yirmi

3K 232 38
                                    

"Bu geceyle ilgili planın ne peki?"

Elimdeki içki bardağının dibinde kalan sıvıya baktım. Ağzıma götürmeye değer miydi bilmiyorum ama yine de götürdüm. Son yudumu da alarak başımı Arıkan'a çevirdim. Locada oturuyorduk, hemen yanımdaydı.

Babasının şirketinden geç çıktığı için üstünde vücudunu saran lacivert bir gömlek vardı. Blazerı çoktan çıkartmıştı. Gözlerim pantolonuna kayınca iç çekip önüme döndüm.

"Bekarlık sultanlık filan değil, Arıkan..."

"Bu da ne demek oluyor?"

"Acilen geceyi geçirecek birini bulmalıyım."

Aklıma en son Barın'la yaşadığım sahneler geliyor da... Gerçekten bekarlık sultanlık filan değildi. Son iki buçuk yıl nasıl rahibeyi oynadım ben? Ayrıldık, geçti bitti işte. Başkasıyla sevişseydim ya!

Arıkan'dan ses seda gelmeyince ona kısa bir bakış attım. Gözlerini hâlâ kalabalıktan çekmemişti. Yalnız şöyle bir sorun vardı, yine çenesi kasılmıştı.

Kesin karşıda bir kız gördü ve beğendi ama sonra birde ne görsün? Kızın sevgilisi var!

Aklımdaki senaryoyla bakışlarını takip ederek piste baktığım esnada önüme başka bir içki bardağı koyulmuştu. Bir yandan eğilip onu elimle kavradım bir yandan ise Arıkan'ın hangi kıza baktığını algılamaya çalıştım.

"Sarışın; mavi elbiseli mi, yoksa bordo rengi..."

"İkisi de değil."

Sözümü kesip konuştuğunda içkiden birkaç yudum almıştım. Karşı tarafa bakmaya devam ettiğimde aklıma bugünden beri içtiğim bardaklar geldi. Çok içiyordum, çok. Sevişeceksem bunu hatırlamalıydım.

Bu düşünceyle elimdeki bardağa dalıp gittim. Onu ağız yoluyla değilde düşünce yoluyla vücuduma sokabilir miydim?

"İhtiyaçtan mı?"

"Efendim?"

Boşluğuma gelmişti, malum sözcük dudaklarımdan çıktığı an olayı kavrayabilmiştim. Arıkan'ın bakışlarını üzerimde hissedince bende ona baktım ve hem bakışlarımla hem başımla onu onayladım.

"İhtiyaçtan..."

Sözle de onayladığımda biraz daha bana bakmış, ardından önüne dönerek arkasına yaslanmıştı. Gözüm tekrar kasıklarının olduğu yere kayınca önüme döndüm. Onunla aynı evde yaşayacaksam önce libidomu sıfırla çarpmam gerekiyordu.

Biriyle birlikte olmalıydım.

"Şu kumral fena değil." gözüme ilk çarpan erkekten söz ettim, Arıkan'a. Onun dibindeki iki kızla bir şeyler yiyip içmesi bir süreden sonra hoşuma gitmedi. Tam başka tarafa bakacakken gözleri benimkilerle buluştu. Dudaklarımda tatlı bir tebessüm oluşmuştu.

"Bence çaprazındaki masada duran esmer daha iyi."

Yanımdaki adamın yönlendirmesiyle direkt oraya baktım. Gerçekten de "yeri gelince arkadaş arkadaşın pezevenki olmalıdır" sözüne sonuna kadar katılıyordum. Arıkan'ın tercihi kendisine son derece benzeyen biri olunca yerimden doğrulmak amaçlı hareketlendim.

Eliyle kolumu sarmasaydı saniyeler içinde bulunduğum yerden toz olabilirdim. Adamı odaya çekmem çok zamanımı almazdı. Gece güzel geçerdi, tam bir "bekarlığa veda" olurdu...

"Ne oldu?"

Elimdeki içkiyi dibimizdeki küçük masaya yerleştirdim ve bütün vücudumu Arıkan'a döndürdüm. Bir gözlerime bir koluma bakmış ardından başını "bir şey yok" manasında sallamıştı. Hâlâ yayıla yayıla oturduğu koltuğa istinaden hiç istemesem de o elindeki içki bardağına baktığı saniye yine aynı yere bakmıştım. Erkekliğine...

"Arıkan?"

"Efendim?"

Kucağında tuttuğu bardağa bakmaya devam ederek konuştu. Kirpikleri gözüne ışıktan dolayı gölge düşüyordu. Göz kapakları her seferinde aynı yavaşlıkla kapanıyordu. Vücudu "yorgunum ben" diye bağırıyordu resmen. İşte çok yorulmuştu sanırım.

Devirdiğim iki koca şişeden mi bilinmez. Ayağa kalkmış, üstümdeki fileli çorabın sardığı bacaklarımı iki yanına yerleştirerek kucağına oturmuştum. Koltukta o kadar rahat oturuyordu ki ne olduğunu anlaması geç olmuştu.

Kafasını kaldırıp bana baktığında elindeki içki bardağını alıp, yanımıza yerleştirdim. Düşerse bu umrumda olmazdı.

Bir elimi omzuna sararak kasıklarına sürtünmeye başladığımda ellerini belimin iki tarafına yerleştirmişti. Benimle birlikte koltukta düzgün bir şekilde oturmaya başladığında gülümsedim.

"Altımda yavaş yavaş büyüyen bir canavar var, Arıkan..."

Pekâlâ, kesinlikle kafam güzeldi!

Aksi hâlde bunu söyledikten hemen sonra ona daha çok sürtünmeye başlamamın hiçbir açıklaması olamazdı. Ya da öpmemin. Bir de bardan çıkınca arabayla eve giderken yolda olanların...

Gece sonu temsili 🙇‍♀️

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Gece sonu temsili 🙇‍♀️

Nafaka | Texting ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin