- ᴏɴᴇ

2K 148 36
                                    

-medyadaki müziği dinlemezseniz çok şey kaybedersiniz bebeğimin sesi kusursuz ve çok huzur verici 😭

×××

minho yeni kitabını yazmak için fikir arıyordu, aklında birkaç şey vardı ama insanların beğenmemesinden korkuyordu.

İnsanlarla pek iyi anlaşamazdı.

Felix ve seungmin, aslında minho'nun  içine kapandığı bir dönem onunla arkadaş oldular. Minho başta onlarla konuşmaya çekiniyordu ve içini sadece kedilerine döküyordu.

Aylar geçtikçe minho daha da güven kazanmaya başladı ve arkadaşlarına içini dökmeye başladı, ne kadar kavga etseler de çok iyi geçiniyorlardı.

Minho onları kardeşi olarak görüyordu ne kadar son zamanlarda vakit geçiremeselerde onları çok özlüyordu.

××

yarım saat sonra uyuyakalmıştı. Bu aralar geç yatıyordu ve karakterleri oluşturmak için çok uğraşıyordu, aslında aklındaki fikirler çok güzeldi ama o basit bulduğunu düşünerek hep başka şeyler düşünmeye çalışıyordu.

-lchrisl_ • takip et

-lchrisl_ • takip et

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

2.510 beğenme
lchrisl_; 🤍

-user74; chris supremacy

- Yongbok

yongbok
nasılsın

minho
iyi gibi
babamla kavga ettim


yongbok
neden kavga ettiniz?

minho
babam yükseldi aniden yazarlık istediğim için

yongbok
kendisi okudu mu neden tatava yapıyor

minho
onlara göre sadece para makinesiyim
kafamı dağıtmak istiyorum
yarın seung ile bana gelebilir misiniz

yongbok
tabii
görüldü*

××

Minho yatağında uzandı, gözünü kapattı ve bir şeyler düşünmeye başladı. Aklına yeni şeyler gelmişti. Masasına doğru ilerledi.

karakterlerin yüzünü çizmiş hatta kendi çizimlerine hayran kalmıştı, gerçek gibilerdi.
karakterlerin özellikleri birbirinden farklıydı ve kitabın hangi tür olucağına da karar vermişti.
her şeyi birer birer not aldı ve yemeğini yemek için mutfağa gidip kendine yemek hazırladı. Yarın kitabını yazmaya başlayacaktı, kararlıydı bu sefer yarım bırakmayacaktı. yemeğini yedikten sonra odasına çıktı. saate baktığında çoktan 01.30 olduğunu gördü, gözünü kapatıp düşünmeye başladı,

acaba bu hikaye gerçek olsa neler olurdu?

×××

sabah uyandığında saatin erken olduğunu gördü ve üstüne bir şey geçirip dışarı çıktı,

-sabahları yürüyüş yapmayı seviyordu.

yarım saat sonra bir yere oturup soluklandı, aklına ne zaman yeni fikirler gelse hemen kitaba yazmak istiyordu çünkü hemen unutuyordu düşündüklerini. o kitabı düşünürken arkasından biri ona çarptı.

üzgünüm..


sorun yok iyiyim.

gülümsedi, karşısındaki çocuğu da gülümsetmeyi başarınca onu incelemeye başladı. sonrasında evine doğru yürüdü.
eve girdiği anda seungmin ve felixʼte minhoʼnun arkasından girdi, minho ne ara geldiklerini anlamadı bile.

minho eve geldiğinde babasının olmadığını görünce sinirlendi.

"kitabı yazmayı düşünüyor musun? aylardır bizle zar zor görüşüyorsun ve hâlâ yazmadın."

"üzgünüm siz gidince yazmaya başlarım. karakterlerimi ve konuyu oluşturdum."

"ünlü olursan bizi unutma."

seungmin göz kırpmıştı.

"pek beğenilmez a-"

seungmin ve felix minhoʼnun üstüne atladılar, arkadaşları kendine hiç güvenmiyordu ve bu onların hiç hoşuna gitmiyordu.

_________

nasılsınız¿ umarım
iyisinizdir <33

the melody of the heart, 2min. [✓] Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin