Kirishima:
Mikor a szeme az en szemembe furodott. A testemet nem tudtam iranyitani, oda hajoltam Bakugouhoz. Ezutan pedig ratapadtam ajkaira. Karamell izu volt, olyan finom csak ugy faltam volna orokre. Egy par pillamat utan bakugou hevesen vissza csokolt csak ugy faltuk egymas ajkaikait. Ezutan bejutast kertem. Egybol meg is adta, felkaptam a szekbol o addig ramcsimpaszkodott a kezeit, a nyakamba tette es levegoert elvallt.Mikor ujra egymasra szalltunk Bakugou felett voltam. A labait derekam kore fonta, kezeivel a hajmba turt, ezalatt en pedig a polojat vettem le. Mikor mar csak 1 ruhadarb volt rajta es rajtam is megalltam.
- Bakugou, mielott barmibe is belekezdenenk biztos vagy abban hogy ezt akarod? ~ kirishima
- He tokfej, ha nem akarnam mar reg felrobbantottalak volna. Mikor eszbe kaptam rajottem hogy alulra kerultem, szamitottam erre, hogy nem fogja hagyni hogy en legyek felul. De mivel most boldog vagyok beadom a derekam. De legkozelebb nem kegyelmezek. Az en dragam elkezdte csokokkal elarasztani testemet, nehol meg is szivta.
- He Bakugou, holnap meg sulivan legalabb ne lathato helyre csinald.
-He edesem, tudja meg mindenki hogy mostantol az enyem vagy.
Mikozben ezek a szavak elhagytak az ajkait, olyan lehettem mint egy kanos paradicsom. De nem csak en voltam igy. Egyre csak haladt lefele mikor odaert a tagomhoz egy utolsot rampillantott hogy biztos akarom, es en egy bolintassal mondtam csinald csak. Bevette a szajaba a tagomat es elkezdte fel- le mozgatni a fejet. A szamat egy eros es igen csak hangos nyoges hagyta el. De ugylattam Bakugounak tetszett igy meg sem allt hanem egyre gyorsabban mozgott. Mikor ereztem hogy elfogok menni megfogtam Bakugou fejet es erosen megszoritottam ezzel jelezve neki. Vette az adast de folytatta es hat, a szajaba ment. De amikor felallt a szajat korbenyalta, annyira sexy volt. Mikor alltam volna fol Bakugou vissza lokott es csak az volt a magyarazata hogy tudod en meg nem mentem el. Elkezdett keresgelni es mikor rajottem mit akar odamutattam az iroasztalom fiokjara. Odament es kivett egy tubust mire az volt irva, sikosito. Visszajott hozzam, adott tobb ezernyi csokot hogy komfortosabban erezzem magam es akozben levette az utolso dolgot ami rajta volt. Mikor felmertem a testet meg jobb mint kepzeltem. Folem hajolt es kutya pozba iranyitott. Megfogta a derekamat az egyik kezevel a masikkal addig elkezdett tagitani. Annyira fajt, hogy mar most elkezdtem konnyezni ezt Bakugou eszre is vette es azt sugta fulembe. Nyugi mindjart jobb lesz. Kivette ujjait es a nyilasom ele helyezte a tagjat egy jo nagy lokkesel az egesz bennem volt. Annyira rossz volt hogy mar vizesesek is a memnybe mehetnek mert annyi konny jott ki akkor a szemebol. Bakugou megallt es azt mondta bolintsak hogy ha mozoghat. Par perc multan bolintottam es elkezdett bennem mozogni. Elsore nagyon fajt de a fajdalom atment par lokes utan elvezetbe. Egyre hangosabbakat nyogtem mire csak azt mondta varjam ki a veget. Egy mozdulattam at forditott adott egy mely csokot. Es hat megtallta a gyenge pontomat.
MEG VAN.~ bakugou
Egymas szemebe neztunk kozbe lent bakugou ugykodott. Egy jo par perc utan ereztem. Ereztem hogy elelvezett bennem. Kihuzodott es mellem fekudt.Tudom tudom nem a legjobb de ez az elso hogy ilyet irtam es ez a masodik opciom volt amit megirtam szoval remelem tetszik.
YOU ARE READING
Szerelembe esve (Kiribaku)
RomanceEz a történet Bakugou és kirishima összejövetelerol fog szólni! Figyelem trágár beszed, és yaoi előfordulhat benne 🔞