This whole chapter will be a journal entry and *TW* lots of cursing, mentions bullying, physical abuse, mental abuse, also topics of sexuality and gender. Also there is a lot of mistakes and I apologize for that.
~~
𝘿𝙚𝙖𝙧 𝙈𝙮𝙨𝙚𝙛...
𝙄 𝙝𝙖𝙩𝙚 𝙩𝙝𝙞𝙨 "𝙝𝙤𝙢𝙚" 𝙄 𝙙𝙤𝙣'𝙩 𝙚𝙫𝙚𝙣 𝙘𝙤𝙪𝙣𝙩 𝙩𝙝𝙞𝙨 𝙥𝙡𝙖𝙘𝙚 𝙖𝙨 𝙖 𝙝𝙤𝙢𝙚. 𝙄 𝙬𝙞𝙨𝙝 𝙄 𝙘𝙤𝙪𝙡𝙙 𝙡𝙚𝙖𝙫𝙚, 𝙗𝙪𝙩 𝙄 𝙣𝙚𝙚𝙙 𝙩𝙤 𝙨𝙖𝙫𝙚 𝙪𝙥 𝙢𝙤𝙧𝙚 𝙗𝙚𝙛𝙤𝙧𝙚 𝙄 𝙘𝙖𝙣. 𝙄 𝙝𝙖𝙫𝙚 𝙖 𝙟𝙤𝙗 𝙖𝙩 𝙖 𝙘𝙖𝙛𝙚 𝙞𝙩𝙨 𝙘𝙖𝙡𝙡𝙚𝙙 "𝙒𝙖𝙠𝙚 𝙐𝙥 𝘾𝙖𝙛𝙚" 𝙄 𝙠𝙣𝙤𝙬 𝙬𝙚𝙞𝙧𝙙 𝙣𝙖𝙢𝙚 𝙗𝙪𝙩 𝙞𝙩'𝙨 𝙬𝙝𝙖𝙩𝙚𝙫𝙚𝙧. 𝙏𝙝𝙚 𝙤𝙬𝙣𝙚𝙧𝙨 𝙈𝙧. 𝘾𝙤𝙣𝙣𝙤𝙧 𝙖𝙣𝙙 𝙈𝙧𝙨. 𝘾𝙤𝙣𝙣𝙚𝙧 𝙖𝙧𝙚 𝙥𝙧𝙚𝙩𝙩𝙮 𝙢𝙪𝙘𝙝 𝙜𝙧𝙖𝙣𝙙𝙥𝙖𝙧𝙚𝙣𝙩𝙨 𝙩𝙤 𝙢𝙚. 𝙄 𝙨𝙖𝙞𝙙 𝙣𝙤𝙗𝙤𝙙𝙮 𝙠𝙣𝙤𝙬𝙨 𝙢𝙮 𝙨𝙚𝙘𝙧𝙚𝙩, 𝙗𝙪𝙩 𝙩𝙝𝙚𝙮 𝙙𝙤. 