piknik bölümü yeees da uşağum da
He bide Yoongi'nin sıçmasından 3 gün geçiyor. Eveeet 16.07.21 Tarihi yüce tarihdir ona göre ha. YOONGİ'NİN SÇMA TARİHİ OH MY GOD!İyi okumalar...
-----------
"Hadi hayatım, bugün ormana gideceğiz ve orda piknik yapacağız. İstemiyor musun?"
Jimin yarim saat önce Yoongi'ni uyandırmak için gitmişdi ama Yoongi uykusu geldiğini söyleyince Jimin onun biraz daha uyumasına izin vermişti. Şimdiyse Yoongi yemeğini yemeli ve babacığı ile ormana gitmeliydiler. Lakin Yoongi uyanamadığı için Jimin'in istediği zamanda gidememiştiler.
"Yoongi eğer ki uyanmazsan ormana gitmeyeceksin!"
Ancak bu sözden sonra Yoongi uyanmıştı. Hızlıca beşiğinde dikleşmesi babacığını güldürdü.
"Uyandım komutanıym!"
"Komutanım mı?"
Jimin onun bu sözüne daha çok gülmüştü. Bebeği çok şirin olmasının yanı sıra hemde komikti.
Bebeğini kucağına alıp banyoya doğru irerlerken, Yoongi konuşmaya başlamıştı:-Babacık! Biliyoy muşun bu gün yüyamda ne göydüm?
-Ne gördün bebeğim?
-Şenle beyn çamuyla oynuyoyduk. Ama şonya Jin hyungum beyni şövmüştü. Daha şonyaysa şen beni kucağına almış ve Jin hyungumdan koşmaya başlamıştın. İkimijde güyüdüğümüz için yıkılmıştık. Şonyada Jin hyungum güymeye başlamıştı! Güjel yüyaydı ama ben yüyamda Jin hyungumla küştüğümüzü göydüm. İşte o yeyini hiiiç şeyvmemiştim!
-Ama bence çok güzel bir rüya. Hem belki ora giderken denize de gideriz!?
-Babacıık ama bu çoook güjel oluy!
Jimin bebeğinin burnundan öpüb yüzünü yıkamıştı. Bebeğinin rüyasını konuşmasını bekliyordu. Onu bölmek istemiyordu. Bitincede banyodaki işleri halledip çıkmışlardı. Bebeğinin bezini değiştirsede, giysisini değiştirmemişti.
-----------
"Bebeğim ikinci kase ve sen hâlâ doymadın mı?"
"Hayıy babacık, bu sefey geyşekten doydum. Meyak eytme yani"
"Oh, tamam bebeğim. Çabuk yemelisin ki, hem ormana, hemde denize gidebileyiz"
"Babacııık sana söyleyemeyeceğim kaday çook heyecanlıyım!!!"
"Aww bebeğim, bende çok heyecanlıyım. Hem giysini sen seçeceksin"
"Yuppi! Haydi şiymdi çıkalım! Hemen giysi seyçmek iştiyoyum!"
Jimin Yoongi'ni kucağına alıp yukarı çıktı. Bebeğinin yediği yeri sonra da temizleye bilirdi. Odaya girmeden önce altını kontrol etti. Altına yaptığını görünce odaya girip bebeğinin altını değiştirdi. Daha sonra kucağına alarak Yoongi'ye giye bileceği tüm giysileri gösterdi.
"Biliyorsun bebeğim dışarı çıktığımız için istediğin her giysiyi giyemezsin. Ama yine de bebek gibi olucak, benim kucağımdan yere düşmeyeceksin. Oraya giderken sözümü de ikiletme. Tamam mı balım?"
"Tamaym babacık! Hem ben aytık buldum kiyafet. Bunu giyinsem oluy mu?"
"Evet bebeğim neden olmasın"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Lazy Baby
FanfictionTembel bir Yoongi için Ageplay fikri çok iyi gelmişti. Nede olsa tuvalete gitmeyecekdi, yürümeyecekti, yemeğini kendisi yapmayacaktı ve daha nicesi [YoonMin] [SemeMin/Ukegi] •Her iki tarafında razılığı vardır• •AgePlay• 29/06/21 Tüm hakları Jimin ve...