46

1.4K 60 125
                                    

Pas nje muaji ~

Kishte kaluar nje muaj qe nga lidhja e tyre dhe gjithcka po shkonte per mrekulli. Te dy ishin shume te lumtur.

Gloria: Me kishe kerkuar?- tha Gloria duke hyre brenda ne dhomen e tij.

Aleksi: po zemer eja.

Gloria u afrua tek ai dhe u ul ne preher te tij dhe e puthi.

Gloria: per cfare me thirre?

Aleksi: kot. A s'mund te kaloj pak kohe me te dashuren time vetem per vetem?- tha duke e pare ne sy dhe e puthe ne buze lehte.

Gloria: po mundesh.-kafshon buzen e poshtme.Ai i sulet si bishe e uritur buzeve te saj.

Aleksi:mos leviz me ashtu.-peshperit ai i cili,kishte mbyllur syte.

Aleksi:Te dashuroj Gloria.

Gloria:Edhe une.-

Aleksi:edhe ti cfare?

Gloria:te dashuroj.-i heq bluzen atij dhe po i prekte muskujt.

.

I le disa puthje te ngrohta rreze kofshes dhe te organi saj pastaj fut njerin gisht brenda saj e po e levizte ngadale.

Gloria:ahh Aleks...me shpejte.

Aleksi:ncncn ku jane fjalet magjike?

Gloria:he tani Aleks te lutem..me shpejte.

Aleks:si urdheron zonja ime.-fut edhe nje gisht dhe shpejtoi ritmin.

Gloria:Aleksss ahh-renkon ajo dhe prishet.Aleksi nxjerr gishtat dhe i lepin.

Gloria:iuuu-shtremberon fytyren ajo ndersa Aleksi qesh.I kap nofullen asaj dhe e puth ne buze pastaj pozicionohet poshte saj dhe fillon te lepije organin e Glorias dhe e kafshon pak aty.

Gloria:auch

Ai fut gjuhen brenda saj dhe ajo kap floket e tij e i shtrengon teksa ai levizte gjuhen.

Gloria:Ahh...

Aleksi:Eja per mua babygirl

Ngrin paksa trupin trupin e saj dhe filloi ti dridheshin kembet.

Gloria:Ahh Aleks.-renkon fort ajo dhe derdhet ne gojen e tij.

Aleksi:ke shije te mrekullueshme zemer.-thote ai.-do bejme dush?

Gloria:te dy?

Aleksi:jo marrim dhe Gabrielin-flet me ironi ai.-po te dy pra-e merr ne krahe ai ndersa ajo qesh dhe i gjuan ne krahe.

Aleksi:gjuaj edhe njeher dhe shihe po nuk te shtriva perseri ne shtrat e te te bej timen.

Gloria:bokset mos i hiq.-flet ajo kur pa qe ai u be gati ti hiqte.

Aleks:pse ke frike nga madhesia e tij?-leviz vetullat djallezisht ai.

Gloria:o pervers..mos guxo ti heqesh.-thote ajo ndersa ai beri sikur nuk e degjoi dhe i hoqi.Gloria mbyll syte me duar por qe i hapi pak per te pare.

Aleksi:ta ka qejfi ta shohesh ee

Gloria:cfare une nuk pashe gje.-kthen koken nga ana tjeter ajo ndersa afrohet te ajo dhe hap ujin.

Pikat e ujit po binin mbi trupat e tyre te zhveshur,Aleksi po ndjehej xheloz qe pikat e ujit po e preknin Glorian e tij.Ajo ishte e tija dhe ai i saj.

Bashkon trupin e tij me te saj dhe po e puthte eger,ai vendos duart pas qafes se saj ndersa ajo i kishte vendosur ne kraharorin e tij.

Gloria:ma more... frymen-flet ajo teksa merrte fryme rendshem.

Aleksi:do ti ha buzet une ty aq te mira i ke.

Gloria:jo se i dua

Aleksi:buzet e tua jane te mijat tani.

Gloria:edhe buzet e tua.Vetem mua do me puthin.Askend tjeter.

Pasi dolen nga dushi u shtrine ne krevat dhe ashtu te zhveshur i zuri gjumi.

Te nesermen ~

Ajo u zgjua e para dhe po admironte fytyren e tij te bukur.I ve njeren dore ne faqe dhe po ia perkedhelte kur pas pak pa ate qe buzeqeshi por syte i kishte mbyllur.

Aleksi:mirmengjes embelsira ime-i puth doren.

Gloria:mirmengjes dashuri.

Aleksi:cfare me the?-buzeqesh.

Gloria:dashuri.-qesh ajo dhe dergon doren te muskujt e tij te barkut dhe po e ngjiste doren larte ,pastaj poshte.

Aleksi:mos shko me poshte se do fillojme ndonje aksion me mengjes.-flet ai me syte e mbyllur ndersa ajo vendos koken te qafa e tij.

Pra e dini qe autorja juaj s eshte aq autore e mire sac mendoni, nese e mendoni kete gje sigurisht 🙂 dhe i kerkova ndihme blogg_story per shkrimin e kesaj pjese se s ia them fare per kete pjese dhe me vjen jashtezakonisht shume turp edhe tani qe po e postoj, anyway blogg_story thank you very much dhe te lumshin dockat 😍😍😍

Sooo...lexojeni pjesen dhe shpresoj t ju pelqej.

I'm just sad dhe asgje s ma ngren dot moralin por dua t jua falenderoj per 9.5k views dhe per #6 ne writing.

Se mendoj se e meritoj kaq shume gjithsesi faleminderit 😍

My Mafia BoyWhere stories live. Discover now