Jennie'nin evi//08:00:
Jennifer hanım sabahlar erken kalkan birisidir. Erkenden kalkıp bahçedeki çiçekleriyle ilgilenmeyi seviyordu.
Kırk beş yaşlarında esmer bir kadındı.
Küçük aynı zamanda huzurlu bir evde kocası Daniel,kızı Jisoo,ve yeğeni Jennie'yle yaşıyor.Yorucu gece sonunda bitmiş ve sabah olmuştu. Alarmı duyar duymaz Jennie yatağından kalkar,yatağını toplar ve odadan çıkıp banyoya gitmek isterken banyonun kapısı açılmaz.
Jennie: Hey, yine mi oradasın Jisoo?- bağırır.
Her sabah aynı senaryoyu yaşıyorlardı resmen. Jisoo bakımı çok seviyordu,bu yüzden işe gitmeden önce güzelce hazırlanması gerektiğini düşünüyordu.
Cevap almayan Jennie oflar ve hava almak için salondan geçerek bahçeye gelir. Güneş gözlerini kamaştirir,gülümser,gözlerini kapatır derin nefes alıp verir. Çok güzel bir sabahtı,tabi banyo konusunu saymazsak. Bir kaç saniyelik hayallere dalınca aniden yüzüne püsküren suyu hissederek gözlerini açar. Her yeri ıslanmıştı,şaşırmış halde önce üzerine daha sonra önünde elinde hortum olan teyzesini fark eder.
Jennifer: Ahh boncuğum burada mıydın-yegenine şaşırarak bakar,bir eliyle alnının terini siler-hadi gel üzerini değiştirmemiz gerek böyle olmaz,hastalanırsın.
Hortumu otun üzerine bırakır,yegeninin yanına gelir elinden tutar onu sürükleyerek odasına doğru giderler. Jennie ne söyleyeceğini bilmiyordu ama şaşırmıyordu çünkü ailesinin normal hali bu. Beraber odaya gelirler,içeri geçerler,Jennifer hanım kapıyı kapatır dolaptan kıyafetler seçmeye başlar.
Jennie: Teyzoş ben kendim hallederim yaa-yatagin üzerine yüz üstü uzanır,gözlerini teyzesinden çekmez.
Jennifer: Seninle konuşmak istediğim bir konu var,Jennie-dolaptan yeğeni için bir kaç kıyafetler bulur gelir yatağa oturur,kiyafetleri kendi dizlerinin üzerine koyar-bak kızım,artık evlenmek gerektiğini düşünüyorum.
Jennie teyzesinin söylediklerini ilk kez duymadığına göre onun için yeni bir şey değildi,yatakta doğrulur.
Jennie: Teyze,lütfen yine başlamayalım.
Biliyorsun,ben kariyerimi düşünüyorum.Jennifer: Tabi tabi,düşünüyorsun sadece ama ortalıkta bişey yok. Daha dün kovuldun kızım.Hangi karyerinden bahsediyorsun.
Jennie: Dün gece araştırmalar yaptım,kendime yeni iş arıyorum-teyzesinin kucağından havlu alır,ıslak saçlarını kurutmaya başlar.
Jennifer: Yani yaşın gelmiş artık,boncuğum. Ben gençken anne oldum,sen de genç anne ol. Bir kadın için evlenip çocuk edinmek çok önemli bir şey Jennie-derin nefes alarak konuşur.
Odanın kapısını Jisoo açar,saçlarını havluya sarıp,kıyafetlerini değiştirmiş artık. Jennie'den 5 yaş küçüktü.
Seoul'un en büyük hastanelerinin birinde hemşire olarak çalışıyordu. En büyük hayali yakışıklı,uzun boylu Namjoon doktorla evlenmekti. Şimdilik sadece Namjoon doktorun yanında çalışan yardımcısıydı.
Ne yapalım artık,hayaller bir gün gerçek olur mu? Yaşayacağız göreceğiz.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yüzyıllık Yalnızlık||『taennie』༄
FanfictionBir insanın aşkı kalbinde ve gözlerindedir. Bu,tavrından ve ses tonunda görülebilir. Size gösterdiği önem ve değerde. Bakışlarda ve titreyen nefeste... 2021//✍🏻 #taennie #jinsoo #liskook #bts #bangtanpink