minho kitabını yazmaya dalmıştı, öyle ki saat 2.45 olmuştu bile ama onun hiç uykusu yoktu.
yazdığı şeyleri gözden geçirip kaydetti sonrasında su içmeye gitti. su içerken pencerede garip bir şey görmüştü. yeşil renkli bir çeşit kara delik gibi fakat yorgunluktan hayal gördüğünü düşünüyordu.
bu yüzden bunu incelemeden
odasına çıkıp yatağına yattı.
Kitabı yazmak ona zor gelmemişti. çok fazla kitap yazmaya kalkışmıştı ama hiçbirine devam etmeden silmişti.bu sefer yazıcağından emindi, aylardır bunun üzerine düşünüp sürekli notlar alıyordu.
-gözünü kapatıp uyumaya çalıştı.
-oifelix • takip et
siz ve 38 kişi daha beğendi
oifelix; minho ve kedilerine selamlar-linkeddy; olacaklardan müessesemiz sorumlu değildir.
-user98; @linkedyy selpak asiri kaliteli tavsiye ederim
-linkedyy; @user98 ben genelde ıslak peçete tercih ediyorum
-sngymin; @linkedyy psikopat oc×××
minho gülerek telefonunu kapattı ve kitabı yazmaya devam etti. hâlâ babası eve gelmemişti, bu aklını karıştırmıyor değildi. bu yüzden konsantre olmak için müzik dinlemeye başladı.
•Beyoncé - halo
•Beach house - space song
•Bruno mars - talking to the moon
•Twice - feel special-3 hafta sonra-
Minho kitabı yazarken fazla düşünse de saatlerce uğraşıyordu. kitabın yarısını yazabilmişti bile, zaten fazla uzun yapmayacaktı kitabı sıkıcı gelebilirdi.
bu süreçte babası eve sadece 1 kere gelmişti. minhoʼnun odasına çıkmıştı ve minhoʼnun uyuduğunu sanıp kokusunu içine çekti, yanağını öptü ve özür diledi.minhoʼnun gözü dolmuştu, babasını çok özlemişti. ne kadar ona kızgın olsa da onunla iyi anlaşıyorlardı ama son zamanlarda babası garipti işte.
××minho uyuyordu ve gece yarısı olmasına rağmen korkarak uyandı. rüyasında yeniden yeşil deliği görmüş ve korkmuştu.