7.

158 13 11
                                    

- Mondjuk egy mozi? - kérdezte.

- Tökéletes. - válaszoltam.

- Szereted a horrort? - szólalt meg egy kis idő múlva.

- P-persze. - mutattam like jelet.

Persze, hogy nem szeretem őket. De nem akarom, hogy ijedősnek nézzen.

- Szuper. Keresek egy jót. - vette elő a mobilját. - Oh.... - szólalt meg elég lehangolt hangon.

- Mi az? - kérdem.

- A mozi ma zárva van. - nezett rám szomorúan majd a földet kezdte el nézni.

- Oh.... - hallattam én is eme szót.

- Akkor B terv! - kiáltott fel.

- B terv? - néztem rá értetlenül.

- Gyere! - fogta meg a kezem majd maga után kezdett húzni.
Kis idő múlva újra a forgatási helyszínen voltunk. - Miért jöttünk vissza ide? - kérdeztem.

- Mert itt parkolok. - mutatott az előttünk pár méterre álló kocsira. - Csüccs be. - szólt mikor oda értünk a járműhöz. - Hátra akarsz ülni? - nézett rám furán. - Ülhetsz előre is. - mondta majd be is szállt a kocsiba.

- Hát jó. - mondtam halkan majd beültem mellé. - H-hová viszel? - kérdem.

- Nyugi. Nem rabollak el. - nevetett.

- Nem lenne ellenemre. - nevettem én is.

- Ez esetben haza viszlek magammal. - rántott vállalat majd el is indultunk.

Ezt most komolyan mondta? Vagy csak viccelt?

Egy jó ideig utaztunk majd megálltunk egy nagy ház felhajtóján.

Mi a szar! Tényleg haza hozott!?

- Nyugi jó helyed lesz a pincében. - mondta majd kiszállt a kocsiból.

Mi? Pince?

Lassan én is kiszálltam majd oda sétáltam mellé.

- Mi ez a fej? Tényleg azt hitted, hogy leraklak a pincébe? - nevetett. - Nyugi. Nincs is pincém. - mosolygott.

- Öh... Miért jöttünk hozzád? - kérdeztem miközben éppen az ajtót nyitotta.

- Itt fogunk filmezni. - mondta.

- I-itt?

- Igen. Baj? - nezett rám kérdőn.

- Nem. Csak... Soha nem gondoltam volna, hogy egy forgatás látogatás azzal végződik, hogy veled filmezek ráadásul a te házadban. - nevettem.

- Vannak csodák. - nevetett ő is.

Skarlát szemek. (kiribaku) Donde viven las historias. Descúbrelo ahora