28

1.6K 78 49
                                    

Aleksi: Gjithcka po merr te tatepjeten

Samueli: ka vetem nje zgjidhje per kete, ti kerkojme ndihme Vladimir Romanov.

Gabrieli: ai kurre s do te na ndihmoje nese s do te kete nje perfitim per vete.

Klausi: vajza e tij, Izabela Romanov.

Aleksi: po me thoni te dal me te?

Gabrieli: te fejohesh.

Aleksi: nuk e dua dicka te tille.

Samueli: e dime, askush se don kete gje por jemi te detyruar.

Aleksi: gjeni nje zgjidhje tjeter atehere.

Klausi: ti e din Aleks qe kjo eshte zgjidhja e vetme. Me ndihmen e Vladimir Romanov do te jemi shume te fuqishem, plus qe vajza e tij eshte trashegimtarja e tij e vetme, gjithcka e ka ne dore ajo.

Aleksi: Nuk e di. - tha duke u ngritur ne kembe dhe duke hapur kopsat e kemishes.

Gabrieli: per shkak te Glorias?

Aleksi: ca?

Gabrieli: s pranon fejesen me te per shkak te Glorias?

Aleksi: s ka lidhje Gloria. Jemi te sigurte qe Izabela a si e ka ajo e pranon fejesen?

Samueli: te lutem shume kush s te pranon ty.

Aleksi: Okej, beni gjithcka gati me Romanovin.

Gabrieli: me vjen keq po s ka zgjidhje tjeter vella.- tha duke i rene ne krahe dhe te tre dolen duke e lene Aleksin vetem ne mendime.

Aleksi: uff- tha duke i rene ne grusht tavolines

Pas dy ditesh

Kishin kaluar dy dite dhe ajo ishte dita kur Izabela do vinte te fliste me Aleksin pasi Samueli me Gabrielin e kishin arritur marreveshjen me Vladimirin.

Gloria dinte vetem pak perciptas por jo qe Aleksi do te fejohej. Dinte vetem qe behej fjale per nje femer tjeter.

Dera ra dhe Samueli me Gabrielin u ngriten direkt dhe shkuan ta hapnin ato deren, ky veprim u vu re nga Helena e cila u be xheloze dhe nga Ioana por kjo e fundit se dha veten.

Izabela: pershendetje djema.

Samueli: pershendetje zonjushe.

Izabela: Aleksi brenda eshte?

Aleksi: ketu jam Izabela- u degjua ai qe po zbriste shkallet dhe u afrua tek Izabela.

Izabela: flasim lart?

Aleksi: patjeter. - dhe u drejtuan te flisnin lart. Sapo do te hynin ne zyren e Aleksit dera e Glorias u hap dhe ajo i pa ato dhe nje hije trishtimi i mbuloi syte por se dha veten ndersa aleksi e vuri re ate shikim te sajin por as nuk e perfilli fare.

My Mafia BoyWhere stories live. Discover now