A kristály bukása

13 1 0
                                    

Roxy szemszöge

-Reggel-

Épp az udvaron edzettem, amikor valaki a nevemen szólított...

-szia Roxy - mikor megfordultam, Valkyonnal találtam szemben magam.
-Óh, szia. Hogy vagy?
-Én jól, de te hogy bírod? - mondta Valkyon aggódva
-Tök jól - mondtam közömbösen

-Mégiscsak eltûnt a legjobb barátod
-Hát..megvagyok
-Ez nem volt túl meggyõzõ.... Figyelj, nem kell megjátszanod azt, hogy nem történt semmi. Nyilván fáj, hogy a legjobb barátod köddé vált - mondta Valkyon
-Lehet hogy igazad van, de....
-Nincs de. Mióta Harley eltûnt, alig állsz szóba valakivel és ha mégis, csak a megbízásaid miatt.
Roxy, ne zárj ki minket. Segíteni szeretnénk neked. Ahogy én is....

Ekkor Valkyon közelebb lépett hozzám és megcsókolt....
Mi a fene történt??
Én egy kis habozás után visszacsókoltam
Pár perc múlva elváltunk egymástól, Valkyon pedig nekem döntötte a homlokát

-szeretlek Roxy

-É-én is - mondtam paradicsom vörösen

Ezután még beszélgettünk kicsit, majd el kezdtünk edzeni, mikor a többi gárdatag is ideért.

Harley szemszög

-Gyere már Harley! - szólt kicsivel elõrébb tõlem Lance. - még napnyugta elõtt oda kell érnünk.
-Én jövök, de már vagy órák óta megyünk megállás nélkül.... - kezdtem el panaszkodni
-Nem érünk rá pihenni, szóval ki kell bírnod
-Egyébként mér csak ketten jöttünk? A többiek nem segítenek? Ketten fogunk neki esni az egész menedéknek??
-A többiek szereznek egy hajót, hogy majd ha összetörtük a kristályt gyorsan el tudjunk menekülni és elindulhassunk memóriára.
-Hát jó

Már kezdett sötétedni, amikor megpillantottam a menedéket.

-Na végre... - mondtam fáradtan

-Itt is vagyunk. Most pedig indulhat az akció

Azzal bemásztunk a menedék falán és elindultunk a kristály felé. De persze semmi sem ilyen egyszerû. Mikor be akartunk menni, megpillantottuk Valkyont és Roxyt beszélgetni a fõbejáratnál...

-valamivel el kell terelnünk a figyelmüket - suttogta nekem Lance
-Van egy ötletem - suttogtam vissza
-Na, és?
-Mi lenne, ha én elcsalnám õket onnan, te pedig addig összetörnéd a kristályt, aztán pedig a menedék kijáratánál összefutunk.
-oké.

szóval elmentem egy távolabbi pontra, amit úgy véltem, hogy elég messze van, majd feltûnõen elkezdtem sétálni. Szerencsére, kaptam Lance-tõl másik ruhát, szóval nem fognak felismerni.

-Hé te! Ki vagy? Azonnal állj meg! - halottam, hogy Valkyon kiabál mögöttem, szóval elkezdtem rohanni õk pedig utánam. Pár perc múlva el is vesztették a nyomomat. Ez könnyû volt.

Lance szemszöge

Mikor Harley elcsalta a testvérem, meg feltehetõleg a csaját (mivel állandóan egymás nyakán lógnak) azonnal a kristályterembe vettem az irányt. Épp arra készültem, hogy kiszabadítsam társaimat, mikor megjelent Miko...

-Ashkore! Egy lépést se! - kiabált nekem Miko

-vagy különben? Mit csinálsz? - néztem Mikora, a maszkom alatt pedig vigyorogtam, mint a tejbe tök.

Ekkor bizonyára felidegesíthettem Mikot, mert hirtelen nekem ugrott. Persze nem volt ellenem esélye, gyorsan a földre tepertem és elintéztem. Miután megbizonyosodtam róla, hogy mozgás képtelen, a összetörtem a kristályt. Mióta vártam már ezt a pillanatot!
Na de sokáig nem örülhettem, mert hangokat halottam kívülrõl, úgyhogy a kijárat felé vettem az irányt.

-Time skip-

Eltel egy kis idõ, mikor hatalmas ricsajt halottam, aztán megláttam Lance-t felém sétálni, miközben Roxy nyakához fogott egy kést.

-Mi a... - ennyit tudtam kibökni, mert Lance gyorsan rám parancsolt, hogy siessünk a parthoz.
Roxy úgy tûnik nem ismert fel...

Mikor a partra értünk, megláttam a többieket egy hajón. Felmentünk a hajóra, Lance pedig kikötözte Roxyt az árbóchoz. Mikor ezt megtette, odaléptem hozzájuk.

-Összetörted a kristályt!! Hogy teheted ezt?? És miért?! - ordibált Roxy

Ekkor én közelebb léptem, Roxy pedig fal fehér lett.

-Harley! Te élsz?? És...Lance oldalán vagy?! Elárultad a gárdát???
-A gárda árult el minket - szólalt meg Lane, mielõtt bármit mondhattam volna

Roxy lehajtotta a fejét Lance arcán pedig egy óriása mosoly alakult ki. Kicsit creepy volt...

- Most pedig irány memória szigete! - mondta Lance olyan hangosan, hogy a hajón mindenki hallja

Eldarya: A BukásTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang