🍁 nineteen 🍁

366 67 17
                                    


Rei tak ka chawlh vang in ka tihpalh bawn let tawp². Eng pawh ni s in ka theihtawp ka chhuah Nia,. He mi chapter hi chu@ puii tan liau² ka rawn hlan hnap e.

Borahae 💜💜💜💜💜

" Kha i necktie".. tih leh taehyung nghawng ah chuan a vet kual nghal. Hmanhmawh bak leng chuan a briefcase chu a laksak leh nghal a. Taehyung alo nui suk.

" Hey,. Hey,. Baby i hmanhmawh nih kha. Mahni office ah tu nge tlai ngai,. Chu lo ah nang pawh ila in peih loh kha. In siam rawh ka lo nghak ang che".. jungkook chu a bu nghut a. Insiam tur chuan an room ah chuan a lut ve leh nghal a.

" Hibiki,. Eng nge chanchin"..

" Sir,. Mrs. Kim chu tun ah chuan collage lam pan in a kal mek,. Bogum erawh chu alo la chhuak lo"..

" A nih chu lo en thla chhunzawm reng ang che,. Chuan a nih yoolda"..

" A ni chu zing kar khan a chhuak tawh. Ka mi ten an en thla mek e"..

" Awle,. Chanchin min rawn hrilh hre zel dawn nia"... A tih lai tak chuan jungkook chu in hnuai lam panna step ah chuan a rawn chhuk thla hnak² a. Rang tak in a phone chu a dah ta nghal vat a. A chhungten a chhunga an thil tih hi a hriat ala duh rih lo ani.

" Ka hman e"... Jungkook in a tih chuan an pahnih chuan in kai rial in pawn lam ah chuan an chhuak dun a.
Taehyung chu a hlim ngei mai. A duh ber kut vuan chhunga kal te chu nuam a ti in a phur thar em² a. Nidang zawng aiin a ke pen te chu a zang huai hian a hre hial.

" Le,. Mrs. Kim lut rawh le"... Taehyung chuan jungkook luhna tur chuan kawngka chu a hawn sak a. Jungkook alo nui suk,. A chuang lut chiah tih ah jungkook fuh lo tawk vel chiah chuan an Motor glass ah tak chuan silai mu a rawn tlang nghal zawk. Rang lutuk in taehyung chuan Jungkook a pawt chhuak nghal thuai a. Lei char ah chuan bawh thlu in a pawm bet tlat a. Mahse eng thil mah a awm chhunzawm tawh lo. Taehyung chu a ahan hawi chhuak a. Jungkook ban ah chuan vuan in hmanhmawh tak in an in lam pan chuan a kai nghal dawr² a.

" Jungkook i tha em,. Na i nei em".. jungkook taksa hmun tin chu a en dik nghal a. Jungkook erawh chuan alu alo thing nar², mahse a hlau tih a taksa khurh nasat dan ah taehyung chuan a hrethiam vek lo. Nghet tak in a kuah thlawp a.

" Eng tin mah i awm lo ang,. In ah kan awm tawh,. Hlau suh".. tiin a hnem nghal mawlh² bawk. An awmpui te ho chu hmanhmawh tak in an rawn tlan nghal thuai a.

" Mr. Kim eng nge ni ta,. Dik lo a awm em ni".... Saya chuan a rawn ti vat a.

" Awm lo e,. Vawiin chu hna ka chawl dawn a. Eng mah buaina awm lo e,. In hna chhunzawm rawh u"... Taehyung in a tih tak ah chuan mak ti ang reng tak chuan an kal darh leh ta sang² hlawm a.

" Taehyung ti nge ti khan an lo tih., Ka,. Ka,. Hlau lutuk. Min,. Fuh..tep"... Jungkook chuan aia nget chuan a kuah a. Taehyung alo thaw hak. A taksa khur chu ala reh hlei thei lo.

" Ti rawh in chung lamah chho phawt ang"... Tiin an room lamah chuan an in kai chho let a. Room an thlen chuan nghet tak in taehyung chuan kawngka chu a kalh a. Khum ah chuan jungkook chu alo thu bam a, taehyung chuan pan vat in a kuah leh vang² a. Tun ah an din hmun hi a tha lo takzet,

" Taehyung ti nge i sawi mai loh,. An ni tan pawh khan a him lo thei sin. Pawn ah te lo chhuak ta se"...

" Hlau thawng suh,. An tum chu an ni ni lo in keimah ni kan ni. Ngun deuh in min lo ngaithla rawh. Kan in chhung ah pawh hian keini min tih nat duh an awm, chuvang chuan engkim ah kan fim khur angai dawn"..

Your Eyes TellWhere stories live. Discover now