Som en mardröm

3 2 0
                                    


Det jag ska kalla för mitt hem är som en mardröm, det jag ska kalla för min familj är som en mardröm, det jag ska kalla för min stad är som en mardröm men sist men inte minst, det jag ska kalla för min skola; är en mardröm.

I skolan så finns tjejerna Jeanette, Olive och Julia samt killarna Jacob, Jace och Ethan. 3 ord för att beskriva dom? Som en mardröm. Lappar i skolan som säger att jag varit otrogen mot Max, att jag knuffade ner honom från klippan medan vi bråkade, nakenbilder på någon annan sägandes att det är jag, lappar om att jag är kär i Jace så folk blir ännu argare för att det är Julias pojkvän, Olive ryckte av mitt silverhalsband rakt ifrån min hals och de alla skrattade. Silverhalsbandet med de två små ihop krokade silverhjärterna med våra namn på som Max gav till mig samma dag som vi skulle dö på, silverhalsbandet som jag aldrig tog av mig och fortfarande inte har. Jag lagade det, satte på det och nu så gör jag inte det misstaget igen, nu så är den alltid gömd under tröjan; närmare mitt hjärta.

Snälla Max, jag behöver dig. Snälla Astelle märk hur dom är på skolan. Snälla mamma och pappa, bli riktiga föräldrar, innan jag försvinner för gott så ni har en anledning att inte se mig.


________________________________________________________________________________Halsbandet som Aprilia har är från:

https://www.mittnamnhalsband.se/Product.aspx?p=3605&utm_source=google&utm_medium=cpc&utm_campaign=SE_ALL_Google_cpc_PLA&utm_content=&utm_term=&tid=pla-1141413118959&pid=110-01-2385-04&smt=580083&genseg=&dy=&sliceTag=100329119683&gclid=Cj0KCQjwraqHBhDsARIsAKuGZeEFXFD9lHsw0_vS8QImbD3MPrbJbZ1UyqZNQDcd9ZTDWhAjb40bdCUaAtbCEALw_wcB

Det ingen märkte till min systerWhere stories live. Discover now