2 nappal kesobb:
Bakugou:
Miutan volt az a kis zokkenom a gondolataimban kirishimaval, ami annyit tesz ki hogy ramasztam mint egy ragadozo es nem engedtem ezert lelokott az agyrol es ott hagyott. Azota nem beszeltunk es ez kezd egyre szarabb lenni. Mar szarom is kivan attol hogy figyelmen kivul hagy es menekul elolem. Mikor probalok oda szolni neki elmegy meg talan az jo hogy nem lehet elulnie mellolem. Mar megszoktam hogy melettem nem tudok nelkule aludni. Es ez nagy problema.
15 percel kesobb
Aizawa par percel kesobb meg is jelent az ajtoban es elkezdte mondandojat.
-Gyerekek a kovetkezo feladatot parban fogjatok vegezni amelyek a kovetkezok lesznek:
~ Midoriya es Todoroki
~ Tsuyu es Uraraka
~ Momo es Denki
~Mineta es Tenya
~ Mina es Sero
~ Hagakure es Shinso
~ Ojiro es Aouyama
~ Tokoyami es Koda
Es vegul Kirishima es Bakugou
Csinaljatok meg egy heten belul, mindenki jegyet kap ra, a tema az hogy egy tavasszal kapcsolatos targyat gondolatot fogalmazzazok meg egy kiseloadas formajaba es most maradjatok csondbe. Aludni akarok.
Amikor meghallotam hogy egyutt leszunk belulrol szetrobbantam az oromtol de mikor ra neztem paromra nem igazan volt elragadtatva. Lehajtott fejjel a padra dolve probalta kikapcsolni az agyat. Regota ismerem Ejirout es tudom mikor nincs es ez egy olyan pillanat, nem tudom de talan az jo lesz hogy bocsanatot kerjek tole. Majd ora utan megkerdem mi hogy lesz es most banokom ra higy velem legyen amugy is lenne ra oka hiszen egyutt vagyunk meg minden.
Ki is csengettek es rohantam kirishimahoz, megfigtam a vallat es magam hoz huztam.
- he kiri kinel ulunk ossze a projektel kapcsolatban?
- Nem tom majd a nappaliba vagy nalam vagy nalad mindegy csak engedj.
- Na varj mar csinaljuk meg mondjuk nalad a hetvegen oke?
- Ok, de most mar mehetek?
- Omm igen
Ezzel egyedul hagyott a folyoson. Amugy az arca olyan kin keserves volt mintha mindjart el sirja magat. De hiszen o taszit el maga mellol es nem tettem annyira rosszat vagy megis. Mindegy .
Sosem viselkedett igy velem kiri. Es feletebb faj hogy igy banik velem. Varj nem lehetek ennyire puhany. Gyerunk Bakugou legy ferfi. Csak kerj bocsnatot aztan ennyi. De ha nem akkor nelkule is tudsz elni. Gyerunk.Itt is van a kovi resz. Koszi hogy ha elolvasod . Tudom hogy most rovid lett de ennyi tellet hozom majd a kovetkezo napokban. Talan ma este kirakok egyett meg de nem mondom biztosra. Na de puszi.💋
YOU ARE READING
Szerelembe esve (Kiribaku)
RomanceEz a történet Bakugou és kirishima összejövetelerol fog szólni! Figyelem trágár beszed, és yaoi előfordulhat benne 🔞