🍁 twenty 🍁

360 62 30
                                    










Jungkook p.o.v***



" I ti tak² em., Sai chunga chuan chu i duh tak² maw"... A tih chuan phur lutuk in ka lu ka lo bu nghauh² a. Ni e, ka phur chiang em ani. Ka tet lai atang in sai chunga chuan hi ka chak tawh.



" Awle,,. I duh tlat chuan le".. a ti ve mai bawk. Mahse ka hmuh sual nge a thlan te a tla dup in ka hriat.



" I hlau Ami".. ka han tih chuan alu a thing nasa mai. Khai leh kim taehyung hian sai chunga chuan a hlau ani maw,. Mahse ka chhuan pui dawn khawp che lawm.



" A nih chuan kal ila".. ka ti a. A kut ah chuan ka kai a. Alo thlan dup mai, a ni pui hi kan chuan laklawh lai te hian ni khaw hre lo hian alo tlu vel mai anga.



" I hlauh viau chuan angai kher lo Nia"..


" Ka hlau lo ka tih chu"... A rawn ti nghal hluk. Ka bula hlau neih chu a duh lo ve ngang mai. Eng pawh chu ni se sai chung ah chuan kan han chuang ta a. A hma ah chuan a khalh tu a awm ve bawk. Taehyung chuan kan chuanna ban tawn² ah chuan a tang thung tih a hmel atang chuan a hriat theih. Ka nuih aza ngei mai. Kei erawh chuan in ti thei tak in ka lo in selfie vel mai² thung.




" Taehyung,. Lo hawi ve la".. ka tih chuan tim deuh tak hian a rawn dak chhuak a.


" Nui rawh"... Ka tih leh chuan lem deuh in a rawn then thaw ringawt.


" Kan chhuk tawh dawn Ami".. ka khawngaih ve deuh bawk nen ka chhuk pui ta ringawt. In kai rial in khawpui chu kan fang kual a. A nuam tih hian a sawi fiah zo lo ang. Kawt thlera ei tur awm zawng² te chu ka tem dan² a. A tui hlawm takzet. Restaurant a kan chawlh lai chuan tae phone chu a rawn ri bal² a. A la nghal vat.



" Hibiki sawi rawh"...


" Awle,. Lo kalsan hlek suh ang che u"... Tae chuan a ti ram deuh hmak. Tu tak chu bia ang maw. A thinrim hmel em² leh nghal. A phone chu dah in a hmer ngawr² a. Ka vuan vat.


" Tae"..


" Ka tihpalh baby,. Eng mah ni lo. Hlauhthawn tur a awm lo Nia".. tiin ka biang pahnih ah chuan a rawn dawm a. Ka hmui ah chuan a fawp zauh bawk..


" Ti rawh,. Fan tur kan la ngah ania".. a ti a. Mi kai chung chuan a kal nghal mawlh².







.........




" Saw² jimin ani ti raw??".. a kawhna lam chu ka hawi vat. Ka awih thei lo. Eng nge he tah tih,. Chuan min hrilh miah lo leh nghal.



" A nih saw,. Eng nge he tah a tih le".. jimin ani tih ka chiang a hma ah chuan mipa pakhat hi a thu bawk. A bialpa maw le,..




" Lawk aw baby,. Ka thianpa kan be lawk Ange"... Taehyung chuan a thianpa Yoongi chu a call nghal a.  Eng tak va sawi tum ang maw..



" Hey,. Yoongi tu emaw date nei in a chhuak ania,. I tana mi pawimawh tak anih ka ring"... Taehyung chu ka en reng a. Nuih in sum zet chuan a hmui chu a pet a. Speaker ah dah vang in a tawng ri pawh ka hre thei.




" Tu,. Ka pu chu date in a chhuak lo tawp ang,. A tar tawh a. A khum ah thlamuang deuh in amu tih ka chiang"...


" Yoongi thin pawh hi,. I pu chauh chu i tana mi pawimawh awm chhun ania mi"....



" A nih chuan tu nge ni vak anga,. Mi rawn bawl tum khang lang lo teh,. Tun ah tak hi chuan jimin awmna ka hre bawk si lo. Ka buai teh nia"....



Your Eyes TellWhere stories live. Discover now