SPECIAL CHAPTER

87 15 1
                                    

-5 tahun kemudian

-Jinhee Pov

Aku mengambil seo rin dari tempat duduk bayi yang berada di bahagian belakang kereta bukan bonet kereta. Ah by the way Seo Rin anak sulung aku dan Changmin. Dah 4 tahun aku kahwin ngan dia.

Aku mendukung Seo Rin. Dia dah terjaga dari tidur dia tadi. Umur Seo Rin 3 tahun. Dah besar , boleh cakap.

Aku membuka pintu pejabat Changmin , yer tengah lawat suami titew nih.

Aku memandang Changmin yang sungguh khyusuk menaip sesuatu dikomputer. Assignment ler tuh..

"Ehem" aku berdehem , sengaja nak bagi dia sedar.

Dia senyum lebar sambil memandang aku. Aku pun membalas senyuman dia. Haih dah 28 lebih masih hensem. Cane lah.

Dia bangun dari kerusi pejabat dan jalan kearah aku dah Seo Rin. Dia memegang Seo Rin dan memeluk dia. "My Angel... I miss Youuu" Changmin mencium cium pipi Seo Rin.

"ehem what about me?" aku tanya.

"jealous ke"

"mane ade"

"yer lah tuh"

"yer-" belum sempat aku habis kan ayat bantahan aku Changmin mencium bibir aku.

"Chan-" dia potong lagi percakapan aku dengan satu lagi ciuman hinggap dibibir.

"Ji Chang-" kali ketiga

"Ya-" kali keempat

Aku memandang Changmin pelik , sweet ngat mana belajar?

"heheheh" Changmin gelak terkekeh kekeh. Aku pun tersenyum , kiyut.

-Skip

Seperti biasa aku dan Changmin akan berjalan ditepi pantai. Kadang kadang bukan selalu. Ni pun sebab nak release kan stress. Kerja aku sebagai Artist , yer aku Artist. Impian aku untuk jadi pelukis tercapai.

Changmin pulak dia menguruskan company ayah dia. Ganti ayah dia yang bersara.

Aku menghirup angin pantai sambil menutup mata. Seo Rin tengah tidur kat dalam kereta shshhsh dont worry dah kunci. Kereta tuh pun tak dek lah jauh sgt.

"Sayang" Changmin bersuara. Aku memandang dia lalu membuat aksi 'apa'

"Sayang tahu ak-"

"tak"

"ish kasi lah aku habis cakap"

"heheheh"

"aku senanyer dah lama suka kat kau , waktu sekolah menengah... kau datang lambat waktu tuh. Kau nampak selekeh tapi tetap cantik."

"senanye aku pun same... tapi kau lambat sikit , aku ade perasaan dulu kat kau. Waktu kau buat pertandingan piano kau. Kau pakai Suit , rambut gaya Q.. hensem" luahku.

Changmin memberhentikan pergerakan dia. Aku pandang dia. "Wae?"

"Saranghae Jung Jinhee , Chincha neomu saranghae"

Aku senyum dan memeluk kepala dia. Ish kiyut

"nado , aku sayang banyakkk dari kau"

Changmin mengusap pipi aku lembut... Dengan itu dia mendekatkan muka dia kearah aku. Aku menutup mata aku. Dengan itu bibir kami berdua bersentuhan.

Akhirnya....

Hidup kitaorg bahagia. Tiada gangguan.

Abang aku dah insaf Alhamdulillah. Dia pun dah kahwin , dah dapat dua org anak dah.

Juyeon pun dah kahwin , belum dapat anak lagi. Tak sedia katanya.

Semua berjalan seperti biasa..

Bahagia....

Seronok

Happy Ending.

Sebanyak mana dia benci aku , aku tahu satu hari dia akan suka pada aku.

_________________

Fanfic hyunsuk dah dipublish
jangan lupa baca au!

Author minta maef kerana author
tak tahu nak buat ending :()

Bye bye
Jumpa korang semua kat next
penpikkk
__________________

: ♡ falling | j.changminWhere stories live. Discover now