🔗18. Bölüm 🔗

1.6K 32 2
                                    

Telefonuma üst üste bildirimler geliyordu. Büyük ihtimal Barkındandı. Telefonumu çıkarıp kimden geldiğine baktım. Yanılmamıştım. Barkındandı.

Barkın: Güzelim gelecek misin?

Barkın: Seni bekliyorum

İzem: Sen git eski sevgilini bekle

Barkın: Ne, ne alaka

İzem: Bilmem sen daha iyi bilirsin ne alaka olduğunu

Barkın: Sen bizi gördün demi

İzem: Çok merak ediyorum 2 kızı aynı anda nasıl idare edebiliyorsunuz? Utanma duygusu yok mu? Hadi utanma duygusu yok diyelim saygı da mı yok sizde ne? Bu kızında duyguları var diyip düşünemiyor musunuz? Benim de bir gururum, duygularım var.

Barkın: Nasıl oldu anlamadım güzelim gerçekten bile isteye olmadı yemin ederim

İzem: Karşılık verirken de öyle diyordun zaten

Barkın: Sana yemin ederim ki karşılık vermedim zaten hemen kendimden uzaklaştırdım. Sen gelmeden önce neden antrenmanlarıma geldiğini konuşuyorduk  Birden dudağıma yapıştı. Şok olmuştum. İlk ne yapacağımı bilemedim. Kendime geldiğimde hemen kendimden uzaklaştırdım. Antrenmanlarıma da gelmesini istemedim . Gelirse farklı şekilde konuşacağını bildiği için tamam dedi Bir daha yüzünü bile görmeyeceğim.

Barkın: Lütfen bana inan bizi bitireme ne olursun

İzem: Düşünmem için zaman ver ama şunu bil ki kalbimi çok kırdın tamir edebilecek misin o konuşulur.

İzem: Ki istememiş olsan dahi öptün mü öptün ihanet sayılmaz mı?

Barkın: Yavrum vallahi ben istemedim beni hiç mi tanımıyorsun?

İzem: Seni tanıyorum.

İzem: Tanıdığım için zaman ver bana. Başkası bana böyle bir şey yapsa hayatımdan siktir ederdim.

İzem: Sende beni tanıyorsun. Aldatmaya, yalana gelemem ben.

Barkın: Yavrum yalan yok vallahi olduğu gibi anlatıyorum

İzem: Bilmiyorum

İzem: Her neyse

İzem: Gelmeyecek değil mi daha?

Barkın: Gelemez.

Barkın: Gelmeye cesaret ederse sonuçlarına katlanır.

Barkın: Elin kızı yüzünden sevgilimle aram açılıyor var anasını ya

İzem: Bende seni Barkın bende seni.

Barkın: Özür dilerim

İzem: Of Barkın Off

Barkın: Bence sevgilini affedebilirsin. Dişi kuş olsa onunla dahi konuşmayacağım

İzem: Nereden bileceğim? Her zaman yanında olmuyorum.

Barkın: Her an görüntülü konuşalım. Antrenmanda da Berkay gelir yanıma açık olur

Barkın: Nolur gülüm inan bana ben sana yalan söylemem.

İzem: Barkın

İzem: Bu dedilerinden birisini yapmazsan sana yüzümü görmeyi bırak sesimi işittirmem.

İzem: Beni anlıyorsun değil mi? Güven kazanması zor, yıkması kolay bir duygu.

İzem: Güvenimi kırma Barkın.

Barkın: Kurmayacağım kendi kafamı kırarım senin güvenini kırmam sevgilim.

İzem: Umarım.

Yaralı kuşum izem. Üzülme Barkın'ın ağızına hep birlikte sıçacağız.

Seviliyorsunuz 🤩💜

İzem +18 |Texting (Yeniden Yazılıyor)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin