1. BİLGİ
İnsan deniz altında beynini %2 daha fazla kullana biliyormuş nedenide
2 duyguyu birden yaşamaktır
1) Duygu korku
Korku neden derseniz denizin altında birden yengeç yada kıramp girerde boğulurum yada başka türlü korkular.
2) Duygu mutluluk
Neden mutluluk derseniz insan deniz altında ağrlığının %80 azalırmış ve değişik varlıklar görmek zihni açar.
Bu korku ile mutluluğu yaşarken insan %2 beynini daha fazla kullanabiliyormuş.
2. BİLGİ
Şuan dünya üzerinde duyduğumuz ve gördüğümüz bu varlıklar çanlılar gözümüzle gördüğümüz %20 - 30 arasında gördüğümüz olaylardır.
3.BİLGİ
Cinlere ilgi duyanlar arkadaş olmak isteyenler boyutlarına gitmek istiyenler bir cinden yardım alması gerek yada tılsımlarını biliyorsa boyutuna geçmek için azrail yokuşu boyutuna geçmeleri gerektir orası çok tehlikelidir.
4.BİLGİ
Yolda giderken yolda küllere közleree basarlarsa yada üzerlerine birden sıcak su dökerlerse onlara cinler musallat olurlar ve sonrası mechuldür.
5.BİLGİ
Eğer gece vakti kim camdan su dökerlerse yada sofra bezi silkerlerse onlara cinlerin musallat olma ihtimali vardır.
6.BİLGİ
Cinlerin ömürleri 700 yıl ve 1000 yıl arası değişmektedirler bazı cinler 1200 yıl kadar yaşayabiliyorlardır.
7.BİLGİ
Akşam yada sabah Bismillah demeden sofra bezi silkerlerse sıcak su dökerlerse yada kapı eşiklerine otururlarsa cinlerin musallat olma ihtimali çoktur.
8.BİLGİ
Cin boyutları farklıdır kabileler olarak ayrılırlar ve onlar bize hayvan yada insan suriyetinde görüne bilirler ama onlar bize hangi şekilde gözüktiklerini bilemezler.
9.BİLGİ
Cinler gece karanlığı çöktüğünde kapı eşiklerinde ağaç altlarında yada pencere altlarında sofra kurup muhabbet ederlermiş.
10.BİLGİ
Cinler en çok insanların ayak basmadığı yerlerde daha çok dolaşırlar ve hamamlarda çok dolaşırlar.
Şuan verdiğim bu bilgilerin neden çoğu cin ile ilgili derseniz bilgilendirmek istedim.
Çünki insan gibi yaşıyan başka varlıkların olduğu ve kendi boyutlarından bizim boyutlarımıza kolay geçiş sağladıkları için her tarafta olabilirler ve dikkatli olunması gerek eğer musallat olurlarsa gerçekten ölüme kadar yolu var ya korkudan yada onlar öldürebilirler.1) Küllere ve közlere basılmaması ve su dökülmemesi gerek çünki cin boyutları farklıdır kabileler olarak ayrılırlar ve onlar bize hayvan yada insan suriyetinde görüne bilirler ama onlar bize hangi şekilde gözüktiklerini bilemezler o yüzden çocuklarının dolaştğı yerler kapı eşikleri yada köz küll şekilerinde yaşayabiliyorlar dolaşabiliyorlar o yüzden dikkatli olunması gerek.
2) Akşam yada sabah vakitlerinde sıcak su yada sofra bezi silkilmemesi ve su dökülmemesi gerek çünki bunlar çoğunlukla gece vakitleri gerçekleşe bilir çünki gece karanlığı çöktüğünde cinler toplaşıp cam altlarında yada ağaç altlarında en çokta İncir ağacının altlarında sofra kurup muhabbet ederler ve su yada sofra silkilmesi çok sakıncalıdır ece vakti çünki düzenini bozarsanız musallat olma ihtimalleri vardır.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Garip Olaylar (+18)
ParanormalMerhaba arkadaşlar, bu hikaye serisinde size Dünya'da ve ülkemizde yaşanmış her türlü garip olaylar ile ilgili bilgiler paylaşacağım, bazıları aşırı hassasiyet içeren, korkunç ve +18 bilgiler olabilir şimdiden uyarıyorum... Herkese iyi okumalar, um...