Unexpected

163 4 3
                                    

-SARA-

Ik word weer wakker van mijn wekker, nou ja, dat dacht ik want later bleek het de logeer-hond van de buren te zijn. Moet dat beest nou weer zo vroeg gaan blaffen, nu ben ik nog eerder wakker dan ik wakker hoef te zijn. Ik ben totaal geen ochtendmens. Ik stap mijn bed uit ga en ga naar beneden om te ontbijten. Ik pakte mijn broodrooster omdat ik alleen nog maar oud brood heb. Ik doe de stekker in het stopcontact en doe er 2 sneetjes brood in. Dan schrik ik en laat ik de broodzak vallen en ren naar boven om mijn wekker uit te zetten en blijkbaar heeft de logeer-hond van de buren dat ook gehoord en begint weer te blaffen. Ik eet mijn toast met jam en kleed me aan. Het is warm, dus ik doe een jurkje aan met leuke hakjes en een vlecht in mijn haar.

Vandaag liep ik naar mijn werk, het is toch maar 20 minuten lopen en het is goed voor me

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.


Vandaag liep ik naar mijn werk, het is toch maar 20 minuten lopen en het is goed voor me. Als ik aankom zie ik Monica staan. Ik loop naar haar toe en we beginnen een gesprek. "Ja, sorry dat we niet naar binnen kunnen, maar David heeft de sleutel" zegt Monica tegen mij. "Ag joh, geeft nie" zeg ik. Na 10 minuten komt David aangereden. "Sorry dames dat ik jullie liet wachten om naar binnen te gaan, maar iemand had weer eens haar limousine verkeerd geparkeerd" zegt David en doet de deur open.

Jack is meestal in mijn werk kamer als ik even vrij heb of als ik Luke of Tom moet klaarmaken. Ik en Tom zijn echt bevriend geraakt, ik had eigenlijk nooit bedacht dat ik ooit bevriend zou raken met een celebrity, nou is mijn beste vriend Jack, maar hij was vroeger echt nog niet zo beroemd als dat hij nu is. Vandaag mag ik Tom weer opmaken en we zitten te praten over Luke en Jack. "Ik denk echt dat ze elkaar leuk vinden" zegt Tom als we een tijdje hebben gepraat. "Ik ook! Ik ship die twee echt al sinds ik ze samen zag" Tom moet lachen. "Ik mag dit eigenlijk niet zeggen van Jack, en dan mag je het ook echt NIET doorvertellen aan Luke, maar Jack heeft een crush op hem" zeg ik als hij is uitgelachen. "Hahaha, dat is toevallig!! Laatst vertelde Luke mij dat hij ook een crush heeft op Jack" zegt Tom en we moeten lachen. "Dat mag je trouwens echt NIET doorvertellen" zegt hij op de toon als ik net heb gezegd. "Ha ha wat grappig en geef hem een duw tegen zijn schouder zodat hij voorover buigt in zijn stoel, want ik ben zijn haar aan het doen. Ik schrik, wat heb ik nou gedaan. Maar tot mijn verbazing krijgt hij een lachbui, pfew. Ik besluit maar mee te lachen. Eerst is het een nep lach, maar daarna moet ik echt lachen en val ik bijna om, Tom zag dat en moet nog harder lachen en valt van zijn stoel en trekt mij per ongeluk mee waardoor ik boven op hem kom te liggen. "Ooh, sorry" zegt hij lachend. "Geeft niet hoor" zeg ik en ik sta op en dan komt hij ook overeind en gaat weer in de stoel zitten en na 5 minuten ben ik klaar en gaat hij naar de set.

Ik ben nu 15 minuten pauze en heb alles aan Jack verteld, behalve natuurlijk dat we over hem en Luke praatten. "JE HEBT WAT GEDAAN" zegt Jack verluister schreeuwend. "Je viel op hem? Hoe reageerde je daarop, of nog belangrijker, hoe reageerde hij daarop?" Vraagt Jack. "Hij was nog steeds aan het lachen en zei sorry, hij deed gewoon alsof er niks aan de hand was" vertel ik aan Jack. "Echt?" Vraagt Jack. Dan is hij een paar seconden stil, maar dan grijnst hij naar mij met een sluw lachje en zegt uit het niets "hij vind je leuk". "Wat???!!" Vraag ik "echt niet". "Hey, ik ben hier de jongen, ik weet dat soort dingen". "Jack lieverd, met alle respect, maar je valt op mannen" zeg ik. "Ja, dus weet ik maar al te goed wanneer een jongen je leuk vind" zegt hij. Daar heeft hij een punt, maar Tom is gewoon zo, hij reageert altijd zo tegen iedereen, niks is te gek voor hem. Ik laat het maar. Ik vergeet het zo toch weer en ga verder praten met Jack.

Als mijn pauze om is en ik weer aan het werk wil gaan, hoor ik iemand schreeuwen. Het is Karen. Ze is aan het schreeuwen tegen David en Monica, zij proberen haar te kalmeren, maar ze loopt boos weg. Iedereen kijkt haar na hoe ze stampend weg loopt. Luke en Tom komen bij ons staan en vragen wat er aan de hand is. "Geen idee" zegt Jack, "ik had gehoopt dat jullie dat zouden weten". David gaat achter Karen aan en Monica gaat in het midden van de zaal op een stoel staan "eeuuh, dames en heren, mag ik even jullie aandacht!" roept Monica door de zaal. "Het spijt ons voor, nou ja...dit, maar er was sprake van een klein misverstand. We zullen vandaag niet verder filmen, dus als jullie naar huis willen, kunnen jullie gaan". Monica stap weer van de stoel af en loopt zo snel mogelijk achter Karen en David aan. Iedereen is de zaal gaat verluisteren en er lopen langzaam mensen naar de uitgang. "Zullen wij dan ook maar gaan" zegt Jack. "Als jullie willen kunnen we wel en film bij mij thuis gaan kijken". "Als het maar geen film is waar ik in speel" zegt Luke en we moeten alle 4 lachen. "Ik kom dan iets van een half uurtje later, want mijn piano word bezorgd, is dat goed" vraag ik. "Ja hoor, maar hzo heb jij een piano gekocht" vraagt Jack aan mij. "Omdat mijn oude naar mijn nichtje is gegaan. En zodat ik de buren kan terug pakken voor mij vroeg wakker maken". "Oh ja, jongens, als we allemaal in slaap vallen tijdens een film, MAAK SARA NIET WAKKER" zegt Jack en een paar andere mensen kijken naar ons. Ik knik en Luke en Tom moeten lachen.

Haii, hier is HF 5 alweer!!!
Ik zag opeens dat ik wat views kreeg en ik zou het heel erg waarderen als je ff vote, alvast bedankt✌

Tot later mensjons

the wrong job • Tom Holland • DutchWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu