"Selam günlük,
Ben, Tanaka Miku ve 10. Sınıfa gidiyorum. Voleybol benim en sevdiğim etkinlik. Hatta etkinlikten çıkmış durumda; voleybol benim için hayat. En yakın arkadaşım Mogi Shinobu, onunla aynı klüpte oynuyoruz. Iwate Kenritsu Karumai'de oynuyoruz ve bu klüp Japonya'nın en ünlü ve en büyük klüplerinden. Her şehirde farklı farklı şubelere sahip kocaman bir klüp. Neyse klüp hakkında çok konuştuk normal hayattan bahsedelim biraz.
Shinobu-chan'ın dışında arkadaşlarım da var tabii. Ama iki tanecikler. Mitsui Ryo ve Uehara Jun. Ryo-kun'u ve Jun-kun'u severim ama bazen onlara gıcık olabiliyorum. Özellikle Ryo-kun'a, çünkü fazla trip atıyor. Ahh, gerçekten özür dilerim söylemeyi unuttum. Bu üçlüyle sınıf arkadaşıyım. Tenefüste hep beraber takılır ve hep beraber bir şeyler yaparız. Yediğimiz içtiğimiz ayrı gitmez. Ayrıca öyle demişken şunu da söyleyim; Ryo-kun ve Jun-kun aynı klübe gidiyor hatta bu hafta sonu maçları var. Onların klüplerinin ismi ise Takefuji. Oh, gerçekten çok üzgünüm günlük ama gitmem gerek antrenman saati geliyor. Yeni haberler getiririm <3"Miku günlüğünü kitleyip kaldırdıktan sonra hazırlanmaya başlar. Daha sonrasında da antrenman alanına yolculuğa başlar. Yolculuk sırasında birkaç motivasyon konuşması sonrası Miku, kulaklığını takıp müzik dinlemeye başlar. Birkaç şarkı sonrasında antrenman alanına gelirler. Miku binadan aşağı iner. Dizliğini takıp hazırlanır. Soyunma odasında beklerken Shinobu ile karşılaşır.
Miku: Oo kral, naber? *Gülümser*
Shinobu: Ooo iyidir kral, senden? MRODMEDPWMDPEMFŞYÖ
Miku: DMCPWMFPWMDĞWÖFPTÖGĞEÇF İyidir iyidir. Ee yarım saatimiz daha var ne yapalım?
Shinobu: E ne yapalım dolaşalım hadi
Miku: E hazırlansaydın?
Shinobu: Ben hallederim, sen gel
Miku: Tamam geliyorum
Yarım saat boş boş dolaşan ikili daha sonra salona geçip antrenmana başlar. Antrenman sonlarında antrenman maçı yapan takım her zaman ki gibi antrenman sonu antrenman maçı yapılır. Maçın ortasında salonun kapısı açılır ve bir düzine sporcu içeriye girer.
Miku ve Shinobu kaş-göz hareketleriyle konuşmaya başlarlar
Miku: hasktr noluyo
Shinobu: oha kızların ortalama boylara bak 1.90 maşallah. Miku gülme beni de güldereceksin.
Miku: gülmemeliyimgülmemeliyimgülmemeliyimgülmemeliyimgülmemeliyim
Daha sonrasında Miku sporcular içeriye girerken gözüne birisi çarpar. Onlar içeriye girerken hep ona bakar durur. Detay yok, devam edelim. Daha sonra ev sahipliği yapan şube sıraya girer ve misafir şubeyi karşılarlar. Antrenörleri konuşmaya başlar.
Antrenör: Arkadaşlar söylememiz biraz geç oldu bu durumdan ötürü özür dileriz. Iwate Kenritsu Karumai Voleybol Klübü'nün şubeleri ikişer ikişer Tokyo'ya 2 aylık bir kamp için gidecektir. Sizden vereceğim dilekçeleri bir aile bireyinize imzalatmanızı rica ediyorum. Evet, şimdi sizi grup 1, grup 2, grup 3 şeklinde gruplandıracağız. Her grupta 8 kişi olacak ve 4vs4 şeklinde mini maç yapacaksınız. Daha sonrasında ev sahipliği yapan şube gidecektir.
Miku içinden " Ha birde biz ekstra yorulacağız öyle mi? Komik." Diye geçirir. (neden bu kadar anormal bir antrenör yaptım bilmiyorum :')
Gruplanırken Miku, Shinobu ve Miku'nun bakakaldığı kız ve onun arkadaşı aynı gruba denk geldiler. Grupları, grup 2'ydi. Mini maça başladıklarında Shinobu ve Miku ikilisi ilk başta beraber paslaşırken araya diğerleri de girdi. Miku tam mükemmel pası kaldırdığında o filenin diğer tarafında, öndeydi. Miku'nun deyimiyle tam anlamda smaç için havada süzülüyordu. Ondan bir kere daha etkilenmişti. Kalbi eskisinden daha hızlı atmaya ve vücudu daha fazla adrenalin salgılamaya başlamıştı. Peki ona göre bu hoşlantı mıydı? Kesinlikle hayır. Oynat bakalım. Mini maçın ortasında su içmek için mola verdiler ve bu sırada onunla konuşmak için Miku fırsat bilip onun yanına gitti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝐓𝐡𝐞 𝐒𝐩𝐢𝐤𝐞
Novela JuvenilOnu salonda ilk defa gördüğümden beri kalbim asla eskisi gibi atmayacaktı. Onu sürekli izleyecek, bundan hiç bıkmayacaktım ve hatta zevk bile alacaktım. Nedenini bilmiyordum ama bir güç ona bakmamamı engelliyordu. Tam her şey iyileşti derken farklı...