not even half as pretty

251 35 306
                                    

Why would you ever kiss me?
I'm not even half as pretty
You gave him your sweater, it's just polyester
But you like him better
Wish I were Heather

{↻}

"Deniz bugün çok güzel değil mi?"


Sarışın olan gözlerini denizden çekip parıldayan gözler ile denize bakan kıvırcığa çevirdi. Nasıl da güzel görünüyordu batmak üzere olan güneşin ışıkları altında. Rüzgar beyaz tenini okşuyor, kara saçlarını tarıyordu yavaş yavaş. Sarışının bu görüntü karşısında nefesi kesiliyor, gözleri yaşarıyordu. Tanrı, kıvırcığı yaratırken saatlerini vermiş olmalıydı. Kaşının hemen üstünde biten iki beni, benlerini kapatan uzamış kıvırcık siyah saçları ve cehennem kadar sıcak bakışlarının başka açıklaması olamazdı.

Sarışın sessizce iç çekti ve bakışlarını tekrar denize doğrulttu. Sarışının sorusuna karşılık bir cevap vermemişti kıvırcık. Vermesine de gerek yoktu ya gerçi. Belli oluyordu bakışlarından.

Sarışının yüzüne masum bir gülümseme yayıldı. Kıvırcık ile böyle başbaşa zaman geçirmeyeli uzun zaman olmuştu.

"Omi-kun!"

Uzaktan gelen ses ile sarışının yüzündeki gülümseme buruk bir gülümsemeye döndü. Dizlerinin üzerinde bağladığı kollarının üstündeki kafasını hafifçe sağa çevirip koşarak gelen turuncu saçlıya baktı.

Baş başa değillerdi anlaşılan o ki...

Başını kıvırcığa çevirmeden mırıldandı.

"Hinata'nın da geleceğini söylememiştin."

Sesindeki kırgınlığı saklayamamıştı sarışın olan. Ne de olsa uzun zamandır bunu bekliyordu ve şimdi tekrar ikinci plana atılacağını bilmek canını sıkıyor, gözlerini yaşatıyordu.

Kıvırcık, sarışının sesindeki kırgınlığı fark etmiş ve soran gözlerle kendisine bakmayan sarışına baktı.

"Sorun olur mu? Üç kişi olmak daha eğlenceli olur diye düşünmüştüm."

Atsumu alaylı bir şekilde güldü ve başını salladı.

"Tabi ya, üç kişi. Haklısın Omi, eminim daha eğlenceli olur."

Derin bir nefes alıp başını kollarının üzerinden kaldırdı. O sırada turuncu saçlı olan tüm parlaklığı ile yanlarına ulaşmıştı. Yine o parlak ve göz alıcı gülümsemesini gözler önüne sermiş ve konuşmaya başlamıştı. Oysaki Atsumu ne çok isterdi turunculunun parlak gülümsemesini yok etmeyi.

"Selam Omi-kun ve Atsumu-san."

"Selam Hinata. Bu kadar erken gelmeni beklemiyordum açıkçası."

Kıvırcık olan gülerek konuşmaya başladı turunculuyla. Sarışın kalbine bir şeylerin battığını hissetti. Fısıldarcasına bir şekilde turunculunun selamına karşılık verdi.

Heather | sakuatsuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin