Life goes on 💜💜" Kan graduate hun ah chuan kei chu state ah ka kal daih ang, Korea ah hna thawh tur a vang si"... Hoseok chuan a lekhabu phek nghauh² chung chuan a ti a. A ning lutuk chu a lekhabu keu te chu a ri hlawk² a...
" Ti maw i pa in company lian tak anei alawm"... Jimin chuan alo ti ve thung. He college a kal tam zawk hi company lian tak² nei fate an ni vek a. Mi hosa college ti pawn a sawi theih. Thiamna vanga lut chu thlem te chauh an ni...
" Ka duh lo mahni ke ngei a din ka tum alawm. Ka pa neih in ka dam chhung min chawm thei dawn hleihnem".... Alo ti let ve thung.
" Mahse state ah kal kher angai ami. Taehyung nen kan tanpui che nga,. Nanga mah in company chu i din thei tihna ni mai lawm"... Awlsam leh vei nei lo zet chuan jimin chuan alo ti siam² a. Hoseok chu athaw deuh hak a.......
" Jimin kan graduate nan thla khat leh tih chauh kan nei tawh a. Nang eng kawng nge zawh i tum".. Hoseok chuan jimin chu a en kar a. Fiamthu viau thin e ti lo hian a thu tak tawh na ah chuan a thuthlukna sawh sawn duh lo mi tak ani...
" Ka hre lo, cafe ka hawng maithei ani. Kapa company ka zawm peih si lo a. Ka hre lo le, ka nu hi chuan ka duh zawng ka tih chu a phal lo chiang sa a".. a ti a. A phone chu a hmet melh² reng a....
" I van tho veng chiang tak,. Ka sawipui peih tawh lo che. Taehyung tal han awm se"... Hoseok chuan a chal dawm chuan a ti chuai ta raih a. Chutih lai chuan taehyung pawh chu class ah chuan alo lut ve a. A thinte bul ah chuan thu in Jimin chu chik zet in a en a.....
" Jimin i tha maw".. a hmela hlauhthawn tlem lang chuan a zawt a. Jimin chuan a phone khawih reng chuang chuan.." mmm".. tiin alo chhang mai a. Tae chuan mak tih hmel zet chuan a en reng a...
" I tha tak² maw".. a ti leh a. Chutah jimin chu thaw hak in a phone chu dah in taehyung lam chu ahawi a...
" Ti nge dam lo hmel ka pu deuh Ami. Khatia min zawh reng"..
" Dam loh lampang pawh ani lo. I pa vanga i rilru ahan viau ka lo ring a".. a ti sap a. Chutah jimin chuan phawk hraw in a en a..
" Ti nge appa chu".. a ti nghal a. A lan dan chuan apa company tla chhe mek chu a hre ve hauh lo ani ngei ang. Tae chu jimin lamah chuan hawiin file pakhat chu a phawrh chhuak in jimin hma ah chuan a pharh ah a. An hnunga thu Hoseok pawh chuan dawhkan bawh run in alo thlek ve bawk...
" I hmuh ang hian heng a sen ho zawng hi ipa share ani a. Heng hi thla hnih hmal lam ami an ni.I hmuh ang hian tun ah chuan a share hi nasa tak in atla hniam a. A landan chuan thla leh mai ah chuan in company hi in chhan mai thei ani. I hriat ka ring a. In mention pawh hi in chan mai thei ani."... Tae chuan zawi sap chuan a ti a. Jimin erawh alo khawng vek. A mah chauh alo in ngaihtuah avang in a chhung te hlim lo hmel pawh alo chik ngai lo a. Eng vanga apa chu lo haw tlai ziah nge tih te, ti nge chhungkim pawh tukthuan an ei theih loh...
" Eng_ eng tin nge i hei hriat".. zawi sap chuan a ti a. Tae chu a en kar bawk.
" Ih_nimin piah lawk Khan,. Lungngai suh ka pa nen theih tawp kan lo chhuah pui ang che u".. tiin tae chuan jimin chu ahnem nghal a...
" Eng tin_ nge ka tih tak ang".. jimin pawh chuan zawi deuh sap chuan a ti a. Tah erawh a tum lo bur...
" Lungngai suh,. ni e jimin,. Tae hian theihtawp a chhuah dawn alawm".. Hoseok pawh chuan alo ti ve bawk a.
" A ma thawh rah liau² ania,. Eng mah nei lo in bul a tan a. Chutiang in a chhan mai thei lo ang. Ni lo a thei lo".. jimin chuan a ti mawlh². A thiante pawh chuan hrethiam tak in an lo ngui pui bar bawk...
•🍁•🍁•🍁•🍁•🍁•
" Jungkook vawiin chu zanriah ka lo treat ang che i tih kha aw,. Ka phur tawh teh nia. A man to² ka chah ang"..
YOU ARE READING
Your Eyes Tell
Romance" ka duh lo". " I tana tha tur zawk anih hi".. " Eng tin nge pasal ka neih ngawt theih ang"..