code 001

1K 61 9
                                    

Now take the form ;

Now take the form ;

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Wink blood ♡︎

pintu rumah yang agak lama itu ditolak perlahan mengejutkan aku yang galit bersemadi . mata aku memandang gadis yang masuk ke dalam rumah milik aku di tengah hutan .

11 tahun . tiada manusia yang sanggup menjejakkan kaki ke sini . siapa saja yang datang . pasti akan pulang tanpa nyawa .

gadis yang agak berani , dan aku sukakannya . berambut panjang sehingga paras bahu . kulit gadis yg perang itu juga bukanlah sengaja ? or else , dia bukan pergi kedai membazir wang untuk acah lawa .

" Jung aera , apa yang kau dah buat ni " bisik gadis itu perlahan . tapi cukup untuk buat aku mendengar bait-bait halus bibir dia .

apa yang aku tahu dia pasti ada masalah , manusia dan masalah tidak akan berpisah .

but now , i know my babygurl's name .

tanpa sedar  , mata aku melirik ke arah gelang di tangan kiri aku  .

want to know something ? sepanjang aku hidup , ta pernah pula aku percaya kehadiran tuhan . Maybe cause , aku rasa dunia ni zalim .

strict parents , dikatakan untuk mendidik . friendzone , sebab orang acah baik . toxic , depan baik macam malaikat belakang cam bangsat .

Mata aku kekal memerhatikan gelagat dia yang agak ketakutan

Rumah ni mungkin berdebu di luar , but aku tinggal kat dalam , aku ni pembersih . Stay clean okay ?

Hidung aku terbau sesuatu . minyak wangi dia , buat aku terbuai di dalam angau aku sendiri .

Kaki kecil nya melangkah ke tempat aku beradu sebelum merebahkan diri di atas katil aku . sweet kita kongsi katil hm ? haha jangan cabar aku perempuan .

mata aku masih belum lari dari wajah gadis itu sebelum tangan nya mengangkat satu panggilan telefon .

wajah dia , ingatkan aku pada dia .

"B-boleh tak kau lepaskan aku? Abang aku dekat hospital . Mana aku nak cari duit utk pembedahan hoseok !"

oh girl , u need some money ? 

It's seem like abang dia masuk hospital . Perlu ke aku tolong dia? Badannya yang kecil masih lagi ligat bermain di atas katil aku

" kata rumah tak berpenghuni, tapi macam ada orang je'  bisik dia perlahan . 

mata aku tidak lari dari menatap wajah nya . Setiap kali bibir dia ungkapkan sesuatu , hati aku akan berdebar kencang .

n it's cause her sexy side .


────────────────────



" bell , I love you " ah aku suka perempuan ni . kau datangkan 100 pun perempuan dalam dunia ni  . dia masih pilihan pertama aku .

" ah sayanggg , geli . jangan lah macam ni . hm , how obsessed u are kim taehyung ? " bell menghadap aku , pinggang aku dipeluk rapat . wajahnya disembamkan ke dalam ketiak aku .

eleh tahu la ketiak aku wangi . tapi ni takde permission ni bell .

" I obsessed segalanya dengan kau bell . suara kau , gelak ketawa kau . aku letak dalam ni " tanganku menuding ke arah jantung aku .

ohhh sukanya aku dia ni . suka suka suka . obsesnya aku dengan bell !

" kata suka aku , aku dah tidur dengan kau . One night stand . kau kena bayar aku tae "

My notes :

never look up but pay attention below

wink bloodWhere stories live. Discover now