6.

116 13 5
                                    

- Mesélj egy kicsit magadról. - pillantott át az itallap felett.

- Hogy? Nem is tudom mit meséljek... - válaszoltam zavartan.

- Mi a hobbid? Minek tanulsz? Meg ilyenek - mondta.

- Hát ugye 17 éves vagyok. A UA-be járok és rendőrnek tanulok.

- Nahát nahát biztos úr. - könyökölt az asztalra.

Én csak nevettem majd folytatta.

- Na és mi a hobbija a biztos úrnak?

- Hát... Hmm... Szeretek filmeket nézni illetve edzeni is. - mosolygtam.

- Ohho! Izmos biztos úr. - vigyorgott.

- Szép napot. Sikerült választani? - jött oda hozzánk egy pincérnő..

- Áh! Ige- szólt Bakugou de nem tudta befejezni.

- Úr isten te Bakugou Katsuki vagy! - sikonyált toporzékolva a nő. - Te meg biztosan az a szemét aki elvette előlem a győztes helyet a nyereményjátékban! - nézett rám gyilkos tekintettel.

- Hé! Ne besz- szakította ismét felbe a nő.

- Kérhetek egy képet?! - Bakugou egy nagy sóhajtás kíséretében felállt majd a csaj mellé lépett s a nő hozzábújt.

Be kell vallanom nem tetszik, hogy ilyen közel van Bakugouhoz.

- Köszike szépen. - mondta a nőszemély mikor elkészült a kép.

- Akkor kérnénk két forró americanot. - ült vissza a helyére a szőke.

- Hozom iiiiis... - mondta nyávogós hangon majd elment.

Nemsokára vissza is jött a két kávéval.

- Nesze. - szinte ledobta elém a csészét úgy, hogy a kávé ki is löttyent.

- Héká- vagott ismetelten a szavába a nőci.

- Tessék a kávéd édes. A ház ajándéka.  De csak neked, az a barom viszont fizet. - nezett rám.

- De én szeretnék fizetni. - szólalt meg Bakugou.

- Hát ha annyira fizetni szeretnél... Akkooor... Fizethetsz az ágyban is. - kacsintott a nő és kigombolta az ingje felső három gombját.

- Kurva... - suttogtam alig hallhatóan majd belekortyoltam a kávémba.

- HOGY MIT MONDTÁL?! - ordított a nő

Hoppá véletlenül meghallotta.

- Ki? Én? Én nem mondtam semmit. - tettem vissza a poharat az asztalra.

- NE HAZUDJ NEKEM TE ROHADÉK! - ragadott meg pólómnál fogva majd felrántott.

- Ezt fejez- szólalt volna meg Bakugou.

- Ne szólj bele édes. - mosolygott a szőkére. - ÉS TE! TE LE KURVÁZTÁL ENGEM! - fordult vissza felém.

- Ha egyszer igaz... Vagy csak faszhiány? - néztem a libára semmit mondó komoly arccal.

- TE ROHAD- ütött volna meg de Bakugou elkapta a kezét.

- Ezt most azonnal fejezd be! - mondta dühösen Bakugou mire a nőci meglepetten nezett a szőkére majd elengedett s elment. - Jól vagy? - nezett rám aggódóan.

- Persze. Köszönöm, hogy segítettél de nem kellett volna elkapnod a kezét. Simán kicsavartam volna neki. - mosolyogtam.

- Oh... - kortyolt bele a kávéjába.

Miután megittuk az italokat Bakugou kifizette őket szerencsére a pultnál nem az a liba állt.

- Mehetünk? - kérdezte kedvesen mire én csak bólintottam.

Lassan sétáltunk egymás mellett csendben mikor hirtelen megszólalt.

- A biztos úr szeretne tovább velem lógni vagy inkább haza megy? - nezett rám egy apró mosollyal az ajkán.

- Hát haza nem tudok menni mert kolis vagyok. De szívesebben lógnék veled minthogy vissza menjek a kollégiumba. - mosolyogtam rá.

- Ennek örülök. És? Hová szeretnél menni? - kérdezte.

Skarlát szemek. (kiribaku) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin