VI

6K 192 63
                                    

Bölümde BlackPink'ten Kim Jennie de bahsedilmektedir. Shipleyeni veya yargılayanı sikerim. Tşködbb

İyi okumalar...
-----------

Yoongi bir kaç dakika önce uyanmıştı. Altındaki ıslaklık onu rahatsız ettiği için uyanmıştı, yoksa hâlâ uyurdu. Babacığına seslenmek istemişti ama biraz utanmıştı, çünki bezini o değiştirecekti. Ondan bir daha izin alacaktı kendi bezini kendisi değiştirmeye ama düşünmeliydi. Ya izin vermezse?
Jimin'se alt katta arkadaşı Taehyung ile konuşuyordu. Taehyung "karısı" Jungkook'u ve kızı Jennie'yi de kendisiyle getirmişti. Jennie Jungkook'u çok merak ediyordu. Onunla tanışmak ve oynamak istiyordu.

"Jimin hyung, Yoongi ne zaman uyanacak!? Onu uyandıra bilirmiyim?"

"Ben bakıp geliyorum, belki uyanmıştır"

Bunu deyip ayağa kalktı Jimin. Bebeğinin odasının önüne gelince kapıyı yavaşca açtı. İçeri girerken bebeğinin uyanmış olduğunu görünce kaşlarını çattı.

"Bebeğim, neden bana seslenmedin?"

"Şey babacık, beyn şey yabtım, aytıma yaptım. Değiştiye biliy miyim?"

"Uwuu sen bezine mi yaptın? Hemen değiştiririm"

Bebeği ağzını açacakken Jimin onu konuşmasına izin vermeden kendisi cevapladı: "Ve hayır bebeğim babacık değiştirir altını"

Zaten Yoongi babacığının böyle diyeceğini biliyordu. Neden sormuştu ki!?
Jimin bebeğini kucağına alarak bez değiştirme masasına irerledi. Onu uzattı ve narin dokunuşlarla bebeğinin altını değiştirmeye başladı. Bebeğiyse utandığından gözlerini elleriyle sıkıca kapatmıştı. Bunu gören Jimin, bebeğinin ellerinden tutup gözlerinden çekti. Bebeğinin burnuna öpücük kondurup söyledi: "Babacıktan utanma güzelim"

İkiside birbirlerine gülümsediler. Jimin bebeğinin altını değiştirip bezini attıktan sonra aşağı indiler.

"Bebeğim, Taehyung hyung'un burda. Onların kızlarıda burda. Anlaşmaya çalış, tamam mı?"

"Tamaym babacık~"

"Aferin benim bebeğime"

İçeri girmeden önce Jimin Yoongi'ni mutfağa götürdü. Bebeği acıkmış olmalıydı. Elini çabuk tutuyordu. Bebeğini kucağından indirmeden hazırladı Yoongi'nin mamasını. Bir elinde yemek ve kucağındaki bebeğiyle birlikte salona girdiler.

"Aww bu çok şirin ve mini minnacık~"

Jungkook hemen Yoongi'ni kucağına aldı ve onu öpmeye başladı. Yoongi'se sadece gülüyordu, çünki o her öpüldüğünde gıdıklanıyordu. Jungkook kucağındaki Yoongi'le birlikte oturdu.

"Jimin ver onun yemeğini ben yedireyim"

Bunu deyip Jimin'in elindeki mamayı aldı ve tekrar konuştu: "Merhaba Yoongi, ben Jungkook!"

"Meyaba, benşe Yoongi! Payk Yoongi! Oyun oynayayım mı?"

"Elbette bebeğim! Ama önce yemeğini yemelisin hayatım. Daha güçlü olmak için!"

Yoongi Jungkook'u çok sevmişti. Babacığından sonra en sevdiği adam olacaktı Jungkook. Ama Jennie'yi de tanımak istiyordu. Jungkook onu yedirirken o, sadece Taehyung hyungunu ve Jennie'yi izliyordu. Onları tanımak istiyordu. Yemeğini bitirdikten sonra mutlaka onlarla tanışacaktı.

-----------

Jimin ve Taehyung konuşuyorlardı, Jennie ise Jungkook'un kucağında uyuyakalmıştı, ve evet Yoongi Jennie ile oynayamamıştı. Buna üzülen Yoongi, oyuncaklarıyla oynayarak eğlenmeye çalışıyordu.

Lazy BabyHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin