𝑇𝑎𝑘𝑒 𝑛𝑜𝑡𝑒 𝑡ℎ𝑎𝑡 𝑡ℎ𝑖𝑠 𝑠𝑝𝑒𝑙𝑙 𝑖𝑠 𝑛𝑜𝑡 𝑓𝑜𝑟 𝑘𝑖𝑑𝑠 𝑜𝑟 𝑖𝑚𝑚𝑎𝑡𝑢𝑟𝑒 𝑝𝑒𝑜𝑝𝑙𝑒 𝑠𝑒𝑒𝑖𝑛𝑔 𝑖𝑡 𝑎𝑠 𝑎 𝑔𝑎𝑚𝑒. 𝐽𝑢𝑠𝑡 𝑑𝑜 𝑖𝑡 𝑖𝑓 𝑦𝑜𝑢 ℎ𝑎𝑣𝑒 𝑟𝑖𝑔ℎ𝑡 𝑟𝑒𝑎𝑠𝑜𝑛 𝑡𝑜 𝑑𝑜 𝑠𝑜, 𝑛𝑜𝑡 𝑗𝑢𝑠𝑡 𝑎𝑛 𝑖𝑚𝑚𝑎𝑡𝑢𝑟𝑒 𝑟𝑒𝑎𝑠𝑜𝑛.
3 𝐵𝑙𝑎𝑐𝑘 𝐶𝑎𝑛𝑑𝑙𝑒𝑠
𝑀𝑎𝑡𝑐ℎ𝑒𝑠/ 𝐿𝑖𝑔ℎ𝑡𝑒𝑟
𝑃𝑎𝑝𝑒𝑟
2 𝑑𝑖𝑓𝑓𝑒𝑟𝑒𝑛𝑡 𝑐𝑜𝑙𝑜𝑟𝑒𝑑 𝑜𝑓 𝑏𝑎𝑙𝑙-𝑝𝑜𝑖𝑛𝑡𝑒𝑑 𝑝𝑒𝑛𝑠
𝐹𝑙𝑎𝑚𝑒 𝑝𝑟𝑜𝑜𝑓 𝑏𝑜𝑤𝑙
𝑡ℎ𝑒𝑖𝑟 𝑝𝑖𝑐𝑡𝑢𝑟𝑒𝐺𝑟𝑎𝑏 𝑦𝑜𝑢𝑟 𝑝𝑎𝑝𝑒𝑟. 𝑊𝑟𝑖𝑡𝑒 𝑡ℎ𝑒𝑖𝑟 𝑤ℎ𝑜𝑙𝑒 𝑛𝑎𝑚𝑒 𝑜𝑛 𝑡ℎ𝑒 𝑐𝑒𝑛𝑡𝑒𝑟 𝑢𝑠𝑖𝑛𝑔 𝑜𝑛𝑒 𝑐𝑜𝑙𝑜𝑟 𝑜𝑓 𝑏𝑎𝑙𝑙𝑝𝑒𝑛. 𝑈𝑠𝑒 𝑜𝑡ℎ𝑒𝑟 𝑜𝑛𝑒 𝑑𝑖𝑓𝑓𝑒𝑟𝑒𝑛𝑡 𝑐𝑜𝑙𝑜𝑟𝑒𝑑 𝑜𝑓 𝑝𝑒𝑛. 𝑊𝑟𝑖𝑡𝑒 𝑑𝑜𝑤𝑛 𝑤ℎ𝑎𝑡 𝑡ℎ𝑒𝑦 𝑑𝑖𝑑 𝑡𝑜 𝑦𝑜𝑢. 𝐴𝑡 𝑡ℎ𝑒 𝑒𝑛𝑑 𝑜𝑓 𝑡ℎ𝑒 𝑠𝑒𝑛𝑡𝑒𝑛𝑐𝑒 𝑦𝑜𝑢 𝑚𝑢𝑠𝑡 𝑤𝑟𝑖𝑡𝑒 𝑡ℎ𝑒 𝑓𝑜𝑙𝑙𝑜𝑤𝑖𝑛𝑔 𝑤𝑜𝑟𝑑𝑠.
"𝒀𝒐𝒖𝒓 𝒄𝒉𝒂𝒏𝒄𝒆 𝒕𝒐 𝒉𝒖𝒓𝒕 𝒎𝒆 𝒊𝒔 𝒄𝒐𝒎𝒊𝒏𝒈 𝒕𝒐 𝒂𝒏 𝒆𝒏𝒅. 𝑨𝒍𝒍 𝒕𝒊𝒎𝒆𝒔 𝒘𝒊𝒍𝒍 𝒈𝒐 𝒃𝒆𝒏𝒅. 𝑻𝒉𝒆 𝒅𝒊𝒓𝒆𝒄𝒕𝒊𝒐𝒏𝒔 𝒐𝒇 𝒚𝒐𝒖𝒓 𝒂𝒄𝒕𝒊𝒐𝒏 𝒘𝒊𝒍𝒍 𝒄𝒐𝒎𝒆 𝒃𝒂𝒄𝒌 𝒕𝒐 𝒚𝒐𝒖. 𝑨𝒍𝒍 𝒐𝒇 𝒕𝒉𝒆𝒎 𝒘𝒊𝒍𝒍 𝒔𝒖𝒆 𝒚𝒐𝒖. 𝑫𝒐𝒏'𝒕 𝒃𝒍𝒂𝒎𝒆 𝒎𝒆 𝒇𝒐𝒓 𝒘𝒉𝒂𝒕 𝒘𝒊𝒍𝒍 𝒉𝒂𝒑𝒑𝒆𝒏 𝒕𝒐 𝒚𝒐𝒖, 𝒚𝒐𝒖𝒓 𝒂𝒄𝒕𝒊𝒐𝒏𝒔 𝒕𝒐𝒘𝒂𝒓𝒅𝒔 𝒎𝒆 𝒘𝒊𝒍𝒍 𝒎𝒂𝒌𝒆 𝒊𝒕 𝒂𝒍𝒍 𝒅𝒐 𝒕𝒐 𝒃𝒆 𝒕𝒓𝒖𝒆. 𝑴𝒂𝒚 𝒊𝒕 𝒂𝒍𝒍 𝒉𝒂𝒑𝒑𝒆𝒏 𝒃𝒂𝒄𝒌 𝒕𝒐 𝒚𝒐𝒖, 𝒘𝒐𝒏'𝒕 𝒍𝒆𝒂𝒗𝒆 𝒚𝒐𝒖 𝒖𝒏𝒕𝒊𝒍 𝒊𝒕 𝒔𝒖𝒆 𝒚𝒐𝒖. 𝑻𝒉𝒓𝒆𝒆 𝒕𝒊𝒎𝒆𝒔 𝒕𝒉𝒓𝒆𝒆. 𝑺𝒐 𝒎𝒐𝒕𝒆 𝒊𝒕 𝒃𝒆!"
𝐼𝑓 𝑦𝑜𝑢𝑟 𝑝𝑎𝑝𝑒𝑟 𝑖𝑠 𝑛𝑜𝑡 𝑒𝑛𝑜𝑢𝑔ℎ 𝑡𝑜 𝑤𝑟𝑖𝑡𝑒 𝑡ℎ𝑒 𝑤ℎ𝑜𝑙𝑒 𝑠𝑝𝑒𝑙𝑙 𝑤𝑜𝑟𝑑𝑠, 𝑏𝑒𝑡𝑡𝑒𝑟 𝑔𝑒𝑡 𝑎𝑛𝑜𝑡ℎ𝑒𝑟 𝑏𝑖𝑔 𝑝𝑎𝑝𝑒𝑟. 𝐼𝑓 𝑦𝑜𝑢 𝑤𝑟𝑜𝑡𝑒 𝑠𝑜𝑚𝑒𝑡ℎ𝑖𝑛𝑔 𝑤𝑖𝑡ℎ 𝑤𝑟𝑜𝑛𝑔 𝑠𝑝𝑒𝑙𝑙𝑖𝑛𝑔, 𝑦𝑜𝑢 𝑏𝑒𝑡𝑡𝑒𝑟 𝑔𝑜 𝑏𝑢𝑟𝑛 𝑎𝑛𝑑 𝑡ℎ𝑟𝑜𝑤 𝑖𝑡 𝑎𝑤𝑎𝑦 𝑎𝑛𝑑 𝑟𝑒𝑠𝑡𝑎𝑟𝑡 𝑡ℎ𝑒 𝑤ℎ𝑜𝑙𝑒 𝑝𝑟𝑜𝑐𝑒𝑠𝑠.
𝐹𝑜𝑙𝑑 𝑖𝑡 𝑖𝑛 ℎ𝑎𝑙𝑓. 𝐿𝑖𝑔ℎ𝑡 𝑢𝑝 𝑦𝑜𝑢𝑟 𝑏𝑙𝑎𝑐𝑘 𝑐𝑎𝑛𝑑𝑙𝑒𝑠. 𝐷𝑜 𝑎 𝑡𝑟𝑖𝑎𝑛𝑔𝑙𝑒 𝑝𝑜𝑠𝑖𝑡𝑖𝑜𝑛𝑠 𝑓𝑜𝑟 𝑐𝑎𝑛𝑑𝑙𝑒𝑠 𝑎𝑛𝑑 𝑚𝑎𝑘𝑒 𝑠𝑢𝑟𝑒 𝑡ℎ𝑒 𝑝𝑜𝑖𝑛𝑡 𝑜𝑓 𝑡𝑟𝑖𝑎𝑛𝑔𝑙𝑒 𝑖𝑠 𝑓𝑎𝑐𝑖𝑛𝑔 𝑦𝑜𝑢. 𝐵𝑒 𝑐𝑎𝑟𝑒𝑓𝑢𝑙 𝑎𝑏𝑜𝑢𝑡 𝑡ℎ𝑒 𝑓𝑖𝑟𝑒.
𝑃𝑟𝑒𝑝𝑎𝑟𝑒 𝑡ℎ𝑒 𝑓𝑖𝑟𝑒𝑝𝑟𝑜𝑜𝑓 /𝑓𝑙𝑎𝑚𝑒𝑝𝑟𝑜𝑜𝑓 𝑏𝑜𝑤𝑙 𝑎𝑡 𝑡ℎ𝑒 𝑐𝑒𝑛𝑡𝑒𝑟 𝑜𝑓 𝑡ℎ𝑒 𝑡𝑟𝑖𝑎𝑛𝑔𝑙𝑒 𝑏𝑙𝑎𝑐𝑘 𝑐𝑎𝑛𝑑𝑙𝑒𝑠. 𝑃𝑢𝑡 𝑡ℎ𝑒 𝑐𝑜𝑟𝑛𝑒𝑟 𝑜𝑓 𝑡ℎ𝑒 𝑝𝑎𝑝𝑒𝑟 𝑡𝑜 𝑡ℎ𝑒 𝑓𝑙𝑎𝑚𝑒 𝑜𝑓 𝑏𝑙𝑎𝑐𝑘 𝑐𝑎𝑛𝑑𝑙𝑒. 𝐸𝑎𝑐ℎ 𝑐𝑜𝑟𝑛𝑒𝑟 𝑑𝑜 𝑒𝑎𝑐ℎ 𝑐𝑎𝑛𝑑𝑙𝑒. 𝑃𝑙𝑎𝑐𝑒 𝑖𝑡 𝑡𝑜 𝑡ℎ𝑒 𝑓𝑙𝑎𝑚𝑒𝑝𝑟𝑜𝑜𝑓 𝑏𝑜𝑤𝑙 𝑎𝑛𝑑 𝑙𝑒𝑓𝑡 𝑖𝑡 𝑏𝑢𝑟𝑛.
𝑊ℎ𝑖𝑙𝑒 𝑡ℎ𝑒 𝑓𝑙𝑎𝑚𝑒 𝑖𝑠 𝑏𝑖𝑔 𝑎𝑛𝑑 𝑎𝑙𝑖𝑣𝑒, 𝑖𝑚𝑎𝑔𝑖𝑛𝑒 𝑎𝑙𝑙 𝑡ℎ𝑖𝑛𝑔𝑠 𝑡ℎ𝑒𝑦 𝑑𝑖𝑑 𝑡𝑜 𝑦𝑜𝑢. 𝑅𝑒𝑙𝑒𝑎𝑠𝑒 𝑖𝑡 𝑎𝑙𝑙 𝑡𝑜 𝑡ℎ𝑒 𝑓𝑖𝑟𝑒.
𝐴𝑓𝑡𝑒𝑟 𝑖𝑡 𝑡𝑢𝑟𝑛𝑒𝑑 𝑎𝑠ℎ𝑒𝑠, 𝑝𝑢𝑡 𝑡ℎ𝑒 𝑎𝑠ℎ𝑒𝑠 𝑖𝑛𝑠𝑖𝑑𝑒 𝑡ℎ𝑒 𝑗𝑎𝑟. 𝑃𝑙𝑎𝑐𝑒 𝑡ℎ𝑒𝑖𝑟 𝑝𝑖𝑐𝑡𝑢𝑟𝑒 𝑖𝑛𝑠𝑖𝑑𝑒. 𝐺𝑒𝑡 𝑡ℎ𝑒 𝑐𝑎𝑛𝑑𝑙𝑒 𝑎𝑛𝑑 𝑙𝑒𝑡 𝑡ℎ𝑒 𝑤𝑎𝑥 𝑓𝑎𝑙𝑙 𝑖𝑛𝑠𝑖𝑑𝑒 𝑡ℎ𝑒 𝑗𝑎𝑟. 𝐶𝑜𝑣𝑒𝑟 𝑡ℎ𝑒 𝑗𝑎𝑟. 𝐿𝑒𝑡 𝑡ℎ𝑒 𝑤𝑎𝑥 𝑓𝑎𝑙𝑙 𝑖𝑛𝑡𝑜 𝑖𝑡 𝑙𝑜𝑜𝑘 𝑎𝑠 𝑠𝑒𝑎𝑙𝑒𝑑 𝑙𝑖𝑑 𝑜𝑓 𝑗𝑎𝑟.
𝐼𝑓 𝑦𝑜𝑢 ℎ𝑎𝑣𝑒 𝑎 𝑔𝑎𝑟𝑑𝑒𝑛, 𝑏𝑢𝑟𝑦 𝑖𝑡 𝑑𝑜𝑤𝑛.
𝑇ℎ𝑒𝑟𝑒 𝑦𝑜𝑢 𝑔𝑜, 𝑡ℎ𝑒𝑦 𝑤𝑖𝑙𝑙 𝑓𝑒𝑒𝑙 𝑠𝑜 𝑏𝑜𝑡ℎ𝑒𝑟𝑒𝑑 𝑎𝑏𝑜𝑢𝑡 𝑖𝑡.
𝑅𝑒𝑚𝑒𝑚𝑏𝑒𝑟:
𝐼𝑡 𝑤𝑜𝑛𝑡 𝑘𝑖𝑙𝑙 𝑡ℎ𝑒 𝑏𝑢𝑙𝑙𝑦 𝑒𝑥𝑐𝑒𝑝𝑡 𝑖𝑓 𝑡ℎ𝑒𝑦 𝑑𝑜𝑛𝑡 𝑠𝑎𝑦 𝑠𝑜𝑟𝑟𝑦 𝑡𝑜 𝑦𝑜𝑢. 𝐴𝑛𝑑 𝑜𝑓 𝑐𝑜𝑢𝑟𝑠𝑒, 𝑖𝑓 𝑖𝑡𝑠 𝑎𝑛 𝑒𝑛𝑒𝑚𝑦 𝑜𝑛𝑙𝑖𝑛𝑒, 𝑎𝑛𝑑 𝑦𝑜𝑢 𝑑𝑜𝑛𝑡 𝑘𝑛𝑜𝑤 𝑖𝑓 𝑡ℎ𝑎𝑡 𝑤ℎ𝑜 𝑦𝑜𝑢 𝑡𝑎𝑙𝑘𝑒𝑑 𝑖𝑠 𝑎 𝑣𝑖𝑐𝑡𝑖𝑚 𝑡𝑜𝑜 𝑓𝑟𝑜𝑚 𝑎 ℎ𝑎𝑐𝑘𝑒𝑟, 𝐼 𝑎𝑑𝑣𝑖𝑠𝑒 𝑦𝑜𝑢 𝑡𝑜 𝑛𝑜𝑡 𝑑𝑜 𝑡ℎ𝑎𝑡 𝑏𝑒𝑐𝑎𝑢𝑠𝑒 𝑦𝑜𝑢 𝑤𝑖𝑙𝑙 𝑏𝑒𝑐𝑜𝑚𝑒 𝑎 𝑏𝑎𝑑 𝑝𝑒𝑟𝑠𝑜𝑛. 𝑌𝑜𝑢 𝑐𝑎𝑛𝑛𝑜𝑡 𝑖𝑚𝑎𝑔𝑖𝑛𝑒 𝑡ℎ𝑎𝑡 𝑡ℎ𝑖𝑠 𝑏𝑢𝑙𝑙𝑦 𝑤𝑖𝑙𝑙 𝑑𝑖𝑒 𝑎𝑓𝑡𝑒𝑟 𝑑𝑜𝑖𝑛𝑔 𝑡ℎ𝑖𝑠 𝑠𝑝𝑒𝑙𝑙. 𝐼𝑡 𝑖𝑠 𝑗𝑢𝑠𝑡 𝑔𝑖𝑣𝑖𝑛𝑔 𝑡ℎ𝑒𝑚 𝑚𝑖𝑠𝑓𝑜𝑟𝑡𝑢𝑛𝑒 𝑡ℎ𝑎𝑡 𝑤𝑜𝑛𝑡 𝑠𝑎𝑣𝑒 𝑡ℎ𝑒𝑚 𝑡𝑜 𝑠𝑢𝑐𝑐𝑒𝑠𝑠. 𝐵𝑢𝑡 𝑖𝑓 𝑦𝑜𝑢 𝑢𝑠𝑒 𝑖𝑡 𝑓𝑜𝑟 𝑠𝑜 𝑠ℎ𝑎𝑙𝑙𝑜𝑤 𝑟𝑒𝑎𝑠𝑜𝑛 𝑙𝑖𝑘𝑒, 𝑦𝑜𝑢𝑟 𝑐𝑟𝑢𝑠ℎ 𝑟𝑒𝑗𝑒𝑐𝑡𝑒𝑑 𝑦𝑜𝑢, 𝑑𝑜 𝑛𝑜𝑡 𝑒𝑥𝑝𝑒𝑐𝑡 𝑡ℎ𝑖𝑠 𝑠𝑝𝑒𝑙𝑙 𝑤𝑖𝑙𝑙 𝑤𝑜𝑟𝑘 𝑡𝑜 𝑎𝑛 𝑖𝑛𝑠𝑒𝑐𝑢𝑟𝑒 𝑝𝑒𝑟𝑠𝑜𝑛 𝑙𝑖𝑘𝑒 𝑦𝑜𝑢. 𝐷𝑜𝑛𝑡 𝑏𝑒 𝑎 𝑘𝑖𝑑 𝑚𝑖𝑛𝑑𝑒𝑑 𝑤ℎ𝑒𝑛 𝑦𝑜𝑢 𝑎𝑟𝑒 𝑢𝑠𝑖𝑛𝑔 𝑠𝑝𝑒𝑙𝑙𝑠, 𝑚𝑖𝑛𝑜𝑟𝑠 𝑠ℎ𝑜𝑢𝑙𝑑 𝑛𝑜𝑡 𝑏𝑒 𝑖𝑛 𝑠𝑝𝑒𝑙𝑙 𝑏𝑜𝑜𝑘𝑠 𝑢𝑛𝑙𝑒𝑠𝑠𝑠 𝑖𝑓 𝑡ℎ𝑒𝑦 𝑎𝑙𝑟𝑒𝑎𝑑𝑦 𝑘𝑛𝑜𝑤 ℎ𝑖𝑠𝑡𝑜𝑟𝑦 𝑜𝑓 𝑤𝑖𝑡𝑐ℎ𝑐𝑟𝑎𝑓𝑡.@𝑇ℎ𝑒𝑆𝑖𝑙𝑒𝑛𝑡𝐺𝑖𝑟𝑙20
YOU ARE READING
𝑩𝒍𝒂𝒄𝒌 𝑴𝒂𝒈𝒊𝒄 𝑺𝒑𝒆𝒍𝒍
Spiritual𝑇ℎ𝑖𝑠 𝑖𝑠 𝑗𝑢𝑠𝑡 𝑓𝑜𝑟 𝑠𝑡𝑢𝑑𝑦 𝑝𝑢𝑟𝑝𝑜𝑠𝑒𝑠 𝑓𝑜𝑟 𝑜𝑡ℎ𝑒𝑟 𝑓𝑒𝑙𝑙𝑜𝑤 𝑤𝑖𝑡𝑐ℎ𝑒𝑠. 𝐼𝑓 𝑦𝑜𝑢 𝑎𝑟𝑒 𝑡𝑜𝑜 𝑖𝑛𝑛𝑜𝑐𝑒𝑛𝑡 𝑡𝑜 𝑘𝑛𝑜𝑤 𝑡ℎ𝑖𝑠, 𝑑𝑜 𝑛𝑜𝑡 𝑒𝑛𝑡𝑒𝑟. 𝐼𝑓 𝑦𝑜𝑢 𝑎𝑟𝑒 𝑐𝑙𝑜𝑠𝑒 𝑚𝑖𝑛𝑑𝑒𝑑 𝑝𝑒𝑟𝑠𝑜𝑛...