Ismerj meg

313 13 1
                                    

Kirishima:
Minden egy átlagos reggel kezdődött a UA kollegiumaban. Az ébresztő rikacsolo hangjára keltem, amit meg tegnap ejszaka állítottam be.
Az életem átlagos, vannak barátaim jó a családommal a viszonyom, de van egy NAGY TITKOM amit meg senki sem tud rólam itt a UA-ben.
- MELEG vagyok! És a ráadás hogy szerelmes lettem a legjobb barátomba, nagy szerencsemre.
De ettől eltérve igazán meglehet érteni, hiszen kivenné jól hogy ha az egyik osztálytársa meleg lenne. Nekem is 1 évbe tellett, hogy elfogadjam. Akkor nekik mennyibe telne?!
A gondolataimbol Bakugou ébresztett fel , ahogy szépen berúgta az ajtomat ami végig repült egész szobamom.
- Mi a szent sz@r! ~kiri
- Oi fura haj, gyere már vagy már 2 perce itt ácsorgók a retkes ajtód ellott mi a fenéért nem nyitsz ajtót!? ~baku
- Bocs nem figyeltem.
- Jó mindegy csak gyere mert már lekessuk a kaját.
- Okeee de kimennel egy kicsit?
- Miért? -nézett rám hülyén.
- Hat tudod. ~ néztem le, hisz nem volt rajtam alsógatya
Ebből Bakugou mindent levett és már viharzott is el. Azt tudni kell Bakugourol és rólam hogy legjobb barik vagyunk.

Miutan feloltoztem lementem reggelizni, már mindenki ott volt. Leültem Bakugou melle és már kiszedett ételemet elkezdtem enni.

_ time skip _
A suliba beérve megpillantottam, hogy mindenki elkezdett egy nagy csoportba tömörülni és valamit nagyon neztek. Aztán meghallottam mi itt a probléma.
Hat ki más mint hogy Bakugou megint szegény Dekut cseszteti, ez már lassan mindennapos. Próbáltam oda férkőzni hozzájuk de időbe tellett mire odaertem.
Mikor megpillantottam hogy Dekut lassan Bakugou félholtra veri megfogtam a legjobb barátom karját és elloktem. Értelmetlenül nézett rám de én csak egy komoly nézzessel az arcomon egy 'NORMÁLIS VAGY ezért kicsaphatnak'pillantást vetettem rá.
Bakugou miután észbe kapott oda rontott elem es az arcomba robbantott egyet. Ezek után csak annyit éreztem hogy repülők vagy 40 métert a falakon át az udvarra.

Tudom hogy nem a legjobb de ez az elso konyvem. Renelem tetszik. Es ha van calamity velemenyed nyugodtan irj, majd egyszer Jorvik a loving resszel!🏳️‍🌈❤️‍🔥

Szerelembe esve (Kiribaku)Onde histórias criam vida. Descubra agora