Az apám az FcBarcelona vezető edzője és volt játékosa.Az ő vezeték neve Koeman,az enyém Davis.Fura,ugye?Az egész azért van hogy normális életem lehessen.Hogy ne tudja az egész világ hogy ki az apám.Nem szégyellt és èn se őt,de a szüleim úgy gondolták jobb ez így
A nevem Carolena-Lisabell Rossi. 22 éve Olaszországban élek anyukámmal,de hogy hihető legyen az egész "Ronald Koeman gyereke meghalt még a magzatban"story, anyum és apum miután megszülettem 2 évvel utána beadták a válópert hogy anyum velem tudjon lenni.Ettől függetlenül ugyan úgy szeretik egymást,az egész csak azért volt hogy megvédjenek a médiától.Apuval ritkán találkozok de minden nap videochatelünk. 1999.november 26.-án láttam meg a világot egy magyar kórházban,épp átutazóban voltak a szüleim mikor érkeztem.Idén fogom tölteni a 22-t.Két nagy szenvedélyem van:a foci és a lovaglás.A focit még nagyon kiskoromban szerettem meg,amikor apuval találkoztunk,(kiskoromban többször találkoztunk),mindig fociztunk.Azt mesélte anya hogy egyszer valamelyik régi barátnőjénél voltunk és még csak kúsztam-másztam,két kisfiú passzolgatta labdát majd odagurították nekem de én nem visszagúrítottam hanem felálltam valahogy és belerúgtam.Igaz nem gurult vissza a labda de hát a szándék a lényeg,nem?A lovaglást 5 évesen kezdtem amikor az oviban a gyereknapon voltak póni lovak és felnőtt kíséretben minden gyerek mehetett 3 kört.
Tehát a focit és a lovaglást úgy rendesen 6 évesen kezdtem.A sulinak volt vegyes focicsapata de még így is,én meg az akkori legjobb barátnőm (Jane)voltunk lányok.Mivel más gimnáziumba mentünk így a barátságunk ott egy kis időre megszakadt.A gimiben volt külön lány foci csapat,viszont én már a fiúk játékához szoktam a 8 év alatt így egy kicsit rossz volt de nem érdekelt mert az az egyik nagy álmom hogy egy jó csapathoz leigazoljak.Itt is szerencsére megtaláltam azt a lányt aki ugyan olyan hülye mint én.Ő Laura akivel egy egyetemre is mentünk.Ahogy egyetemre mentünk le is igazoltak egy kisebb csapathoz.Nem nagy csapat de valahonnan el kell kezdeni.Heti 4 edzésünk volt délután 5-től este 8-ig.
A lovaglásban is jól teljesítettem,egy csomó versenyre jártunk a lovammal,Ametisztel.Egy csomó versenyt nyertünk meg.A lovardában ahova jártam teljesen egyedül voltam,de pont ez tetszett benne hogy ott csak magammal és a lóval foglalkozok.A díjugratás volt az én kedvencem,amikor még az alapoknál jártam már akkor is csodálkozva néztem ahogy a többiek ugorják át a lovaikkal az akadályokat.Imádtam terepre is járni,viszont egyedül nem lehet járni ki így egy sráccal megbeszéltük hogy együtt megyünk de mintha a másik ott se lenne.Ez srác volt Mattheo ,akivel úgy terveztük hogy csak azért megyünk együtt hogy elengedjenek de még is baromi jóba lettünk.Csak az volt a baj hogy ő hobbyként lovagolt de ha lovagolt is leginkább terepen.Azt mondja hogy nem szeret mások előtt lovagolni.Szóval a baráti köröm lezárult Lauránál és Mattheonál.
Most olasz egyik legjobb egyetemének vagyok a hallgatója,pontosan La Sapienza Egyetemé.Laura is idejár szerencsémre.
Carolena-Lisabell Rossi
• 1999.november 26
• It's time to write a new story
• Nekem ő kell.Teljes egészében.Kell az érintése,a hangja,a lehelete,a mosolya,a szemei.Kell a csókja egy meccs vagy verseny előtt,kell az ölelése amikor mélypontomon vagyok,kell az érintése éjjel-nappal.Kell Paulo Dybala.Paulo Bruno Exequiel Dybala
• 1993.november 15.
• Your heart knows things what your mind can't explain
• Szeretlek.Olyan szinten hogy veled akarok megöregedni,veled akarom az utolsó napjaimat tölteni.Azt akarom hogy a gyerekeimnek te legyél az anyja,hogy ott legyél a meccseimen amikor csak tudsz,hogy melletted kelljek reggelente és a derekadat átölelve aludjak el.
YOU ARE READING
𝗔 𝗝𝘂𝘃𝗲𝗻𝘁𝘂𝘀 𝘂́𝗷 𝗰𝘀𝗶𝗹𝗹𝗮𝗴𝗮||𝗣𝗮𝘂𝗹𝗼 𝗗𝘆𝗯𝗮𝗹𝗮 𝗳𝗳.||
FanfictionEgy lány az apja elvesztése után egyenlő egy törött vázával.Vehetsz újat,azaz a könnyebb utat választod.Vagy megpróbálod összeragasztani és ha sikerül,jobban fogsz rá vigyázni mint bármikor.Az emberek a könnyebb utat fogják választani. Csakhogy Ő mé...