"So lelaki tuh lah yang selamatkan kau hari tu?" Abang aku tanya soalan yang haritu tidak sempat dijawab. Aku mengangguk perlahan lalu menghirup cappucino ice itu.
"Dia boyfriend kau eh" abang aku tanya lagi tapi kali nih lain mcm dengan nada mengusik. Aku pun pandang pelik. Ofc pelik bebenor abang aku sorang nih.
"Enggak , just schoolmate dulu..." aku avoid eye contact abang aku. Hek eleh jinhee ckp jer lah kau ade kerash ngan dia walaupun dia dah taken. SENDU TIME
Abang aku pandang aku dengan pandangan mengusik dan juga senyum kambing dia tuh.
"Tak masalahnyer kau dtg sini buat ape? belanja aku?" aku tanya soalan yang aku memang tengah pening nih yer lah dia bawak aku astu nak tanya pasal jantan beruk hensem ade lesung Pipit tuh.
"belanja tuh sebenarnya bukan sebab aku panggil kau tapi disebabkan kau dah ckp yang aku nak belanja kau dia udah termasuk dalam sebab asal aku panggil kau. Aku senanya hendak minta maaf-"
ice cappucino yang aku tengah syok syok hirup tadi terus terpercik sedikit dan memandang abang aku dengan tidak percaya. DAFUQ!!
"wait wait wait wait jakkaman what?!? you must be kidding me-"
"Aishh kau nih dengar lah aku ckp sampai habis lu tak habis lagi aku ckp"
"okeh okeh teruskan"
"aku senanye sebagai abang dan sebagai satu keluarga saje adik beradik yang kau ade. Aku udah habis melepaskan geram kat kau-"
PAK
Hambek kau geram siak dia ingat aku nih ape mainan anak patung dia boleh pukul pukul ikut suka hati.
"kau nih aku hempuk guna meja nih nak?" aku memegang bucu meja ala ala nk mengangkat meja nih hempuk kat arah lelaki depan aku nih.
"watevah"
"yer lah aku dh lama maafkan. Lagipun kau bukan jahat sgt , kau masih ambik berat pasal aku" luahku kuku ku ku
Abang aku hanya membalas dengan anggukan. Haih selesai pun masalah dengan abang nih tak dek lah aku balik dengan luka lebam lebam.
Skip
Aku membuka kunci pagar rumah aku lalu masuk ke dalam rumah. Lepas lepak dengan juyeon tadi perghh tenaga semua hilang. Dia ajak gi taman lah gi lotte world lah tapi yang menyakitkan lagi dia gi ajak ngan girlfriend dia sekali fuhh naseb ade girlfriend dia kalau tak kaki nih dah lama mendarat dipangkalan yang tak boleh disebut. MOVING ON
Lepas aku siap mandi dah pakai baju aku pergi kedapur untuk memasak makanan untuk dimakan ofc tak kan untuk dijual eh-
Seperiuk ramen dan semangkuk kimchi sudah dihidang diatas meja dengan elok. Pandai kau hias Jinhee tak sia sia belajar seni nih semua benda sudah menjadi seni.
Skip lagi sekali
Brkkk
ini ialah bunyi perut perempuan bernama Jung Jinhee. Makan ramen udah berselera. Sekarang mau menonton telivisyomiojn (my bad) television.
Aku bangun dari lantai yang diapar karpet yang berwarna gelap dan menuju ke sofa.
On tv
Tukar saluran
Tukar
Tukar
Tu-
Tok Tok Tok Tok
"yaishhh sape dtg malam malam ni kacau mood betullah." bebel aku.
BUKK!
Seorang lelaki bertopi hitam dan memakai mask hitam senang citer semua hitam termasuk baju dia kecuali kulit dia. Kulit dia berwarna coklat coklat ala ala warna skin jeongwoo treasure tuh...
YOU ARE READING
: ♡ falling | j.changmin
Фанфик↳【 𝗳𝗮𝗹𝗹𝗶𝗻 𝗶𝗻 𝗹𝗼𝘃𝗲 𝘄𝗶𝘁𝗵 𝗸𝗶𝗱𝗻𝗮𝗽𝗽𝗲𝗿】 - complete ! orig𝒊𝒏𝒂𝒍 ttu𝒓𝒂𝒆𝒚𝒂𝒉' 𝐚 𝐭𝐡𝐞 𝐛𝐨𝐲𝐳 𝐟𝐚𝐧𝐟𝐢𝐜 𝘤𝘦𝘳𝘪𝘵𝘢 𝘪𝘯𝘪 𝘩𝘢𝘯𝘺𝘢𝘭𝘢𝘩 𝘳𝘦𝘬𝘢𝘢𝘯 𝘴𝘦𝘮𝘢𝘵𝘢 𝘮𝘢𝘵𝘢