10 K olduk inanamıyorum! Bu kadar hızlı 10K olacağını hiç düşünmemiştim. Hatta okunacağını bile düşünmemiştim! HEPİNİZE TEŞEKKÜR EDERİM!!! Okuyup oy vermeyen olsa bile... Çünki sizin sayenizde 10K olduk! Gece saat 3den bu yana bekliyordum, 9.99K ne demekti böyle!? Ama sonra uyuya kalmışım işte.
Heyif... Ama hər nəysə, Vminkook kitabı yazmağa başlamışam və özümə 2-ci və ya 3-cü kitabımın Azərbaycanca olacağına söz vermişəm! O da yüksək ehtimalla ciddi qalmayacağınız/qala bilməyəcəyiniz kitab olacaq. Azərbaycanca olacağı üçün daha çox seviləcəyinə inanıram!
Amma bilmirəm hansı ship olsun da... Jikook kitabı var Azərbaycanca, bəlkə Taekook yazdım. Bununla da Taekook kitabı yazıb paylaşan ilk azərbaycanlı olaram! Mən TAEKOOK Azərbaycan deyə axtarış etmişdim amma onda da Jimin oppacısı birisi çıxmıştı nəticə olaraq. Amq.NYS AZƏRBAYCANCA TAEKOOK KİTABI YAZIRAM!
və 10K üçün yenidən təşəkkür edirəm.
10K için yeniden teşekkürler.
sizleri seviyorum.
'ily'İyi okumalar...
Herkese big ass dilerim.-----------
Babacığımla geçirdiğim o geceden bu yana onunla doğru düzgün konuşamıyor ve yüzüne bakamıyordum. Hayatımda en çok utandığım günleri geçiriyordum. Bu iki gün içerisinde babacığımı da hiç kızdırmanıştım. Çünki yüzüme vurabilirdi. Yapardı bunu ve bende çok utanırdım.
Bugün babacığım beni Jin hyung'uma götürecekti. Kendisinin gideceği bir yer vardı. Hoseok'u ve Rosé'i de özlemiştim.
Babacığım kendisi giydikten sonra beni kucağına almıştı. Kokusunu içime çekerek gözlerimi kapattım. Ağır uyku basmıştı beni şimdi."Uyumak yok bebeğim, daha yeni uyandın"
Babacığımın dediğiyle gözlerimi açtım ve yanağına öpücük kondurup yine başımı boynuna soktum. Onu öpmek beni iyi hissetdiriyor. Babacığımda bana daha sıkı sarılıp öptü. Huzurlu bir zamandı. Ama beni bırakıp ayakkabılarımı giydirene kadar sürdü!
"Babacık beni kucağında taşıyacaksan ne için giydiriyorsun o ayakkabıları?"
"Arabada ayakların yere değiyor hayatım"
Doğru ya, neden gereksiz soru sormuştum ki!?
Kendisi de ayakkabılarını giydikten sonra beni kucağına aldı. Durunca kafamı kaldırdım"Hangi arabada gidelim?"
"Bunda"
Elimi her zaman binmek istediğim o arabaya taraf gösterdiğimde babacığım beni oraya götürmüştü. Geldiğimden bu yana her zaman istediğim ama hiç binmediğim arabaydı o. Gerçi ben babacığımın her arabasına binmek istemişimdir.
"Al bebeğim ye"
Babacığım bana yemeğim için muz vermişti. Başımı kaldırıp teşekkür edecekken bana sırıtarak baktığını gördüm. Bir elimdeki soyduğum muza, birde babacığıma bakarken anlamıştım ne düşündüğünü
"tşk"
"tşk?"
"evet tşk"
"dymz"
Babacığım dediğine gülmüştüm. Dymz de neydi!? Çok komik sesleniyordu...
-----------√
Jin hyungumun evindeydik ve evet babacığım bana yine o geceyi hatırlatıyor ve halime gülüyordu. Namjoon hyung'la konuşuyordu şimdi, ben Jin hyungumla oturup televizyon izliyordum. Jin hyungumun gergin olduğunu hissediyordum. Nefesini hızlı alıp-veriyordu ve bana gerekmedikce bakmıyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Lazy Baby
FanfictionTembel bir Yoongi için Ageplay fikri çok iyi gelmişti. Nede olsa tuvalete gitmeyecekdi, yürümeyecekti, yemeğini kendisi yapmayacaktı ve daha nicesi [YoonMin] [SemeMin/Ukegi] •Her iki tarafında razılığı vardır• •AgePlay• 29/06/21 Tüm hakları Jimin ve...