Seungmin güzel ve tatlı uykusundan kalkmıştı.
Mutlu bir o kadar da rahat hissediyordu.
fakat aklına Minhoʼnun ona tripli olduğu ve koltukta yattığı gelmişti.
Yavaş ve sessiz adımlarla küçük misafir odasına girdi.
Düşündüğü gibi kocası kendini küçücük yapıp bir battaniyenin altında uyumuştu.
Bu görüntüyü çekmeyi unutmamış ve tatlı olduğunu dile getirmişti.
'Minho~'
Bir iki seslenme sonucu uyanmayan Minho Seungminʼin içindeki şeytanı ortaya çıkarmıştı.
'Hadi ama kocacım, kim beni kucağına alıp masada yemek yedirecek. Nerede benim minik kocam hm?ʼ
Bunları duyan Minho yavaşça gözlerini açmış ve anlamsız bakışlarını Seungmin'e yollamıştı.
'Ne öküz gibi bakıyosun aptal insan günaydın kocacığım der.'
Minho hem sinirli hemde kırgın bakışlarını yollayıp tekrar uyumaya çalışmıştı.
'Ya ayı gibi uyuyo hala KALK ALOO KOÇUM KALK ASLANIMʼ
'ya ne uyumak istiyorum bırak beniʼ
Minho eliyle git yaparken Seungmin Minho'nun üstüne oturmuş ve yaklaşmıştı.
'Kalk ve kahvaltı yapalım'
Yutkunan Minho kalkmış ve banyoya girmişti.
'Duş alıcam aşağı in beni bekle'
'Yok bide emret bune amk'
'Küfür etme çok terbiyesiz oluyorsun sonra'
'Konu neden bu? ben gidiyorum ya'
Aşağı kahvaltı için inen Seungmin hazırlıklara başlamıştı.
- Changbin
changbin
Uyandınız mı yeni gelin hanım-Gülen Seungmin gelin olduğuna da şükretmiş ve cevaplamıştı-
seungmin
İyiyim canım ne olsun işte birazdan altınlarımı takıp kocişim diye yazıp story atıcam😎changbin
MSĞSBFĞANFPTNT yakışır sanaseungmin
ben yemek yapıcam uğraşma benimle
iletildi*
Telefonu bırakan Seungmin Minhoʼnun geldiğini görünce korkmuş ve sarılmak için yaklaşmıştı.'Dün aynısını yapıyordun noldu? Güzel miymiş?'
'Gel tamam özür dilerim gel sarılalım'
İkiside bu dediğine gülerken sarılmış ve minik bir öpücük kondurmuştu seungmin.
'Gel kahvaltı hazır yiyelim sonra bişeyler yaparız olur mu?'
'Bende tam hazırladım seni çağırmaya gelicektim hadi gel'
İkili oturduktan sonra seungmin rahat edemeyince Minho'nun kucağına çıkmış ve kendisine yedirmesini beklemişti.
'Yedir açtım ağzımı'
Ağzını açan Seungmin sadece beklemişti. Şok olan Minho hala suskun bir şekilde ağzına bir şey veriyordu. Hem küçük küçük gülüyor hemde ağzına verip kendi de yiyordu.
'Aferin asker doyurdun beni şimdi toplayalım'
'Emredin yeter efendim'
İkili kendi hallerine gülerken Seungmin'in önünden yaşadıkları güzel şeyler geçmişti. Düşündükçe mutlu olan genç bırakıp Minho'ya sarıldı.