A remenyek tengerebe!

143 11 1
                                    

Kirishima:
Par nap mulva ki is engedtek, majdnem mindenki meglatogatott ez ido alatt, csak o nem. Mikor bejott az orvos, megnezte a leleteimet es azt mondta mehetek. Felcsillant a szemem , de azt is mondta nem tesizhetek 1 honapig. Pedig az a legjobb mindegy az a lenyeg kiengednek es es es..... talalkoznom kell bakugouval, aki utal. Akit szeretek de o nem. Akiert odaadnam az eletem de o inkabb otthagyna megrohadni. Mikozbe ezen gondolkodtam oda is ertem a koliba. Egy kicsit haboztam de a vegen bementem. A tobbiek ott ultek a kanapen kiveve par emberrel. Mikor meglattak oda rohantak hozzam,megoltek kerdezoskodtek, de pont akkor jott le Bakugou de amint meglatott megallt egy kicsit vart, aztan megfordult es vissza setalt. Mostmar biztos hogy utal. Nincs ketseg.
- He Kirishima, hallo. Fold hivja Kirit.~ Denki
- Ja, ja o mi az, mit kerdeztetek?!- kiri
- Kiri jol vagy? Minden rendben?~ Mina
- Igen, csak faradt vagyok, hosszu volt a nap, tudjatok vizsgalatok meg ilyesmi. Ha nem banjatok en felmennek a szobamba. Ezzel el is rohantam a szobamba. Ledobtam a cuccaimat es radoltem az agyamra. Es almosag merult a szemeimre. Kicsivel kesobb kopogast hallotam a szobambol. Raneztem az orara, hajnali 1 ora volt. Ki a fene keres ilyenkor?

Bakugou:
Mikor indultam volna le a kavemert, meglattam ot. Korulvette mindenki de persze hogy eszre vett. Fogalmam se volt mitcsinaljak most menjek oda vagy gyorsan tunjek el. Ahh lefagytam, 'ne nezz ram igy Kirishima, meg sem tudok mozdulni'.
Mikor erot vettem magamon sarkon fordultam es mentem a szobamba. Mikor beertem neki doltem az ajtonak es a kezeimbe temettem az arcom.
Azon gondolkodtam hogy ezt megkell oldanunk, ez igy nem maradhat. Inkabb szembe nezek az igaszsaggal hogy Kirishima megutalt, minthogy orokke kerulgessem. Kb hajnali 1 korul itt allok az ajataja elott es mar vagy 10 perce nem csinalok semmit. Komolyan megorjit ez a srac, mitcsinal velem. Megbabonaz mikor ram nezz, vagy mikor a kozelemben van csak ra tudok gondolni mi ez, miert tortenik ez velem. Mikor ez a jelenet lejatszodott bennem, bekopogtam.

Kirishima:
Mikor kinyitottam az ajtot, egy nem vart szemellyel talatam szembe magam, aki nem mas mint Bakugou. En csak alltam ott es bamultam hogy mit keres itt ilyenkor, biztos elteveszette hogy hova akar menni. De biztos nem, hisz pontosan tudja hogy en vagyok melette. A gondolatmenetemet Bakugou allitotta meg.
- Omm, bemehetek?~ bakugou
A hangja bizonytalan meg is elhatarozast ereztetett veled.
- Huhh, gyere csak.
En leultem az agyamra o meg az iroasztalomnal levo szekre ult, es belekezdett.
-Kirishima..... tudod en csak annyit akartam mondani mielott kikuldesz, hogy sajnalom tudod milyen vagyok vannak ilyen kitoreseim es nem tudom kontrolalni oket es barkit megsebzek, de ez alltalaban nem szokott zavarni, de ............. nalad kifejezetten nagyon zavar szoval kerlek bocsass meg nekem mielott elmondanad hogz soha tobbe nem akarsz latni es hogz mennyire utalsz vagy meg jobb szo gyulolsz.

Mikor ezt vegig mondta leblokkoltam, nem nezett a szemebe csak a padlot furkeszte. De mikor vegig gondoltam mit mondott kiakadtam.
- Te Bakugou csak par kerdesem lenne hozzad meghallgatod oket? Kerdeztem, erre o csak bolintott egyett de meg mindig nem nezett ram, ez mar kezdett kicsit idegesiteni ezert megfogtam az allat es meglattam ahogy kicsit piroskas arcal, konnybelabadt szemmel ram nez.
Erre en csak megtoroltem az arcat es belekezdtem a mondandomba.

Tehat elsonek sohasem kuldenelek ki, hiszen szeretem ha itt vagy azt meg plana nem tennem hogy gyuloljelek! Ez alap erre o csak felsohajtott de semmi mas, ezutan folytattam tovabb.

Tehat elsonek sohasem kuldenelek ki, hiszen szeretem ha itt vagy azt meg plana nem tennem hogy gyuloljelek! Ez alap erre o csak felsohajtott de semmi mas, ezutan folytattam tovabb

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Nocsak 2 resz egymas utan. Igazan elvezem lehet hogy meg egy jon renelem tetszik eddig. Puszi😌

Szerelembe esve (Kiribaku)Where stories live. Discover now