"𝗧𝗵𝗲 𝗠𝗲𝗲𝘁𝗶𝗻𝗴" (𝗕𝘂𝗹𝘂𝘀̧𝗺𝗮)

21 2 2
                                    

Miku uyanır ve uyanır uyanmaz günlüğünü açıp yazmaya başlar

" Sevgili günlük,
Dün, bir gün sonra Tokyo'ya gideceğimi öğrendim. Hem de takımımla! Çok eğlenceli olacak buna inanıyorum. Ayrıca dün salaklığımdan oradaki kıza ismini sormayı da unuttum bugün görür görmez soracağım. Gerçekten bugünki antrenman için çok heyecanlıyım. Her şey düzgün gidiyor. Umarım bu düzen bozulmaz. Şimdi gidip antrenman için hazırlanacağım sonra görüşürüz günlük haber getiririm!"

Miku hazırlanır ve soyunma odasında Shinobu'yla karşılaşır

Shinobu: Günaydın günaydıın!

Miku: Günaydınn. Nasılsın?

Shinobu: İyiyim ama keşke dün şu kızın ismini sorsaydın daha da iyi olurdum.

Miku: Evet, haklısın. Keşke sorsaydım, ama onu görür görmez ismini soracağım.

Shinobu: Hem sormuşken yanındaki kzçızında ismini alsana dörtlü takılırız işte kamp boyunca.

Miku: E zaten aptal.

Derken soyunma odasına, Miku'nun isimlerini sormadığı ikili gelir.

Miku: Hasiktir, şimdi mi?

Shinobu: Koş git sor işte.

Miku: Sen sorsan?

Shinobu: Şimdi mi tuttu utangaçlığın git sor işte.

Miku: *iç çeker* Tamam, gidiyorum.

...

Miku: Selam! Dün isimlerinizi sormayı unutmuştum. İsimleriniz ne?

..: Ben Erii. Bu da arkadaşım Aoi. Tanıştığıma memnun oldum! *Elini sıkmak için elini uzatır*

Miku: *Garip bir gülümsemeyle (hani hoilandığınız kişi bir adım atarda mal mal gülersiniz ga ondan bu) elini uzatır*  Ben de! *Shinobu'yu göstererek* Bu da benim arkadaşım Shinobu. SHİNOBU EL SALLA! *Shinobu duyar duymaz garip garip el sallar* Çok mal ama çok aeviyorum işte ne yaparsın!

Shinobı: HEY SENİ DUYABİLİYORUM!

Erii: *Kahkaha atmaya başlar* Siz hep böyle misiniz?

Miku: Evet. Her saat, her dakika, her saniye ve her salise böyleyiz.

Aoi: Shinobu eğlenceli birisine benziyor, onu da çağırsana!

Miku: SHİNOBU GEL HADİ!

Shinobu: Ay bi rahat bırakmadın geldim geldim. Selam ben Shinobu, bu aptal benim en yakın arkadaşım olur kendisi. Birbirimize sövmeyi severiz. Biraz değişik ama seviyoruz işte *Awkward bir kahkaha*

Erii: Eee neden takılmıyoruz? Antrenmana 20 dakika var.

Miku: T-Takılalım neden olmasın?

Bu sırada Aoi, Shinobu'nun koluna girer ve kaynaşmaya başlarlar. Böylece Main characterlarımız başbaşa kalırlar.
Daha sonra Miku bir adım atıp Erii'nin koluna girer ve sohbete başlar.

Miku: *Erii'nin koluna girer*

Erii: *Kızarır, "Çok yakın anskm" der ve mal mal kahkaha atar* Ahahahah

𝐓𝐡𝐞 𝐒𝐩𝐢𝐤𝐞Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin