V

7K 216 45
                                    

Jimin çoktan uyanmış ve hem kendisi hemde bebeği için yemek hazırlamıştı. Bebeğinin bu yemeği seveceğine emindi. Kendi yemeğini yedikten sonra saate bakmış ve bebeğini uyandırmağa gitmişti. Odasının önüne gelince yavaşca kapını açmış ve bebeğinin yanına gelmişti. O çok şirindi. Uyurken daha da şirin olan Yoongi'nin bu görüntüsüne Jimin zar zor dayanıyordu. Gerçi çok geçmeden bebeğini öpmeye başlamıştı. Ama küçük öpücükler. En çokta burnundan öpüyordu minik bebeğinin. Yoongi durmadan onun yüzünü öpen birisi olduğunu hiss edince gözlerini yavaş yavaş açmaya başlamıştı. Bunu görünce Jimin, bebeğinden ayrılmıştı. Yoongi gözünü ovarak tam açtı. Jimin o gözünü açar-açmaz tekraren burnuna öpücükler kondurmuştu.

"Duy babacık, gıdıkyanıyoyum"

Yoongi bunu demiş ve daha çok gülmüştü.

"Ama bebeğim çok tatlısın"

"Biyiyoyum babacık hehe"

"Sen çok... Ah tamam, bebeğim yemek yemelisin sonra birlikte oyun oynayacağız. İster misin?"

"Yuppi babacık! Bu naşıy soyu? Eybedde oynayalım!"

Jimin bebeğinin dediğine gülümsemiş ve bi' tane daha burnuna öpücük kondurmuştu.
Bebeğini kucağına alarak banyoya irerlemiş, yüzünü yıkamış ve dişlerini fırçalatmıştı. Banyodan çıkarak bez değiştirme masasına irerlerken bebeği rahatsızca kucağında kımıldamıştı.

"Hayıy babacık, bem deyistiye biyiyim bejimi. Yütfem şen değişdiyme~"

Jimin Yoongi'ni uzandırmış ve konuşmuştu:

"Kuralları konuşmuştuk bebeğim. Zorluk çıkarma".

Bebeği dudağını büzmüş şekilde ona bakmaya başladı. Belki bir umut izin verirdi kendisi bezini değiştirmeye. Ama babacığının ona 'hayır' anlamında başını sallamasıyla "umudu kırılmıştı". Yavaş yavaş soyundurmaya başlayınca Yoongi onun elini tuttu.

" B-babacık geyşekden utanıyoyum"

"Bebeğim babacıkdan utanmana gerek yok ki? Hem neden utanıyorsun? Bende de var seninkinden!?"

Bebeği ola bildiğince kızarmıştı. 'Beyaz tenine yakışıyor bu kırmızılılık' diye düşündü Jimin. Yanaklarına öpücük kondurup işine devam etmişti. Bebeğinin çok utanmaması için de elini çabuk tutmaya çalışıyordu. Bezini açmaya çalışınca, Yoongi elleriyle gözlerini sıkıca kapattı. Babacığı onun bu hâline kıkırdadı. Bezini değiştirib yeni giysiler giydirdi bebeğine. Aşağı inip yemeğini yedirtmeye başladı.

 Aşağı inip yemeğini yedirtmeye başladı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


[Yoongi'nin giydiği]

-----------

"Hayıy babaşık böye deyiy! Hey jaman yanlış yapıyoyşun! Üf yaa"

"Ama bebeğim sen demedin mi polisler sağ tarafta diğerleriyse sol tarafta olacak diye!?"

"Dedim ayma beyim şağ tayafıma göye deyiy şenin şağ tayafına göye oyacak!"

Lazy BabyHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin