brighter than the blue sky

292 37 264
                                    

Tsumu'nun sesini medyadaki ses gibi düşünün. Bence cuk oturdu 🥺

______❦______

But I watch your eyes as he
Walks by
What a sight for sore eyes
Brighter than the blue sky
He's got you mesmerised while I die

{}

"Günaydın Omi-Omi!"

"Oh, günaydın Atsu."

Sarışın biraz ilerisinde yürüyen Omi'sine günaydın deyip hızlı adımlarla Omi'sine yetişti ve kocaman bir gülümseme ile Omi'sine baktı.

"Bugün nasılsın bakalım hm?"

Kıvırcık saçlı olan kendinden bir kaç santim kısa olan sarışını hızlıca süzdükten sonra önüne döndü ve her zamanki boğuk sesi ile cevap verdi.

"Her zamanki gibi. Sen?"

"Hmm, sabah Osamu abur cuburlarımı bulup yediği için mutsuzum... Bir de o kadar yastığımın altına saklanmıştım. Tüm snickerslarım bitti... Ama seni gördüm daha iyi oldum."

Sıcacık ses tonuyla kıkırdayarak Omi'sinin omzunu patpatladı.

Kıvırcık saçlı olan sarışının dedikleri ile hafifçe gülümseyerek göz devirdi ve kendi kendine mırıldandı.

"Atsumu, her zamanki Atsumu işte."

Sarışın olan Omi'sinin dediklerini duyarak sahte bir sitemle söylenmeye başladı.

"Hey hey, seni duyabiliyorum! Hem ne olmuş yani? Her zaman mükemmel olduğumdan bahsediyorsan anlıyorum ama bunu daha düzgün bir şekilde söyleyebilirsin Omi-Omi. Mesela beni ne kadar çok sevdiğini dağlara yazarak başlayabilirsin."

Kıvırcık olan sarışının dedikleriyle gülmeye başladı. O sırada sarışın, kıvırcığı güldürebildiği için fazlasıyla mutlu bir şekilde Omi'sinin gülüşünü izliyordu. İçinden "Keşke her zaman böyle gülümsesen..." diye geçirdi.

Kıvırcık, siyah eldivenleri ile bütünleşmiş ellerini sarışının saçları arasına geçirdi ve hafifçe sarışının saçlarını dağıttı.

"Sabah sabah beni bile güldürebildin ya pes yani Atsumu."

Sarışın kıkırdayarak özgüvenli bir ses tonu ile konuştu.

"Sakusa Kiyoomi'yi her sabah güldürmek naçizane görevimizdir efendim."

Kıvırcık, sarışının sözleriyle gülümseyerek sarışına baktı.

"Hmhm eminim öyledir."

Sarışın, Omi'sinin alaylı sesini duyduğunda sevimli ve kalın kaşlarını çatarak Omi'sine baktı.

"Hey, dalga geçmesene! Gayet ciddiyim ben."

"Peki, peki. Sen ne dersen o."

Heather | sakuatsuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin