Rozdział 8 Sen

2.5K 171 7
                                    

Taka mała informacja przed rozdziałem. Pojawiają się tu osobowości, będę zaznaczanie numerami od 1 do 5. To co mówi Angela jest zaznaczanie zwykłym myślnikiem.

Byłam w miejscu bez ścian i sufitu, były tylko drzwi zamknięte na kłódkę.

- Cześć-  usłyszałam za sobą.

Odwróciłam się i zobaczyłam pięciu takich samych Rylów różnił ich jedynie kolor oczu. Choć dopiero ich tak jakby poznałam to miałam wrażenie że znam ich bardzo dobrze.

- Jak mogłaś się domyślić my jesteśmy osobowościami Ryla. Tej dwójki jeszcze nie poznałaś czyli niebieski- on jest naszym idiotą, ale potrafi być dżentelmenem.

- Ej! -odezwał się niebieski.

- I brązowy on jest przeciwieństwem fioletu. Może lepiej będzie Ci po numerach, ja jestem zielony czyli jeden, czerwony to dwójka, niebieski- trójka, brązowy- czwórka i fioletowy piątka.

4- Chcesz mnie zabić? - spytał nagle, z uśmiechem.

- Dlaczego 4?

4 - Ja wymyśliłem tę ,,torturę "

5 - Ze mną!

- Trochę mam ochotę was 4 i 5 za to zabić, ale trochę to lubię.

4 - ...

5- Masochistka.

- 5 od zawsze.

1 (klaszcze)

- 2,3,4,5 nic na to nie poradzę że jak odstrzelę głowę lub inną kończynę i tryska krew to chce mi się śmiać.

Spojrzałam na 1 pytającym wzrokiem.

1 - Co?

2,3,4,5 - Sadystka.

- 1 dlaczego klaszczesz?

- 2,3,4,5 a wy to nie jesteście sadystami?

4,5- My.

2,3 - Nie my.

1 - Lubię czasami być sadystą.

- 2,3 czasem jesteście, bardzo rzadko.

- 4,5 Tak.

4 i 5 spojrzeli na siebie jakby chcieli się pobić. 2 i 3 zaczerwienili się

- 4,5 dlaczego chcecie się bić?

- 2,3 no co?

2,3 obrazili się.

4,5 - Nie porównuj mnie z nim-  zaczęli się bić.

1 - Popcornu?

- 2,3 czemu się obraziliście?

- Chętnie 1.

2 i 3 zaczęli się bić tak jak 4 i 5. 1 siedział w fotelu, jadł i oglądał. Gdy pomyślałam za mną pojawił się fotel więc w nim usiadłam i zaczęłam jeść popcorn, 2,3,4,5 bili się w najlepsze.

1 - Iść czy nie iść? Oto jest pytanie.

- Może na razie nie, daj im się wyszaleć 1.

2,3,4,5 biją się i leci krew, 1 zasnął. Zaczęło mi się to już nudzić, a że nie przyszło mi nic innego do głowy w moich rękach pojawił się karabinek i zaczęłam do nich strzelać.

2,3,4,5 - Na nią!

1 zniknął. Założyłam pelerynę sprawiającą że byłam niewidzialna. 2 zmienił się w wilkołaka. Podleciałam do góry, 3 zmienił się w feniksa, a 4 w smoka. Zamknęłam się w pokoju który można otworzyć tylko od  wewnątrz. 3 rzucił czar teleportacji, 2 i 4 czekali przy wyjściu, 5 taranuje. Przechodzę tajnym przejściem, 2 był przede mną. Zniknęłam i stworzyłam klona którego 2 zaczął gonić. 5 przemienił się w obserwatora. Próbowałam cofnąć czas jednak była blokada, spróbowałam otworzyć drzwi które zobaczyłam na początku ale były zamknięte a na.nich kartka ,, NIE PRZESZKADZAĆ ".

Anioł ŚmierciOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz