A Végső Csata

42 1 1
                                    

Roxy szemszöge

Ezt nem hiszem el....

nem....

NEM LEHET!!

Harley elárulta Eel gárdáját! Elárult az embereket akik megbíztak benne! Elárult engem! Elárulta a legjobb barátját!!

Ráadásul összetörték a kristályt...

Mikor már eléggé kibosszankodtam magamat, ami kb. 1 óráig tartott, elkezdtem a szememmel Harley vagy Lance után kutatni, hogy többet meg tudhassak a terveikrõl.
"szerencsémre" Lance ebben a pillanatban termett elõttem és nézett rám gúnyos mosollyal.

-Miért? Miért tettétek ezt?! - néztem Lance-re idegesen, amire csak még jobban elmosolyodott
-Mégis mit tettünk? - adta a hülyét
-Nagyon jól tudod mirõl beszélek! A kristály! Összetörtétek a kristályt! Mégis miért? Élvezed, hogy keresztbe tehetsz másoknak?? - üvöltöttem torkom szakadtából.
-Semmit sem tudsz arról, hogy mi történt ezelõtt. A gárda tömte tele mindenfélével a fejedet. Viszont, nekem nincs igazán kedvem fel világosítani téged az igaz tényekrõl, szóval csak fogd be az édes kis szádat és reménykedj, hogy még élve kijutsz ebbõl a helyzetbõl.

Ezután még egy ideig kérdezgettem Lance-t, de bizonyára egy idõ után megunhatta, mert hirtelenjében felém vette az irányt, majd egy határozott mozdulattal pofon vágott. Ezután nem igazán szólt hozzám semmit.

Mondhatom Harley jól tudsz pasit választani....

Harley szemszöge

Kicsit sajnálom Roxy helyzetét, merthát õ nem tett semmit, meg szerintem nagyon nem tud semmirõl. De most nincs idõ a sajnálatra. Nemsoká megérkezünk memória szigetére. Lance elmondta nekem, pontosan mit és hogyan fogunk csinálni. A terv kicsit bonyolultnak hangzott elsõre, bár másodjára is, de nagyjából felvázolom nektek:

Memória szigetén van egy rejtett barlang, amin belül van egy nagy kapu, mellettepedig úgy mond a "lakat". Szóval, csak úgy tudjuk kinyitni a kaput, ha feloldjuk a lakatot és itt jön a képbe Roxy. Lance, nem tudom honnan, de rájött, hogy Roxynak különleges kapcsolata van a kristállyal. Szóval Roxy fogja feloldani a kapu bejáratát és mikor kinyitjuk, kiszabadulnak a sárkányok lelkei. Ja, kb ez a terv.

Végül pedig megérkeztünk a szigetre.

-Pár nappal késõbb-

Pár nappal késõbb VÉGRE megtaláltuk azt az isten verte barlangot. Szóval szépen komótosan beindultunk Lance-el az élen, én pedig kicsivel mögötte mert hát sötét volt a barlangban és kicsit creepy. Nem mintha olyan ijedõs lennék merthát katonának vagyok kiképezve meg minden, de ezt nem tudhatom mi ugrik a nyakamba ebben a világban....és ez nem kifogás!!

-Na mi az, félsz? - vigyorgott rám Lance, mikor le lasított annyira, hogy mellettem haladjon.
-Mi? Nem!
-Aha én meg el is hiszem - vigyorgott tovább mint a tejbe tök. Ilyenkor meg tudnám fojtani!

És végre ideértünk a kapuhoz.

Valkyon szemszöge

Már vagy 4 nap telt el azóta, hogy Ashkore, vagyis a...bátyám összetörte a kristályt, Roxyt pedig elrabolták. Nagyon hiányzik. Ma Miko elrendelt egy megbeszélést a gárdavezérekkel. Remélem van valami terve, hogyan mentjük meg Roxyt...

Itt is vagyok már a kristály teremben Nevrával és Ezarelel, meg persze Leiftannal. Pár perc múlva Miko is betoppant az ajtón.

-Miért hívtál össze minket? - kérdi Nevra
-Mert nemrég értesített engem egy memóriai informátorunk, hogy látták Lance-éket
-Akkor induljunk! - mondtam gondolkodás nélkül
-Ne olyan gyorsan, előtte még meg kell szerveznünk egy csapatot. Nem indulhatunk nekik fejvesztve mint egy csapat idióta! - förmedt rám Mikó. Most biztos ő is tiszta ideg.

Ezután megbeszéltünk milyen csapatokban vágunk neki memóriának. A terv egyszerű: megakadályozzuk Lance tervének a sikerét. Csak Roxyt találjuk meg életben...

Vissza Harley hoz 2 nappal később

Már vagy 2 napja az elõkészületekkel vagyunk elfoglalva és most úgy néz ki, neki kezdhetünk a ceremóniának.
Ez úgy történt, hogy Roxy oda állt valami pult szerûséghez és idegen nyelvû dolgokat olvasott fel, amit Platina betanított neki.
Miután végig mondta, hirtelen kék lángcsóvák jelentek meg, és a kapu elkezdett vibrálni.

És végül...

BAMM!

Egy nagy puffanással a kapu "kinyílt". És nem, kicsit sem szartam be, amikor meghalottam, hogy a hátunk mögött a kapu puffan egy hatalmasat.

-Sikerült! - mondta Lance - most pedig engedjük ki a társaink lelkét!

De ekkor...

-Megállj Lance!

Mikor megfordultunk, Valkyonnal. Nevrával és Ezarellel találtuk szemben magunkat.

-Ti komolyan nem tudjátok feladni?! - mordult fel Lance idegesen
-Nem engedheted ki a lelkeket! Különben Eldaryának vége! - mondta Valkyon

Azzal elkezdtünk harcolni. Egy idõ elteltével, a kapu bizonyára túlterhelt lett, mert hangokat kezdett el kiadni,
majd felrobbant.

És elsötétült a világ.

--VÉGE--

Hát igen, tudom nem lett valami jó a vége.
köszi, ha elolvastad! :)

Eldarya: A BukásOnde histórias criam vida. Descubra agora