Bakugou:
Berertem a korházba ahova Kirishimát szállították. Oda futottam a recepcióspulthoz mikor megszólalhattam volna megláttam ōt ahogy hordágyon szálitják be a mutobe, összetörtem, hogy tehettem ezt vele mindegy ezzel majd késōbb foglalkozom most fotosabb dolgom is van. Eszelosen elkezdtem rohanni osszevissza, kerdezoskodni kozbe meg könnyezni is el kezdtem mint egy csecsemo lennèk de komolyan. Oda rohantam az egyik hülye orvoshoz aki tolta be Kirit a mutobe ès megkerdeztem hogy behetek e vele de igen csak egyhangu valaszt adott NEM. Hat koszi! Amugy valamit nem ertettem akkor meg hogy miert faj annyira hogy inkabb meghalnek mint hogy ezt erezzem. Èn a nagy Bakugou Katsuki ugy viselkedem mint egy pólyàs. Tudjatok hogy nèzett ki elmondom az egesz teste tele volt karcolassal veres volt az osszes ruhaja a homlokan folyt le a ver amely koponyajan betort sebbol jott. A vegen mar nem engedtek tovabb azt mondtak varjak. Erre csak elloktem az orvost es oda mentem volna az agyhoz de lefogtak engem robbantottam, kapaloztam rugdostam, kiabaltam hogy hadd lassam KÈREM KEREM CSAK MEG EGYSZER!!!
Iroi szemszog:
Mindenki oda ert a korhazba Bakugout probalta lefogni Midorya Denki Mina es meg Todoroki is besegitett hogy kivigyek vegul kertek egy nyugtatot es beadtak Bakugounak hogy lenyugodjon.
Mina:
Mikor epp az ora kezdodott volna Bakugou az arcaba robbantott Ejirounak , akkorat hogy elrepult szoszerint. Mikor szaladtam ki volna, hogy segitsek lattam hogy Bakugou lefagyott olyan volt mintha sirna es lelkileg osszetort volna, de nem sokat idoztem rohantam kifele. Mikor oda ertunk a korhazba Bakugou mar reg ott volt orditozott sirt es ellokott mindenkit aki az utjaba allt ugy kellett mar lefognunk hogy lenyugodjon. Mikor beadtuk neki a nyugtatot amit Ida kert a recepciorol, mindenki meg a tanarok is akik eljottek, csak varni tudtunk.
-He Denki, Sero ti lattatok mar igy Bakugout?~mina
- Nem de brutalisan ilyeszto volt ilyesztobb volt mint amikor gyilkos szandekai vannak!~ Sero
- En nem ugy mondanam hogy ilyeszto inkabb ketsegbe esett.~ Mina
- Mindegy nem az a lenyeg hogy Bakugou most milyen hanem az hogy Kiri hogy lesz. Nem? ~ Denki
De, egy hanguan elhangzott a ket masik szemelytol.
A gondaltaimban csak olyanok cikaztak hogy ha bakugou ennyire kiakadt akkor kivan ha ok egyutt vannak? Felcsillant a szemem bar igaz lenne!.
Bakugou:
Mituàn felèbredtem oda siettem Kirishimahoz es a tobbit martudjatok.Helloka bocsi hogy nem irtam de valamin elakadtam. Ezer bocsanat es koszonom hogy ha olvasod az en kis krealmanyom! Tudom tudom kicsit uncsi de kell ahozz hogy megertsetek hogy mivan.
YOU ARE READING
Szerelembe esve (Kiribaku)
RomanceEz a történet Bakugou és kirishima összejövetelerol fog szólni! Figyelem trágár beszed, és yaoi előfordulhat benne 🔞