🍁 twenty eight 🍁

233 58 17
                                    







Ka chawl rei tih ka hria, khawngaih in min lo hrethiam dawn nia, tun lai chu ka dam a chiang thei lo a.a theih anga ranga lo continue leh ka tum ang borahae💜💜💜💜💜💜




Jungkook p.o.v*+*+*




Thinrim tur ka nih laiin ti nge ka ka atang in thu reng a chhuah theih loh.
Ti nge ka hlauh,. Ti nge a thu awih loh ka hlauh,. Enge keimah hian dik lo awm ta. Tiang tur hi ani lo sin.


" A la na em"... A aw thum fiah kak maia a rawn tih chuan ka lo phu zawk. Tawngka pawn ka chhang thei lo ka lo bu nghat ringawt. Lei ah chuan min thut pui in ka ke chu a en nghal a.

" Ka vin vak vang khan ka tihpalh,. Ka,. Ka hlauthawng hman deuh ani".. chhan ngaihna ka hre lo. Ngawi reng in ka thu reng ringawt. Dim te² in ka ke chu a hmet a ka lo ner leh sawk thin. Puan chuan a thiam ang tawk chuan a tuam ve a, a zei lem lo bawk nen a lang bawk luau mai. Ka nuih a za zawk.


" A thim tawh dawn si a, heta awm mai hi pawi i ti em?"... Chhan ngaihna ka hre lo, a mit meng mawlh mai ah chuan ka pil hneh lutuk tlat.


" Pawi i ti em".. a rawn tih nawn leh chuan ka harh zawk.


" Pawi ti lo e".. a nui suk mai,. Ka bulah chuan rawn tawlh in chiang zet hian min rawn en a,. Hawi sawn har ka ti mahse ka duh ai rei ka en chuan ka buai zo ang tih ka hlauh vang in zawi te chuan ka hawi sawn ta daih. Tiang tur hi ni lo sin..



" Tu nge i hming"... Ka melh nghal vat. Eng rilru pua min zawt ngawt nge maw nih..

" Ka nunah in rawlh suh".. tih zawng in ka chhang. Mahse a nui ri hawk duh chauh anih chu,. Min hlau miah lo maw ni. Zan ah chuan mei te chhem in, in hlat lutuk lo chuan kan thu dun a,. A vawt lutuk chu ka khur leh dar² thin. Ka taksa hi a chak lo in khawvawt hi ka ngeih hlawl lo.


" Vawt i ti em".. ti nge min ngaihsak em² le.

" Ai"... Ka thusawi hre lo awm tak chuan ka bulah chuan a rawn tawlh hnai a. Ka kut a rawn vuan ta mai.

" Min thlah rawh eng nge i hriat".. ka lo ti bak nghal hlar. Mahse a kut chu alum nuam in chu ringawt pawh chu ka zia pui khawp Mai. Mahse ka ti lang duh lo.

" Zan in atan chuan i hnathawktu ang ni lo in I thian ang in min ngai rawh, chuan ka thu ang in i awm bawk ang".. ka thin te chu a phu dawt² mai. Lang thei se chuan ka hmai te hi a sen ap² thei hial ang. Ka kut pahnih chu a kut khat chauh pawn a hum hneh khawp Mai, mahse chu chauh chu ka lum pui zo si lo,. ka ke vung nen ka khawsik ti tih bawk si,..


" I tihrim pawn nakin ah min hrem dawn nia".. eng thil nge tih a kawr chu phelh in a malchuang ah chuan min nghat ta mai. Ka tal nghal vat a, mahse min vuan nghet sauh..

" Min,..min,. Thlah rawh"... Ka thusawi ngaihthla duh lek lo in min kuah nghet sauh. A taksa lumna chuan min ti hahdam sawng² thei. Ka hahdam ngawih² mai hian ka hria. Nget taka min kuah in ka lu chung ah chuan a thaw lum ham² a. Ka tim sung² thei hial. Tal chiam tur pawn chakna ka nei lo,.


" Awm mai² rawh,.in tih hrehawm hun ani lo,. Engthil dang mah ka ti dawn lo"...  A aw chu nidang aiin a ril raih mai. Ka taksa te hi a fan chhuak vek thei hial.


" Ka_. Ka lawm e"..... min kuah tlat bawk si,.zak tak chuan ka sawi ta nge².Ka nawmsam thlawt loh vang in zah pawh dawn tawh lo chuan a awm ruak ah chuan a chhing ta diar² a. Mahse ka muhil lawk thei bik lo. Rei tak chu kan ngawi dun vang² a.



Your Eyes TellWhere stories live. Discover now