Changmin pov
"tolongg sesiapa ade kat sini!!!" aku menjerit sekuat hati aku.
Aku dikunci di bilik store dengan mata ditutup dengan kain , tangan dikunci dengan tali yang agak susah untuk dibukak.
Tiba tiba aku terdengar sedikit gelakan oleh seorang wanita.
"Sape kau hah?!? apa yg kau nk ngan aku??!" aku menjerit kearah wanita tersebut.
"sape aku?? ape yang aku nk buat kat kau??" dia tergelak kecik lagi sekali.
"aku dah lama obses ngan kau so aku kidnap kau sebab aku nk buat kau jadi boyfriend aku...changmin"
Jinhee pov
"aku dah lama obses ngan kau so aku kidnap kau sebab aku nk buat kau jadi boyfriend aku...changmin"
aku cakap dekat ji changmin sambil membuka blindfolded supaya aku dapat tengok mata dia yang bersinar cantik itu.Aku gelak pontianak lagi sekali , aku duduk di kerusi yg berada menghadap changmin.
Aku nampak yg changmin sungguh marah , dia renung aku dengan renungan yang tajam.
Tiba tiba dia ketawa dan tersenyum sinis , aku terkejut dengan perangai Changmin yang kurang takut itu.
"Heh , boyfriend? Aku? Kau obses ngan aku?" dia berkata sambil memandang tajam kearah aku. Aku mengangguk lalu memandang si dia.
"tch , buat ape aku nk dengan kau PSCHYO" changmin berkata
~ Beberapa minggu kemudian :))
Changmin pov
Aku sudah berapa lama terperap dibilik berhabuk dengan tangan masih diikat , aku masih bersama dengan wanita pschyo ni. Nama dia Jung Jinhee .
Dia tidak lah pschyo seperti mana yg aku fikirkan. Dia memberi aku makanan supaya aku tidak kelaparan , dia bagi aku menonton drama favourite aku di tv besarnya, dia juga tidak mengurung aku kat dalam bilik stor itu lagi , kini aku tidur di dalam bilik yang Jinhee kasi.
Tetapi satu sahaja yg membuat aku takut dengannya ,, apabila dia pulang ke rumahnya dan melawat aku , aku akn ternampak luka luka dan lebam lebam di badannya.
Mula tanda tanya aku ape yg dia buat sampai jadi sebegitu , sungguh aku terasa sakit untuk melihat keadaannya. Benci semana aku dengan dia aku masih rasa kesian dengan dia.
Adakah aku suka pada dia?
Jinhee pov
Another day , Another thrash (belasah)
Hari ni abang aku jumpa aku semasa aku keluar dari rumah untuk ke kedai membeli sedikit ramyeon.Aku memakai Hoodie dan juga seluar track yg simple.
Sebelum keluar sempat aku senyum kepada changmin yg ralit menonton film :)
Walaupun aku obses dengan kau aku takkan buat kau terseksa changmin , aku tahu kau rasa benci pada aku tapi kau sorang jer yg boleh buat aku tenang...
Aku melangkah keluar dan berjalan kaki ke kedai serbaneka.
Dalam perjalanan aku ternampak seorang kumpulan (gangster?) yg sedang berborak di tepi bagunan yg tidak terlampau tinggi.
Aku berasa takut kerana aku berjalan sendirian pada waktu malam seperti ini , tidak pasal pasal ada berita pasal seorang gadis kena rogol kat tepi bagunan , eh
Tiba tiba aku tersedar dari lamunan apabila seorang lelaki sentuh bahuku. Aku terkejut lalu memandang lelaki tersebut.
Apabila aku ternampak muka lelaki itu aku mula rasa takut .
Lelaki itu adalah abang aku.
Dengan cepatnya aku lari ketempat lain , tetapi tidak sempat kerana kumpulan gangster yg aku nampak tadi rupa rupanya ialah kawan abang aku , mereka menangkap aku lalu tahan aku ke dinding satu bagunan.
Abang aku menunjuk mukanya lalu memandang aku dengan muka yg seram dilihat.
"Tolong...T-tolong jgn hari ni , a-aku nk beli s-sesuatu...Tolong please" aku berkata dengan suara yg terketar ketar dan takut.
Meh lah aku cerita sikit tentang abang aku ni.
Abang aku seorang yang baik dan rajin waktu kecik , tetapi apabila eommanya melahirkan aku dia berasa geram kerana eomma menghabiskan masa dengan aku ,, timbullah satu pergaduhan antara eomma dan appa.
Kenapa diaorg gaduh? Sebab appa minta duit dekat eomma.. Tapi benda yg paling sakitnya duit tu eomma berkerja keras untuk tampung ahli keluarga tapi appa hanya minta untuk keluar belanja dengan wanita lain.
Sebab itu Eomma dan Appa bercerai , apa yg lagi sakit abang aku dan aku tidak tahu yg waktu tu eomma ade penyakit jantung, hidup dia tidak boleh lama.
Start daripada hari tu abang mempersalahkan aku kerana lahir dan memberitahu aku yang aku tk layak berada dikeluarga itu....
Abang aku berdendam dengan aku , dan hari hari dia akan menunggu aku dikedai yg aku selalu pergi hanya untuk melepaskan geram dan dendam pada aku.
Aku tidak boleh elak kerana ia akn jadi teruk. Aku akn balik kerumah dengan lebam lebam dan luka luka di badan aku kerana dibelasah.
Aku tidak mahu beritahu sesiapa tentang hal ini kerana mereka tak kan kisah termasuk changmin...
Aku dibelasah sekuat hati hari ini walaupun aku menangis sebanyak mana takdir tidak akn berubah. Aku berdiri seupaya aku untuk membeli ramyeon dan ubat sapu luka aku dan aku terus pulang kerumah.
Sempat mak cik kedai tu tanya kepada aku samaada aku okey atau tak aku terpaksa menipu...
Aku pulang kerumah dengan rasa mix feeling , aku gembira kerana changmin ade disisi aku walaupun dia benci aku , aku rasa sedih kerana nasib aku yg malang....aku mahu menangis sekuatnya tetapi tidak sape boleh menukar takdir yg sudah ditentukan ini.
_____________________________________
First Chap!!
Yeah campur campur bahasa sikit sekejap English sekejap malay.
Vote also Comment!
______________________________________
YOU ARE READING
: ♡ falling | j.changmin
Fanfikce↳【 𝗳𝗮𝗹𝗹𝗶𝗻 𝗶𝗻 𝗹𝗼𝘃𝗲 𝘄𝗶𝘁𝗵 𝗸𝗶𝗱𝗻𝗮𝗽𝗽𝗲𝗿】 - complete ! orig𝒊𝒏𝒂𝒍 ttu𝒓𝒂𝒆𝒚𝒂𝒉' 𝐚 𝐭𝐡𝐞 𝐛𝐨𝐲𝐳 𝐟𝐚𝐧𝐟𝐢𝐜 𝘤𝘦𝘳𝘪𝘵𝘢 𝘪𝘯𝘪 𝘩𝘢𝘯𝘺𝘢𝘭𝘢𝘩 𝘳𝘦𝘬𝘢𝘢𝘯 𝘴𝘦𝘮𝘢𝘵𝘢 𝘮𝘢𝘵𝘢