13

1.6K 78 41
                                    

Trokiti tek dera e Aleksit dhe degjoi zerin e tij ta therriste" hyr", hyri brenda dhe e pa ate me shikim nga dritarja e madhe ne dhomen e tij dhe kishte nje gote alkoli ne dore.

Aleksi: Eja Gloriana, afrohu.

Gloria: nga e dije qe isha une?- tha duke iu afrua me kujdes pasi ishte erresire ne dhome dhe vec drita e henes ndriconte.

Aleksi: te tjereve i thashe qe te mos ne shqetesonin.

Gloria: se dija.

Aleksi: s ka gje. Pra ty te dergoi Gabrieli?

Gloria: jo... erdha....

Aleksi: Te lutem shume Gloria te dy e dime qe ty s te intereson fort sesi jam une. Madje do te kishe dashur qe Gabrieli te me kishte vrare.

Gloria: joo...

Aleksi: pse aq shume u shqetesove ti?

Gloria uli koken sepse ne te vertete nuk eshte se ishte shqetesuar shume per te, madje po mos ti kishte thene Gabrieli as qe e kishte mendjen te shkonte tek ai.

Aleksi: deshiron?- e pyeti duke i drejtuar goten me uiski

Gloria: jo.

Aleksi: atehere pse rrin ketu? Se besoj qe te te pelqeje fytyra ime apo jo?

Gloria: tani po iki.

Ne darke Gabrieli me Glorian ishin ulur ne tavolinen e ngrenjes dhe po prisnin Aleksin qe u duk ne kuzhine ne ato momente. U ul ne tavoline pa folur asnje fjale dhe ishte me perqendrim ne telefon.

Gabrieli: a mund te flasim?

Aleksi: s kam kohe tani, do ha ushqim dhe me duhet te iki.

Gabrieli: kur te kthehesh?

Aleksi: s kam deshire te flas per momentin- ia kthente pergjigjen akoma dhe me ftohte dhe kjo ishte nje gje qe Gabrieli  s ishte mesuar por e dinte qe ishte faji i tij.

Po hanin ushqim me sakte po luanin te tre pasi asnje s kishte deshire te hante.

Pasi mbaruan Aleksi u ngrit i pari dhe kur po ikte i vuri doren ne shpatull Gabrielit dhe i ra pak aty si per ti treguar qe e kishte falur, sepse Aleksi gjithmone e kishte bere, personat qe i donte dhe i rrinin prane ai gjithmone i falte dhe sillej me ta ne menyren me te mire te mundshme edhe pse vete lendohej  mjafton qe ata te mos lendoheshin.
Me familjen e tij nuk sillej si te ishte nje bos mafjeje, perkundrazi ne mafje ishte e kunderta e ketij qe ishte ne shtepi por ky Aleksi ishte i lenduar dhe i thyer dhe askush se kishte marre guximin ose me sakte askush s ishte interesuar per plaget e tij pervec Gabrielit qe edhe ai perciptas mundej ta ndihmonte.

New part for aureljana7 🍫🍫🍨🍨

My Mafia BoyWhere stories live. Discover now