~Nayeon
İşten çıkarken, her gün gittiğim kafeye tekrardan uğradım ve cama bakan masaya oturdum. Günün yorgunluğunu atmak için en uygun olanı, buzlu kahveyi sipariş ettim. Kahvemi içerken, karşı masadaki bir adamın bana rahatsız edici şekilde baktığını fark ettim. Tam o zamanda, telefonuma bir mesaj geldi.
Gizli Numara
X : Bugün başına hayatın boyunca hatırlayacağın bir şey gelecek.
Naye : Um, kimsiniz?
X : Çok yakında öğreneceksin, Im Nayeon.
Naye : Adımı nereden biliyorsun?
GörüldüBüyük ihtimalle arkadaşlarımın şakalarından biridir diye düşündüm, sonuçta pek normal olmayan bir arkadaş grubuna sahiptim. Kafama takmadım.
Kafamı telefondan kaldırdığımda, adamın masasından kalktığını fark ettim. Bana mesaj atan kişi o muydu diye düşünerek kahvemi bitirdim, ödememi yapıp çıkışa yürüdüm.
Kafe ile evim birbirine gayet yakındı. 15 dakika yürüyerek apartmanın girişine vardım. Beraber yaşadığım arkadaşlarımdan biri olan Tzuyu, cama çıkıp bana bağırdı.
"Ablaa, Dahyun arabanın ön koltuğunda kitaplarını unutmuş, anahtarı atsam alabilir misin?"
"Tabi ki Tzu." dememle beraber anahtarı bana attı.
Sahile bakan evimizin en sevdiğim yerine doğru gitmeye başladım, garaj. Garajımız çok büyüktü ve arabanın yanında çalışma odam vardı. Bazen evden çalışıyordum ve bu odayı çok seviyordum.
Arabanın ön kapısını açtığımda Dahyun'un kitaplarını göremedim. Belki bagaja koymuştur diye düşündüm, bagajın kapısını açtım.
Bagajı açmamla şoktan donmam bir oldu...
Karşımda kocaman bir ceset duruyordu.
Ben ağlamaya başlamışken, Tzuyu arkamdan bağırdı.
"Abla, kitapları bulduk. Meğerse Dahyun dolabın altına koyup unutmuş."
Sesimin onlara erişmesini sağlamaya çalışarak Tzuyu'ye seslendim.
"Tzuyu... çabuk diğerlerini buraya getir. Acil bir...durum söz konusu."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Suç Mahalli | TWICE
Mystery / ThrillerBir cinayet işlendi. 9 şüpheli, 9 arkadaş. 10 yıllık arkadaşların arasında bir katil olması mümkün mü? İçlerinden biri onlara ihanet mi etti? (...) 1 - #vhyun 3 - #twicepink 9 - #jeongyeon 10 - #dahyun