- Sᴇᴠᴇɴ

762 82 110
                                    

minho
efendim

jisung
felixʼi tanıyor musun

minho
hayır
ne alaka şimdi|

jisung
tamam yanıma gel anlatmam gereken
şeyler var

minho
peki
görüldü*

___

minho; "jisung çağırıyor ama bir sorunumuz var. "

seungmin; "ne sorunu?"

minho; "evinin nerede olduğunu bilmiyorum."

seungmin;" götürürüm ben, ama neden gidiyorsun?"

minho; "söyleyeceği şeyler varmış."

seungmin; "tamam, bende seninle geleyim."

minho; "olur."

arabaya binip hızlıca jisungʼun evine gittiler, jisung içeri geçmelerini söyledi.

minho; "neydi bu önemli olan konu? anlat bakalım."

jisung; "felix ile mi görüştün?"

minho; "evet, ne oldu ki?"

jisung; "ne mi var? o çocuk bizden nefret ediyor, zorbalık yapıyor. kaç kere hakaret etti ve sen onunla konuşmaya, evine gidiyorsun. aptal olma bu kadar minho!"

minho; "öncelikle bana bağıramazsın. onunla konuşmam gerekiyordu, ayrıca beni kısıtlayamazsın. kötülük yapmış olabilir ama önemli bir konuydu."

jisung; "neyden bahsediyorsun ya, kes sesini. tek arkadaşınım senin ben, sana iyi davranıcağını mı sanıyorsun? aptallaşma."

minho; "iletişimi kesmek senin için iyi olur sanırım?"

jisung; "olur."

minho hızlıca kapıyı çarpıp dışarı çıktı.

seungmin peşinden gidicekken jisung seungminʼin kolunu tuttu.

jisung; "ne zaman bu kadar yakın oldunuz?daha geçen gün kavga etmiyor muydunuz siz? "

seungmin; "elini çek."

jisung elini çekip geçmesine izin verdi

jisung; "ikinizden de nefret ediyorum."

seungmin minhoʼnun yanına gidip ona baktı.

seungmin; "iyi misin?"

minho; "iyiyim, merak etme."

seungmin;" jisung arada böyle kızgın olabiliyor. onun dediklerine bakma biraz, ileri gitmiş olabilir."

minho başını sallayıp arabaya bindi.

minho; "dedikleri doğru olabilir ama onunla konuşmam gerekiyordu, birine içimi dökmem gerekiyordu. tanımadığım insanlarla hayatımı geçirmek istemiyorum."

seungmin; "dediğim gibi felix senin dünyanda ne kadar iyiyse burada bir o kadar kötü, dediklerimi dikkate almalısın. bana kızma ama sana zarar verebilir."

minho; "jisung dediklerinde haklıydı değil mi?"

seungmin; "hayır hayır değildi  seni oraya götürmek benim suçumdu. oraya gitmemeliydik. felix eninde sonunda gidip jisunga seni söyleyecekti bunu dikkate almalıydım."

the melody of the heart, 2min. [✓] Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin