𝑫𝒆𝒂𝒓 𝑹𝒆𝒂𝒅𝒆𝒓,
𝐺𝑜𝑜𝑑 𝑑𝑎𝑦 𝑡𝑜 𝑦𝑜𝑢 𝑚𝑦 𝑑𝑒𝑎𝑟 𝑟𝑒𝑎𝑑𝑒𝑟. 𝐼 𝑎𝑚 𝑇ℎ𝑒 𝑆𝑖𝑙𝑒𝑛𝑡 𝐺𝑖𝑟𝑙 20. 𝑌𝑜𝑢 𝑐𝑎𝑛 𝑐ℎ𝑒𝑐𝑘 𝑚𝑒 𝑜𝑢𝑡 𝑖𝑛 𝑇𝑤𝑖𝑡𝑡𝑒𝑟, 𝑌𝑜𝑢𝑇𝑢𝑏𝑒 𝑎𝑛𝑑 𝑖𝑛 𝑇𝑖𝑘𝑡𝑜𝑘. 𝐼 𝑑𝑜 𝑐𝑎𝑟𝑑 𝑟𝑒𝑎𝑑𝑖𝑛𝑔𝑠, 𝑠𝑝𝑒𝑙𝑙 𝑝𝑒𝑟𝑓𝑜𝑟𝑚𝑖𝑛𝑔 𝑎𝑛𝑑 𝑠𝑝𝑒𝑙𝑙 𝑚𝑎𝑘𝑖𝑛𝑔. 𝐼 𝑎𝑚 𝑎 𝑏𝑖𝑠𝑒𝑥𝑢𝑎𝑙 𝑤𝑖𝑡𝑐ℎ. 𝐴𝑙𝑠𝑜, 𝑑𝑜 𝑛𝑜𝑡 𝑔𝑒𝑡 𝑚𝑒 𝑤𝑟𝑜𝑛𝑔, 𝐼 𝑎𝑚 𝑎 𝐺𝑟𝑒𝑦 𝐶𝑎𝑡ℎ𝑜𝑙𝑖𝑐 𝑊𝑖𝑡𝑐ℎ, 𝑤ℎ𝑖𝑐ℎ 𝐼 𝑎𝑚 𝑎 𝑃𝑜𝑙𝑦 𝑁𝑒𝑜-𝑃𝑎𝑔𝑎𝑛. 𝐼 𝑏𝑒𝑙𝑖𝑒𝑣𝑒 𝑡𝑜 2 𝑜𝑟 𝑚𝑜𝑟𝑒 𝐺𝑜𝑑𝑠 𝑎𝑛𝑑 𝐺𝑜𝑑𝑑𝑒𝑠𝑠𝑒𝑠. 𝐴𝑛𝑑 𝑖𝑓 𝑦𝑜𝑢 𝑡ℎ𝑖𝑛𝑘 𝑖𝑡 𝑖𝑠 𝑎 𝑠𝑖𝑛, 𝑠𝑜 𝑏𝑒 𝑖𝑡 𝑏𝑢𝑡 𝑝𝑙𝑒𝑎𝑠𝑒 𝑑𝑜 𝑛𝑜𝑡 𝑝𝑢𝑡 𝑎𝑛𝑦 ℎ𝑎𝑡𝑒 𝑐𝑜𝑚𝑚𝑒𝑛𝑡𝑠 𝑖𝑛 𝑚𝑦 𝑡𝑒𝑥𝑡 𝑏𝑜𝑜𝑘 𝑏𝑒𝑐𝑎𝑢𝑠𝑒 ℎ𝑜𝑛𝑒𝑠𝑡𝑙𝑦, 𝑖𝑡 𝑤𝑜𝑛'𝑡 𝑏𝑒𝑛𝑒𝑓𝑖𝑡 𝑦𝑜𝑢 𝑜𝑓 𝑎𝑛𝑦𝑡ℎ𝑖𝑛𝑔 𝑤𝑖𝑡ℎ 𝑏𝑒𝑖𝑛𝑔 𝑖𝑚𝑚𝑎𝑡𝑢𝑟𝑒. 𝐼 𝑎𝑚 𝑗𝑢𝑠𝑡 𝑠𝑡𝑟𝑎𝑖𝑔ℎ𝑡𝑖𝑛𝑔 𝑡ℎ𝑖𝑛𝑔𝑠 𝑢𝑝. 𝐼𝑓 𝑦𝑜𝑢 𝑑𝑜𝑛'𝑡 𝑙𝑖𝑘𝑒 𝑠𝑜𝑚𝑒𝑜𝑛𝑒'𝑠 𝑏𝑒𝑙𝑖𝑒𝑓 𝑎𝑛𝑑 𝑤𝑖𝑙𝑙 𝑓𝑜𝑟𝑐𝑒 𝑦𝑜𝑢𝑟𝑠, 𝑑𝑜 𝑛𝑜𝑡 𝑏𝑜𝑡ℎ𝑒𝑟 𝑎𝑛𝑑 𝑦𝑜𝑢 𝑐𝑎𝑛 𝑔𝑜 𝑙𝑒𝑎𝑣𝑒, 𝑡ℎ𝑎𝑛𝑘 𝑦𝑜𝑢 𝑓𝑜𝑟 𝑡ℎ𝑒 𝑟𝑒𝑎𝑑 𝑐𝑜𝑢𝑛𝑡, 𝑚𝑦 𝑑𝑒𝑎𝑟. 𝐴𝑙𝑠𝑜, 𝐼 𝑎𝑚 𝑎 𝐺𝑟𝑒𝑦 𝑊𝑖𝑡𝑐ℎ 𝑠𝑜 𝑝𝑙𝑒𝑎𝑠𝑒 𝑑𝑜 𝑛𝑜𝑡 𝑎𝑠𝑘 𝑤ℎ𝑦 𝐼 𝑑𝑜 𝑏𝑙𝑎𝑐𝑘 𝑎𝑛𝑑 𝑤ℎ𝑖𝑡𝑒 𝑚𝑎𝑔𝑖𝑐 𝑠𝑝𝑒𝑙𝑙𝑠 𝑏𝑒𝑐𝑎𝑢𝑠𝑒 𝑡ℎ𝑎𝑡 𝑖𝑠 𝑤ℎ𝑎𝑡 𝐼 𝑤𝑜𝑟𝑘 𝑤𝑖𝑡ℎ. 𝐼 𝑎𝑚 𝑏𝑙𝑎𝑐𝑘 𝑎𝑛𝑑 𝑤ℎ𝑖𝑡𝑒, 𝐼 𝑎𝑚 𝑏𝑎𝑙𝑎𝑛𝑐𝑒𝑑. 𝐼 𝑐𝑎𝑛 𝑏𝑒 𝑎 𝑤ℎ𝑖𝑡𝑒 𝑎𝑛𝑑 𝐼 𝑐𝑎𝑛 𝑏𝑒 𝑎 𝑏𝑙𝑎𝑐𝑘 𝑠𝑜 𝑝𝑙𝑒𝑎𝑠𝑒 𝑠𝑡𝑜𝑝 𝑒𝑥𝑝𝑒𝑐𝑡𝑖𝑛𝑔 𝑠𝑜𝑚𝑒𝑜𝑛𝑒 𝑎𝑠 𝐺𝑟𝑒𝑦 𝑊𝑖𝑡𝑐ℎ 𝑡𝑜 𝑏𝑒 𝑎𝑛 𝑎𝑛𝑔𝑒𝑙 𝑎𝑙𝑙 𝑡ℎ𝑒 𝑡𝑖𝑚𝑒 𝑏𝑒𝑐𝑎𝑢𝑠𝑒 𝑡ℎ𝑒𝑟𝑒 𝑖𝑠 𝑛𝑜 ℎ𝑢𝑚𝑎𝑛 𝑤𝑖𝑙𝑙 𝑎𝑐𝑡 𝑙𝑖𝑘𝑒 𝑎𝑛 𝑎𝑛𝑔𝑒𝑙 𝑢𝑛𝑙𝑒𝑠𝑠 𝑡ℎ𝑒𝑖𝑟 𝑠𝑜𝑢𝑙 𝑤𝑎𝑠 𝑔𝑟𝑖𝑝 𝑏𝑦 𝑒𝑚𝑝𝑡𝑖𝑛𝑒𝑠𝑠 𝑎𝑛𝑑 𝑚𝑎𝑑𝑛𝑒𝑠𝑠, 𝑡ℎ𝑒𝑦 𝑐𝑎𝑛 𝑓𝑜𝑟𝑔𝑖𝑣𝑒 𝑎𝑛𝑦𝑡𝑖𝑚𝑒 𝑤𝑖𝑡ℎ𝑜𝑢𝑡 𝑏𝑒𝑖𝑛𝑔 𝑝𝑢𝑛𝑖𝑠ℎ𝑒𝑑, 𝑏𝑢𝑡 𝑓𝑜𝑟 𝑚𝑒, 𝑖𝑡 𝑖𝑠 𝑎 𝑏𝑖𝑔 𝑛𝑜. 𝐼𝑓 𝑦𝑜𝑢 𝑎𝑟𝑒 𝑖𝑛𝑛𝑜𝑐𝑒𝑛𝑡, 𝑦𝑜𝑢 𝑑𝑜 𝑘𝑛𝑜𝑤 𝑠𝑝𝑒𝑙𝑙𝑠 𝑎𝑟𝑒 𝑑𝑎𝑛𝑔𝑒𝑟𝑜𝑢𝑠 𝑡𝑜 𝑢𝑠𝑒, 𝑠𝑜 𝑑𝑜 𝑛𝑜𝑡 𝑒𝑛𝑡𝑒𝑟 𝑡𝑜 𝑛𝑒𝑥𝑡 𝑝𝑎𝑔𝑒. 𝐼𝑓 𝑦𝑜𝑢 𝑎𝑟𝑒 𝑐𝑙𝑜𝑠𝑒 𝑚𝑖𝑛𝑑𝑒𝑑 𝑜𝑟 𝑖𝑚𝑚𝑎𝑡𝑢𝑟𝑒, 𝑒𝑣𝑒𝑛 𝑖𝑓 𝑦𝑜𝑢 𝑎𝑟𝑒 𝑖𝑛 𝑙𝑒𝑔𝑎𝑙 𝑎𝑔𝑒 𝑜𝑟 𝑚𝑖𝑛𝑜𝑟, 𝐼 𝑑𝑜𝑛'𝑡 𝑐𝑎𝑟𝑒, 𝑤ℎ𝑎𝑡 𝑖𝑠 𝑖𝑛 𝑦𝑜𝑢𝑟 ℎ𝑒𝑎𝑑 𝑖𝑓 𝑦𝑜𝑢 𝑎𝑟𝑒 𝑎𝑛 𝑖𝑚𝑚𝑎𝑡𝑢𝑟𝑒 𝑜𝑟 𝑚𝑎𝑡𝑢𝑟𝑒, 𝑡ℎ𝑎𝑡 𝑖𝑠 𝑤ℎ𝑎𝑡 𝐼 𝑐𝑎𝑟𝑒. 𝑌𝑜𝑢 𝑎𝑟𝑒 𝑎𝑛 𝑎𝑑𝑢𝑙𝑡 𝑏𝑢𝑡 𝑖𝑚𝑚𝑎𝑡𝑢𝑟𝑒, 𝑡ℎ𝑒𝑟𝑒 𝑖𝑠 𝑛𝑜 𝑝𝑙𝑎𝑐𝑒 𝑓𝑜𝑟 𝑦𝑜𝑢 ℎ𝑒𝑟𝑒. 𝑊𝑖𝑡ℎ𝑜𝑢𝑡 𝑝𝑢𝑟𝑒 𝑖𝑛𝑡𝑒𝑛𝑡𝑖𝑜𝑛, 𝑦𝑜𝑢 𝑐𝑎𝑛'𝑡 𝑔𝑜. 𝐼 𝑗𝑢𝑠𝑡 𝑤𝑎𝑛𝑡 𝑡𝑜 𝑎𝑠𝑢𝑟𝑒 𝑦𝑜𝑢 𝑡ℎ𝑎𝑡 𝑦𝑜𝑢 𝑤𝑖𝑙𝑙 𝑛𝑜𝑡 𝑔𝑜𝑖𝑛𝑔 𝑡𝑜 𝑏𝑙𝑎𝑚𝑒 𝑠𝑜𝑚𝑒𝑜𝑛𝑒 𝑤ℎ𝑒𝑛 𝑦𝑜𝑢'𝑙𝑙 𝑚𝑒𝑠𝑠 𝑢𝑝 𝑡ℎ𝑒 𝑠𝑝𝑒𝑙𝑙 𝑤ℎ𝑒𝑛 𝑖𝑡 𝑔𝑜𝑒𝑠 𝑤𝑟𝑜𝑛𝑔. 𝑌𝑜𝑢 𝑐𝑎𝑛𝑛𝑜𝑡 𝑏𝑙𝑎𝑚𝑒 𝑚𝑒 𝑡ℎ𝑒 𝑎𝑢𝑡ℎ𝑜𝑟 𝑏𝑒𝑐𝑎𝑢𝑠𝑒 𝐼 𝑠𝑒𝑛𝑡 𝑤𝑎𝑟𝑛𝑖𝑛𝑔 𝑓𝑟𝑜𝑚 𝑡ℎ𝑒 𝑠𝑡𝑎𝑟𝑡. 𝑌𝑜𝑢 𝑎𝑟𝑒 𝑜𝑛𝑒 𝑡𝑜 𝑏𝑙𝑎𝑚𝑒.
𝑇ℎ𝑒𝑟𝑒 𝑖𝑠 𝑛𝑜𝑡ℎ𝑖𝑛𝑔 𝑒𝑙𝑠𝑒 𝐼 𝑤𝑎𝑛𝑡 𝑡𝑜 𝑠𝑎𝑦. 𝐼𝑓 𝑦𝑜𝑢 𝑎𝑟𝑒 𝑏𝑟𝑎𝑣𝑒 𝑒𝑛𝑜𝑢𝑔ℎ 𝑛𝑜𝑤 𝑎𝑛𝑑 𝑤𝑎𝑘𝑒 𝑢𝑝 𝑦𝑜𝑢𝑟𝑠𝑒𝑙𝑓 𝑤𝑖𝑡ℎ 𝑠𝑒𝑛𝑠𝑒𝑠, 𝑦𝑜𝑢 𝑐𝑎𝑛 𝑔𝑜 𝑛𝑜𝑤 𝑡𝑜 𝑜𝑡ℎ𝑒𝑟 𝑝𝑎𝑔𝑒. 𝑀𝑎𝑦 𝑦𝑜𝑢𝑟 𝑑𝑎𝑦 𝑠𝑡𝑎𝑟𝑡𝑠 𝑤𝑖𝑡ℎ 𝑠𝑜𝑚𝑒 𝑠𝑜𝑟𝑡 𝑜𝑓 𝑚𝑎𝑔𝑖𝑐.
𝐹𝑜𝑟 𝑒𝑚𝑎𝑖𝑙 𝑚𝑎𝑡𝑡𝑒𝑟𝑠: 𝑡ℎ𝑒𝑠𝑖𝑙𝑒𝑛𝑡𝑔𝑖𝑟𝑙1@𝑔𝑚𝑎𝑖𝑙.𝑐𝑜𝑚
𝑺𝒊𝒏𝒄𝒆𝒓𝒆𝒍𝒚 𝒚𝒐𝒖𝒓𝒔,
𝒯𝒽ℯ 𝒮𝒾𝓁ℯ𝓃𝓉 𝒢𝒾𝓇𝓁 20
YOU ARE READING
𝑩𝒍𝒂𝒄𝒌 𝑴𝒂𝒈𝒊𝒄 𝑺𝒑𝒆𝒍𝒍
Spiritual𝑇ℎ𝑖𝑠 𝑖𝑠 𝑗𝑢𝑠𝑡 𝑓𝑜𝑟 𝑠𝑡𝑢𝑑𝑦 𝑝𝑢𝑟𝑝𝑜𝑠𝑒𝑠 𝑓𝑜𝑟 𝑜𝑡ℎ𝑒𝑟 𝑓𝑒𝑙𝑙𝑜𝑤 𝑤𝑖𝑡𝑐ℎ𝑒𝑠. 𝐼𝑓 𝑦𝑜𝑢 𝑎𝑟𝑒 𝑡𝑜𝑜 𝑖𝑛𝑛𝑜𝑐𝑒𝑛𝑡 𝑡𝑜 𝑘𝑛𝑜𝑤 𝑡ℎ𝑖𝑠, 𝑑𝑜 𝑛𝑜𝑡 𝑒𝑛𝑡𝑒𝑟. 𝐼𝑓 𝑦𝑜𝑢 𝑎𝑟𝑒 𝑐𝑙𝑜𝑠𝑒 𝑚𝑖𝑛𝑑𝑒𝑑 𝑝𝑒𝑟𝑠𝑜𝑛...