Rei tak ka chawlh avang in thupha ka chawi a. Regular ve deuh ka lo tum tawh ang,. " We don't need permission to dance"... 💜💜🤭🤭🤭🤭 Mawi khat tlat., Vawiin ah ringawt pawh vawi 50 chuang ka ngaihthla tawh...Khum zau takah chuan amah chauh chuan a mu a. Khua chu lum lutuk hauh lo mahse a thlan te chuan an la bual hun dup a. Khap feih² chung in a melh ngai a melh tlawk² bawk. Tlema a taksa a tih chet lah in ana ti lutuk chu then leh sawk thin., Ruak ngal ngat in a awm tih leh a taksa khuhtu chu puan pan te chauh ani tih pawh a hria. Mahse eng nge eng helh tur awm chuang. An in hual zanah pawngsual a tawk a chupawh a pasal hual ngei hnen atang in. A bul maiah chuan a pasal hual kim taehyung chuan alo en ve kar bawk. A puan in khuhna puan var pan zet chu a kut zung chal chuan a keu zauh a,. Jungkook cum leh amah cum lo in pawlh nuai a hmuh chuan a khi sak...
" Vawiin in chu chhuak suh ang che,. Ka nu bulah pawh ka lo sawi mai ang."... Taehyung chuan a ti a. Tho in thawmhnaw chu a in bel tha mawlh² a. Jungkook chechang lek loa lo la let reng chu dim zeta pawm tho in bathtub ah chuan a nghat a. Tuilum chuan a bualfai hiar a. Bedshit te chu phah that sak leh thlap in Jungkook chu khum ah chuan a nghat leh a. Jungkook erawh taehyung tih ang² chuan a awm tawp. Taehyung chu room atang chuan a chhuak a. A hnu rei vak lo ah chuan lo let leh in breakfast jungkook ta tur chu a rawn chawi lut a.
" Tlai ah ka lo kal leh ang,. Zan in kan chhungte ve² nen zanriah kil ho tur ani a. Lo awm hahdam ang che. Ka lo lam leh ang che".. tae chuan a coat siam tha mawlh² pah chuan a ti a. Jungkook erawh a ngawi reng thung. Taehyung pawn jungkook chhanna a beisei chuang lo. Khum lam ah chuan kal hnaiin jungkook hmui chu a tuai niap² a. Vawi khat a fawh zauh hnu chuan a chhuah san ta a...
********
" Nge kha ti vaka min melh a".. tae chuan a ti sap a. A thinpa thluaka awm chu a hre sa reng.
" Eng tik tang khan nge mei ilo zuk a,. Ka hriat dan chuan nizan mai pawh khan mei chu ila zu hauh lo"... Jimin chuan in ti hre tak chuan a ti a. Ni e,.a hre chiang awm tak e, a thiantha ber ani a. A hrechiang lutuk tlat.
" Engkim i hre vek kher hleihnem jimss."... Taehyung chuan alo ti duh chauh. Jimin chuan taehyung awmdan chu a hrethiam lo em² a. Mit ti chhuar sulh in taehyung chu a melh kar a. Taehyung thung chuan a cigarette chu a pak khu vat² a. A hmel, pianzia., Mizia leh chetphung te chu a in hmelh zual sauh emaw tih mai tur in a cigarette han pak te chu a in hmeh em² mai a. Rei vak lo hnu chuan rawh thaw chhuak ham² in jimin chu a rawn en phei a.
" Jimss,.. thu dik tak min hrilh rawh. Jungkook hian ngaihzawng a nei em".. tae chuan a ti thawp ta sap a. Rang lutuk in jimin chuan a nih loh thu in alo chhang nghal. Rei lo te a in nei mai tur an ni a engtia chutiang ngaihtuahna chu tae chuan rawn nei ta mai nge tih alo ngaihtuah vat bawk.
" Eng nge i hriat a,. Nakin lawk ah in innei mai dawn a.,. Ngawi teh nang hi jungkook chung ah eng nge i tih., Nimin nileng pawn i awmdan vang in hreawm a ti sin., Mahse nangmah ka ngaihtuah tel tho che vang in a bulah pawh nangpmah duh tum ve tur in ka hrialh hial a sin"... Jimin chuan a ti ve bawk. Tae erawh chuan a mit ko a san khum duh chauh leh nghal.
" Khalam ah chuan lungngai duh suh,.
A nunah midang awm em tih ka hriatchhian duh vang mai nia,. A bak eng mah awm lo.".... Tae chuan a ti ngut a. A cigarette chu tan tha leh in ahan pak khu leh vat² a. Jimin erawh alo meng pual raih thung." I graduate ve dek² a. Mei in zu nghal a. Ka awih thei lo.,. I hahthlak ka zilh peih lo che,. Chuan khawnge jungkook chu"... Tiin a zawt zawm nghal a. Taehyung chu a vei nuih seih a.
YOU ARE READING
Your Eyes Tell
Romantik" ka duh lo". " I tana tha tur zawk anih hi".. " Eng tin nge pasal ka neih ngawt theih ang"..