Sziasztok. A nevem Kirishima Eijirou. 17 éves vagyok és a UA 3/A oszályába járok... Mostmár.
- Kirishima! Gyere már! Mit állsz ott?! - kiáltott az egyik legjobb barátom Kaminari Denki. Ugyanis megígértem neki, hogy elmegyek vele az új kávézóba.
- Megyek.
Mikor az épülethez értünk eléggé sokan voltak a sor vége már az ajtóban allt. Bár nem is csodálom hisz egy újonnan megnyitott kávézóról van szó persze, hogy mindenki ide jön.
Mi is beálltunk a sorba majd kis idő múlva sorra is kerültünk.- Jó napot. Mit adatok. - mondta egy kb velem egyidős lány.
- Heló. Két cappuccinot kérünk. - mondta neki Denki.
- Máris.
Pár perc múlva már rakta is a pultra a két pohár italt. Kifizettük a cappuccinot majd ment is ülőhelyet keresni. Ám olyan sokan voltak, hogy minden helyen ültek. S hirtelen megpillantottam egy ablak melletti asztalt mely mellett két kanapé volt. Az egyik kanapén egy ember ült a másik pedig szabad volt.
- Oda. - mutattam az ülőhely irányába.
Majd oda is mentünk. - Elnézést. Leülhetünk? - kérdeztem kedvesen mire a személy csak bólintott a fején egy fekete sapka meg egy kapucni az arcát pedig egy szintén fekete maszk takarta. Csak skarlátvörös szemei latszódtak.- Köszönjük. - monda Kaminari s le is ültünk a szerintem férfivel szembe. - Mond csak Kirishima...
- Hm?
- Neked melyik lány tetszik az osztályból?
- Azt hittem ezt már megbeszéltük. - mondtam hiszen egyedül Kaminarinak mondtam, hogy nem a lányokhoz vonzódom. De ő azt hitte viccelek.
- Na ne mond, hogy akkor komolyan mondtad. Azt hittem viccelsz.
- Pedig teljesen komolyan mondtam.
- Értem... Akkor hagyjuk.
- Szerintem is.
Mikor előre pillantottam egyből két vörös szempárral találkozott tekintetem s gyersan el is kapta szemeit és az ablakon kezdett kibámulni majd italáért nyúlt de a maszkot nem vette le inkább a szívószálat a maszkja alá csúsztatva ivott. Mikor már végzett és megitta az egészet hirtelen megszólalt a telefonja.
Mikor felvettek még én is megsüketültem a férfi hangjától
📞 - KATSUKI-SAMA! HOVA TŰNT?! AZONNAL JÖNNIE KELL!
- Jó azonnal ott vagyok. - szólalt meg az előttünk ülő s el is ment.
- Áh. Szóval férfi.
- Szerintem menjünk. - szólt Denki s én csak bólintottam.
Majd nemsokra rá sikoltásokat hallottunk. Majd kifutottunk az épületből, hogy megnézzük mi történt. S rengeteg ember volt jelen a kávézó előtt. Lassan de átfúrtuk magunkat az emberek között egeszen a tömeg elejére- EZ BAKUGOU KATSUKI! - sikította az egyik lány
- HOGY!? - kiáltottuk egyszerre Denkivel. Majd oda pillantottunk.
- Az lehetetlen! Mit keres itt Bakugou Katsuki!? - mondta Kaminari miközben a szőke hajú srácot figyelte.
- Ebben a városban forgatja az új filmjét! - monda az egyik lany mellettünk.
- El sem hiszem, hogy pont ebben a városban forgat a mindenidők legjobb színésze.