𝙄 𝙙𝙞𝙙𝙣'𝙩 𝙩𝙚𝙡𝙡 𝙩𝙝𝙚𝙢 𝙩𝙝𝙤𝙪𝙜𝙝 𝙩𝙝𝙚𝙮 𝙛𝙞𝙜𝙪𝙧𝙚𝙙 𝙞𝙩 𝙤𝙪𝙩, 𝙄 𝙜𝙤𝙩 𝙨𝙘𝙖𝙧𝙚𝙙 𝙗𝙪𝙩 𝙩𝙝𝙚𝙮 𝙨𝙖𝙞𝙙 𝙚𝙫𝙚𝙧𝙮𝙩𝙝𝙞𝙣𝙜 𝙬𝙤𝙪𝙡𝙙 𝙗𝙚 𝙖𝙡𝙧𝙞𝙜𝙝𝙩. 𝙏𝙝𝙚𝙮 𝙢𝙖𝙠𝙚 𝙨𝙪𝙧𝙚 𝙩𝙝𝙖𝙩 𝙄'𝙢 𝙤𝙠𝙖𝙮, 𝙖𝙣𝙙 𝙖𝙡𝙬𝙖𝙮𝙨 𝙢𝙖𝙠𝙚 𝙨𝙪𝙧𝙚 𝙄 𝙚𝙖𝙩. 𝘼𝙣𝙮𝙬𝙖𝙮 𝙗𝙖𝙘𝙠 𝙤𝙣 𝙩𝙤𝙥𝙞𝙘, 𝙗𝙪𝙩 𝙞𝙩𝙨 𝙢𝙮 𝙟𝙤𝙪𝙧𝙣𝙖𝙡 𝙖𝙣𝙮𝙬𝙖𝙮 𝙄 𝙘𝙖𝙣 𝙖𝙡𝙬𝙖𝙮𝙨 𝙜𝙚𝙩 𝙤𝙛𝙛 𝙩𝙤𝙥𝙞𝙘 𝙞𝙛 𝙄 𝙬𝙖𝙣𝙩. 𝙎𝙩𝙚𝙫𝙚𝙣 𝙩𝙧𝙚𝙖𝙩𝙨 𝙢𝙚 𝙡𝙞𝙠𝙚 𝙄'𝙢 𝙩𝙧𝙖𝙨𝙝, 𝙝𝙚 𝙖𝙡𝙬𝙖𝙮𝙨 𝙮𝙚𝙡𝙡𝙨 𝙖𝙩 𝙢𝙚 𝙖𝙣𝙙 𝙘𝙖𝙡𝙡𝙨 𝙢𝙚 𝙝𝙤𝙢𝙤𝙥𝙝𝙤𝙗𝙞𝙘 𝙨𝙡𝙪𝙧𝙨 𝙞𝙩𝙨 𝙣𝙤𝙩 𝙛𝙖𝙞𝙧 𝙄 𝙟𝙪𝙨𝙩 𝙬𝙖𝙣𝙩 𝙖 𝙨𝙚𝙢𝙞-𝙣𝙤𝙧𝙢𝙖𝙡 𝙡𝙞𝙛𝙚. 𝙃𝙚 𝙝𝙖𝙙 𝙩𝙤 𝙮𝙚𝙡𝙡 𝙖𝙩 𝙢𝙚 𝙩𝙤𝙙𝙖𝙮 𝙞𝙣 𝙛𝙧𝙤𝙣𝙩 𝙤𝙛 𝙢𝙮 𝙛𝙧𝙞𝙚𝙣𝙙𝙨 𝙖𝙣𝙙 𝘿𝙚𝙧𝙚𝙠. 𝙊𝙝 𝙮𝙚𝙖𝙝 𝘿𝙚𝙧𝙚𝙠, 𝙝𝙚'𝙨 𝙨𝙤 𝙝𝙖𝙣𝙙𝙨𝙤𝙢𝙚 𝙖𝙣𝙙 𝙛𝙧𝙞𝙚𝙣𝙙𝙡𝙮 𝙄 𝙬𝙖𝙣𝙣𝙖 𝙜𝙚𝙩 𝙩𝙤 𝙠𝙣𝙤𝙬 𝙝𝙞𝙢 𝙗𝙚𝙩𝙩𝙚𝙧. 𝙏𝙝𝙚𝙧𝙚𝙨 𝙨𝙤𝙢𝙚𝙩𝙝𝙞𝙣𝙜 𝙤𝙛𝙛 𝙬𝙞𝙩𝙝 𝙝𝙞𝙢 𝙄 𝙘𝙖𝙣 𝙩𝙚𝙡𝙡. 𝙄 𝙙𝙤𝙣'𝙩 𝙩𝙝𝙞𝙣𝙠 𝙖𝙣𝙮𝙩𝙝𝙞𝙣𝙜 𝙞𝙨 𝙬𝙧𝙤𝙣𝙜 𝙬𝙞𝙩𝙝 𝙝𝙞𝙢, 𝙗𝙪𝙩 𝙝𝙚 𝙡𝙞𝙚𝙙 𝙖𝙗𝙤𝙪𝙩 𝙝𝙞𝙨 𝙛𝙖𝙢𝙞𝙡𝙮 𝙄 𝙘𝙤𝙪𝙡𝙙 𝙩𝙚𝙡𝙡. 𝙈𝙖𝙮𝙗𝙚 𝙄 𝙨𝙝𝙤𝙪𝙡𝙙 𝙩𝙚𝙭𝙩 𝙝𝙞𝙢? 𝙊𝙧 𝙢𝙖𝙮𝙗𝙚 𝙣𝙤𝙩? 𝙄 𝙙𝙤𝙣'𝙩 𝙬𝙖𝙣𝙩 𝙩𝙤 𝙤𝙫𝙚𝙧𝙨𝙩𝙚𝙥 𝙢𝙮 𝙗𝙤𝙪𝙣𝙙𝙖𝙧𝙞𝙚𝙨. 𝙃𝙚'𝙡𝙡 𝙥𝙧𝙤𝙗𝙖𝙗𝙡𝙮 𝙣𝙚𝙫𝙚𝙧 𝙬𝙖𝙣𝙩 𝙩𝙤 𝙘𝙤𝙢𝙚 𝙗𝙖𝙘𝙠 𝙤𝙫𝙚𝙧; 𝙨𝙩𝙪𝙥𝙞𝙙 𝘾𝙡𝙖𝙞𝙧𝙚 𝙖𝙡𝙬𝙖𝙮𝙨 𝙧𝙪𝙣𝙣𝙞𝙣𝙜 𝙝𝙚𝙧 𝙢𝙤𝙪𝙩𝙝. 𝙄 𝙠𝙣𝙤𝙬 𝙨𝙝𝙚'𝙨 𝙜𝙖𝙮, 𝙄'𝙫𝙚 𝙨𝙚𝙚𝙣 𝙝𝙚𝙧 𝙠𝙞𝙨𝙨𝙞𝙣𝙜 𝙩𝙝𝙖𝙩 𝙜𝙞𝙧𝙡 𝙤𝙣 𝙩𝙝𝙚 𝙘𝙝𝙚𝙚𝙧 𝙩𝙚𝙖𝙢 𝙄 𝙩𝙝𝙞𝙣𝙠 𝙝𝙚𝙧 𝙣𝙖𝙢𝙚 𝙞𝙨 𝙇𝙖𝙮𝙡𝙖 𝙑𝙖𝙡𝙚𝙣𝙩𝙞𝙣𝙚. 𝙎𝙝𝙚 𝙤𝙣𝙡𝙮 𝙡𝙞𝙚𝙨 𝙖𝙗𝙤𝙪𝙩 𝙞𝙩 𝙗𝙚𝙘𝙖𝙪𝙨𝙚 𝙤𝙛 𝙝𝙚𝙧 𝙙𝙖𝙙, 𝙨𝙝𝙚 𝙨𝙝𝙤𝙪𝙡𝙙𝙣'𝙩 𝙝𝙞𝙙𝙚 𝙬𝙝𝙤 𝙨𝙝𝙚 𝙞𝙨. 𝙄 𝙝𝙖𝙩𝙚 𝙎𝙩𝙚𝙫𝙚𝙣 𝙝𝙚 𝙞𝙨 𝙖 𝙗𝙞𝙩𝙘𝙝, 𝙝𝙚 𝙩𝙧𝙚𝙖𝙩𝙨 𝙚𝙫𝙚𝙧𝙮𝙤𝙣𝙚 𝙩𝙝𝙖𝙩 𝙞𝙨𝙣'𝙩 𝙨𝙩𝙧𝙖𝙞𝙜𝙝𝙩, 𝙘𝙞𝙨, 𝙤𝙧 𝙬𝙝𝙞𝙩𝙚 𝙡𝙞𝙠𝙚 𝙩𝙝𝙚𝙮 𝙖𝙧𝙚𝙣'𝙩 𝙝𝙪𝙢𝙖𝙣 𝙖𝙣𝙙 𝙞𝙩 𝙥𝙞𝙨𝙨𝙚𝙨 𝙢𝙚 𝙤𝙛𝙛. 𝙀𝙫𝙚𝙧𝙮𝙗𝙤𝙙𝙮 𝙞𝙨 𝙚𝙦𝙪𝙖𝙡 𝙣𝙤 𝙢𝙖𝙩𝙩𝙚𝙧 𝙜𝙚𝙣𝙙𝙚𝙧, 𝙨𝙚𝙭𝙪𝙖𝙡𝙡𝙞𝙩𝙮, 𝙧𝙖𝙘𝙚, 𝙤𝙧 𝙖𝙣𝙮𝙩𝙝𝙞𝙣𝙜. 𝙄 𝙨𝙩𝙖𝙣𝙙 𝙗𝙮 𝙩𝙝𝙖𝙩 𝙖𝙣𝙙 𝙖𝙡𝙬𝙖𝙮𝙨 𝙬𝙞𝙡𝙡, 𝙣𝙤𝙗𝙤𝙙𝙮 𝙧𝙚𝙖𝙡𝙡𝙮 𝙩𝙖𝙡𝙠𝙨 𝙖𝙗𝙤𝙪𝙩 𝙖𝙣𝙮𝙩𝙝𝙞𝙣𝙜 𝙤𝙩𝙝𝙚𝙧 𝙩𝙝𝙖𝙣 𝙨𝙩𝙧𝙖𝙞𝙜𝙝𝙩/𝙜𝙖𝙮/𝙡𝙚𝙨𝙗𝙞𝙖𝙣 𝙤𝙧 𝙘𝙞𝙨 𝙜𝙚𝙣𝙙𝙚𝙧. 𝙉𝙤𝙗𝙤𝙙𝙮 𝙧𝙚𝙖𝙡𝙞𝙯𝙚𝙨 𝙩𝙝𝙚𝙧𝙚 𝙖𝙧𝙚 𝙩𝙧𝙖𝙣𝙨/𝙣𝙤𝙣𝙗𝙞𝙣𝙖𝙧𝙮/𝙜𝙚𝙣𝙙𝙚𝙧𝙛𝙡𝙪𝙞𝙙/𝙖𝙘𝙚/𝙖𝙧𝙤/𝙥𝙖𝙣𝙨𝙚𝙭𝙪𝙖𝙡/𝙗𝙞𝙨𝙚𝙭𝙪𝙖𝙡, 𝙖𝙣𝙙 𝙢𝙖𝙣𝙮 𝙢𝙖𝙣𝙮 𝙢𝙤𝙧𝙚 𝙨𝙚𝙭𝙪𝙖𝙡𝙞𝙩𝙞𝙚𝙨 𝙖𝙣𝙙 𝙜𝙚𝙣𝙙𝙚𝙧 𝙞𝙙𝙚𝙣𝙞𝙩𝙞𝙚𝙨. 𝙄𝙩 𝙧𝙚𝙖𝙡𝙡𝙮 𝙗𝙤𝙩𝙝𝙚𝙧𝙨 𝙢𝙚 𝙩𝙝𝙖𝙩 𝙥𝙚𝙤𝙥𝙡𝙚 𝙩𝙧𝙚𝙖𝙩 𝙥𝙚𝙤𝙥𝙡𝙚 𝙙𝙞𝙛𝙛𝙚𝙧𝙚𝙣𝙩𝙡𝙮 𝙟𝙪𝙨𝙩 𝙗𝙚𝙘𝙖𝙪𝙨𝙚 𝙤𝙛 𝙬𝙝𝙤 𝙩𝙝𝙚𝙮 𝙖𝙧𝙚. 𝙀𝙫𝙚𝙧𝙮𝙤𝙣𝙚 𝙙𝙚𝙨𝙚𝙧𝙫𝙚𝙨 𝙩𝙤 𝙗𝙚 𝙬𝙝𝙤 𝙩𝙝𝙚𝙮 𝙖𝙧𝙚. 𝙄 𝙝𝙖𝙩𝙚 𝙩𝙝𝙖𝙩 𝙥𝙚𝙤𝙥𝙡𝙚 𝙘𝙖𝙣'𝙩 𝙨𝙚𝙚 𝙩𝙝𝙖𝙩 𝙚𝙫𝙚𝙧𝙮𝙤𝙣𝙚 𝙞𝙨 𝙥𝙚𝙧𝙛𝙚𝙘𝙩 𝙩𝙝𝙚 𝙬𝙖𝙮 𝙩𝙝𝙚𝙮 𝙖𝙧𝙚. 𝙉𝙤𝙗𝙤𝙙𝙮 𝙞𝙨 𝙘𝙤𝙢𝙥𝙡𝙚𝙩𝙡𝙮 𝙥𝙚𝙧𝙛𝙚𝙘𝙩, 𝙚𝙫𝙚𝙧𝙮𝙤𝙣𝙚 𝙝𝙖𝙨 𝙛𝙡𝙖𝙬𝙨 𝙗𝙪𝙩 𝙩𝙝𝙚 𝙬𝙖𝙮 𝙄 𝙨𝙚𝙚 𝙞𝙩 𝙣𝙤 𝙢𝙖𝙩𝙩𝙚𝙧 𝙬𝙝𝙖𝙩 𝙖𝙣𝙮𝙤𝙣𝙚 𝙨𝙖𝙮𝙨 𝙚𝙫𝙚𝙧𝙮𝙤𝙣𝙚 𝙞𝙨 𝙜𝙤𝙞𝙣𝙜 𝙩𝙤 𝙙𝙤 𝙨𝙩𝙪𝙥𝙞𝙙 𝙩𝙝𝙞𝙣𝙜𝙨 𝙖𝙣𝙙 𝙢𝙖𝙠𝙚 𝙢𝙞𝙨𝙩𝙖𝙠𝙚𝙨 𝙗𝙪𝙩 𝙩𝙝𝙚𝙮 𝙖𝙧𝙚 𝙖𝙡𝙬𝙖𝙮𝙨 𝙜𝙤𝙣𝙣𝙖 𝙗𝙚 𝙥𝙚𝙧𝙛𝙚𝙘𝙩 𝙩𝙤 𝙖𝙩 𝙡𝙚𝙖𝙨𝙩 𝙤𝙣𝙚 𝙥𝙚𝙧𝙨𝙤𝙣. 𝘼𝙣𝙮𝙬𝙖𝙮𝙨 𝙗𝙖𝙘𝙠 𝙤𝙣 𝙩𝙝𝙚 𝙩𝙤𝙥𝙞𝙘 𝙤𝙛 𝙢𝙮 𝙨𝙩𝙪𝙥𝙞𝙙 𝙡𝙞𝙛𝙚, 𝙖𝙨 𝙄 𝙨𝙖𝙞𝙙 𝙗𝙚𝙛𝙤𝙧𝙚 𝙎𝙩𝙚𝙫𝙚𝙣 𝙝𝙖𝙩𝙚𝙨 𝙢𝙚 𝙖𝙣𝙙 𝙄 𝙬𝙖𝙨𝙣'𝙩 𝙡𝙮𝙞𝙣𝙜 𝙖𝙨 𝙄'𝙫𝙚 𝙩𝙖𝙡𝙠𝙚𝙙 𝙖𝙗𝙤𝙪𝙩. 𝙏𝙝𝙚 𝙬𝙖𝙮 𝙝𝙚 𝙟𝙪𝙨𝙩 𝙝𝙖𝙙 𝙩𝙤 𝙜𝙚𝙩 𝙞𝙣 𝙢𝙮 𝙛𝙖𝙘𝙚 𝙩𝙤𝙙𝙖𝙮, 𝙄 𝙩𝙝𝙤𝙪𝙜𝙝𝙩 𝙝𝙚 𝙬𝙖𝙨 𝙜𝙤𝙞𝙣𝙜 𝙩𝙤 𝙝𝙞𝙩 𝙢𝙚... 𝙄'𝙫𝙚 𝙣𝙚𝙫𝙚𝙧 𝙗𝙚𝙚𝙣 𝙥𝙝𝙮𝙨𝙘𝙞𝙘𝙖𝙡𝙡𝙮 𝙖𝙗𝙪𝙨𝙚𝙙 𝙗𝙪𝙩 𝙄 𝙜𝙪𝙚𝙨𝙨 𝙞𝙛 𝙮𝙤𝙪 𝙘𝙤𝙪𝙣𝙩 𝙩𝙝𝙚 𝙩𝙞𝙢𝙚𝙨 𝙞𝙣 𝙚𝙡𝙚𝙢𝙚𝙣𝙩𝙖𝙧𝙮 𝙨𝙘𝙝𝙤𝙤𝙡 𝙬𝙝𝙚𝙣 𝙥𝙚𝙤𝙥𝙡𝙚 𝙬𝙤𝙪𝙡𝙙 𝙥𝙝𝙮𝙨𝙞𝙘𝙖𝙡𝙡𝙮 𝙗𝙪𝙡𝙡𝙮 𝙢𝙚 𝙩𝙝𝙚𝙣 𝙄 𝙜𝙪𝙚𝙨𝙨 𝙄 𝙝𝙖𝙫𝙚. 𝙏𝙝𝙚 𝙩𝙝𝙤𝙪𝙜𝙝𝙩 𝙤𝙛 𝙜𝙚𝙩𝙩𝙞𝙣𝙜 𝙝𝙞𝙩 𝙗𝙧𝙞𝙣𝙜𝙨 𝙗𝙖𝙘𝙠 𝙛𝙡𝙖𝙨𝙝𝙗𝙖𝙘𝙠𝙨 𝙩𝙝𝙖𝙩'𝙨 𝙬𝙝𝙮 𝙄'𝙢 𝙨𝙘𝙖𝙧𝙚𝙙 𝙤𝙛 𝙅𝙖𝙨𝙤𝙣. 𝙄'𝙢 𝙖𝙡𝙨𝙤 𝙩𝙚𝙧𝙧𝙞𝙛𝙞𝙚𝙙 𝙢𝙮 𝙙𝙖𝙙 𝙞𝙨 𝙜𝙤𝙞𝙣𝙜 𝙩𝙤 𝙨𝙝𝙤𝙬 𝙪𝙥 𝙤𝙪𝙩 𝙤𝙛 𝙩𝙝𝙚 𝙗𝙡𝙪𝙚 𝙖𝙣𝙙 𝙧𝙚𝙖𝙡𝙞𝙯𝙚 𝙄'𝙢 𝙙𝙞𝙛𝙛𝙚𝙧𝙚𝙣𝙩 𝙣𝙤𝙬. 𝙈𝙮 𝙨𝙚𝙘𝙧𝙚𝙩 𝙘𝙝𝙖𝙣𝙜𝙚𝙙 𝙬𝙝𝙤 𝙄 𝙬𝙖𝙨 𝙣𝙤𝙩 𝙘𝙤𝙢𝙥𝙡𝙚𝙩𝙡𝙮 𝙟𝙪𝙨𝙩 𝙞𝙣 𝙨𝙤𝙢𝙚 𝙬𝙖𝙮𝙨, 𝙤𝙣𝙡𝙮 𝙢𝙮 𝙢𝙤𝙢 𝙖𝙣𝙙 𝙢𝙮 "𝙜𝙧𝙖𝙣𝙙𝙥𝙖𝙧𝙚𝙣𝙩𝙨" 𝙠𝙣𝙤𝙬. 𝙄𝙩'𝙨 𝙖 𝙨𝙘𝙖𝙧𝙮 𝙩𝙝𝙤𝙪𝙜𝙝𝙩 𝙩𝙝𝙖𝙩 𝙄 𝙘𝙖𝙣'𝙩 𝙠𝙚𝙚𝙥 𝙞𝙩 𝙛𝙤𝙧𝙚𝙫𝙚𝙧, 𝙄 𝙬𝙖𝙨 𝙝𝙤𝙢𝙚𝙨𝙘𝙝𝙤𝙤𝙡𝙚𝙙 𝙨𝙞𝙣𝙘𝙚 5𝙩𝙝 𝙜𝙧𝙖𝙙𝙚 𝙪𝙥 𝙪𝙣𝙩𝙞𝙡 𝙛𝙧𝙚𝙨𝙝𝙢𝙖𝙣 𝙮𝙚𝙖𝙧 𝙤𝙛 𝙝𝙞𝙜𝙝 𝙨𝙘𝙝𝙤𝙤𝙡. 𝙄'𝙫𝙚 𝙗𝙚𝙚𝙣 𝙝𝙞𝙙𝙞𝙣𝙜 𝙢𝙮 𝙨𝙚𝙘𝙧𝙚𝙩 𝙢𝙮 𝙬𝙝𝙤𝙡𝙚 𝙡𝙞𝙛𝙚, 𝙄'𝙢 18 𝙣𝙤𝙬 𝙖𝙣𝙙 𝙖 𝙨𝙚𝙣𝙞𝙤𝙧 𝙞𝙣 𝙝𝙞𝙜𝙝 𝙨𝙘𝙝𝙤𝙤𝙡. 𝙄𝙩'𝙨 𝙨𝙘𝙖𝙧𝙮 𝙩𝙤 𝙩𝙝𝙞𝙣𝙠 𝙩𝙝𝙖𝙩 𝙄 𝙝𝙖𝙫𝙚𝙣'𝙩 𝙗𝙚𝙚𝙣 𝙝𝙤𝙣𝙚𝙨𝙩 𝙬𝙞𝙩𝙝 𝙢𝙮 𝙗𝙚𝙨𝙩 𝙛𝙧𝙞𝙚𝙣𝙙 𝙛𝙤𝙧 𝙖 𝙡𝙤𝙣𝙜 𝙩𝙞𝙢𝙚. 𝙄 𝙣𝙚𝙚𝙙 𝙩𝙤 𝙨𝙡𝙚𝙚𝙥... 𝙄𝙩𝙨 𝙩𝙬𝙤 𝙞𝙣 𝙩𝙝𝙚 𝙢𝙤𝙧𝙣𝙞𝙣𝙜 𝙖𝙣𝙙 𝙄 𝙝𝙖𝙫𝙚 𝙨𝙘𝙝𝙤𝙤𝙡 𝙩𝙤𝙢𝙤𝙧𝙧𝙤𝙬. 𝙄'𝙢 𝙨𝙖𝙮𝙞𝙣𝙜 𝙜𝙤𝙤𝙙𝙣𝙞𝙜𝙝𝙩 𝙩𝙤 𝙢𝙮𝙨𝙚𝙡𝙛 𝙣𝙤𝙬.
~TW~ over
~~
Sorry, this is just a journal entry but I feel like it was needed. This isn't perfect in any way, but I tried. Correct my mistakes in the comments nicely please. Also 692 words.
Have a great day ~ Archie ❤️
YOU ARE READING
Dear myself I guess?
RomanceCollin Smith a young boy with a big secret that could change his whole life so he writes a journal. He keeps to himself, but one day his step dad moves in with them with his daughter and stuff goes downhill from there. He writes all of his thoughts...