36

1.6K 80 19
                                    

Gloria: morning peoplee- tha duke zbritur shkallet dhe iu drejtua tryezes. - sa bosh me duket shtepia pa Klausin e Samuelin, me ato e kisha kall une.

Izabela: Ehh iken ato por te kemi ty ne vend te tyre, me keq se femijet.

Gloria: te kemi ty ne zonje te rende ketu.

Aleksi: mbaro mengjesin dhe ne zyren time Gloriana. Kemi per te folur.

Gloria: e pse?

Aleksi: e merr vesh me vone.

Gloria: ne rregull.

Gabrieli: me dukesh shume me energji sot.

Gloria: jam me te vertete.

Gabrieli: pse?

Gloria: kalova nje pasdite e nje mbremje te kendshme dje.

Gabrieli: Me behet qejfi.

Gloria: edhe mua- tha duke qeshur nga Aleksi dhe ne ato moment i erdhi nje mesazh ne telefon dhe vemendja e saj u kthye nga telefoni por edhe vemendja e Aleksit.

Aleksi: Mbaro mengjesin Gloria shpejt s kam kohe te te pres ty gjithe diten.

Gloria: oh patjeter zoteri- ia ktheu me te tallur. - eja ikim. - tha dhe u ngrit dhe pas saj edhe Gabrieli dhe Aleksi.

Gloria: pra?- tha pasi hyne ne zyre.

Aleksi: ulu.

Gloria: jam mire keshtu.

Aleksi: hera e pare dhe e fundit qe del jashte. Dorezo edhe telefonin ketu.

Gloria: me fal?! - tha e habitur.

Aleksi: mire degjove.

Gabrieli: Aleksi ka te drejte Glor. Ne jemi duke u perpjekur te jemi sa me te sigurte ketu dhe ti ke bere te mundur qe te na zbulojne se ku jemi.

Gloria: dhe gje qe s rregullohet eshte?

Aleksi: Nuk e kupton apo jo?- tha Aleksi me te bertitur dhe u ngrit gjysem trup dhe i ra tavolines fort ne grusht.

Gloria: ca te kuptoj?

Aleksi: Jemi duke u perpjekur ketu te shpetojme koken tende e te jemi te gjithe te sigurte, por jo zotrote don te dalesh me djem ti e te argetohesh.

Gloria: e c te keqe ka qe dola njehere Aleks?

Aleksi: nuk ke tru ti Glor ne koke? A e kupton qe jemi te gjithe ne rrezik mund te na vije plumbi nga momenti ne moment? Nuk kemi kohe tani qe te dalesh e te argetohesh ti ne rregull? Sepse ka shume persona te tjere te vlefshem per mua te cilet rrezikohen nga ti.

Gloria: normal une jam e fundit apo jo?

Aleksi u ngrit dhe i hodhi te gjitha c kishte mbi tavoline ne toke  dhe iu afrua asaj.

Aleksi: Gjithcka po e bejme per ty- bertiti aq afer saj saqe ajo mbylli syte nga ajo e bertitur e tij aq prane saj- por ti as qe kujtohesh per kete gje, madje don te na e veshtiresosh punen te gjitheve. Nuk je vetem ti Glor, te gjithe duam te jetojme.

Gloria: A nuk me futer ju ne mesin tuaj? A nuk me futet ju ne rrezik?- i bertiti atij- epo ju do me nxirrni pra.

Aleksi: ti do nje plumb ballit qe te vish ne vete, ket do ti. Te jete hera e pare dhe e fundit qe del. Telefonin mbaje. Kaq.

Gloria: ne rregull zoteri, si te thoni ju eshte.

Aleksi: patjeter, pasi ketu eshte shtepia ime dhe urdheroj une.

Gloria:Mua s me urdheron askush kuptove? Nese po te bindem ty tani po e bej per sigurine time dhe jo sepse ma thua ti. Qe ta dish jo per gje  - tha dhe u largua duke perplasur deren dhe Aleksi perplasi nje zbukurim qe ndodhej aty prane dhe Gabrieli qe kishte mbetur duke i pare.

My Mafia BoyWhere stories live. Discover now