─
───────────────────
Fill the form
Sedang leka aku melayan perasaan , telinga aku menangkap sebuah suara.
"Kim taehyung"
Aku dah agak dia akan panggil aku. Sayang I come~
Sebaik sahaja aku berdiri di hadapannya , mataku mula menangkap wajah aera . jujur hati aku mula rindu . rasa kasih yang kian terbit membuatkan aku takut untuk berhadapan dengannya .
" why baby girl ?" Tanya aku sebelum mengambil tempat di sebelahnya.
matanya memandang iris hazel aku . aku nampak . nampak dia tengah sedih .
" just need someone to talk " kata nya lagi. keadaan sunyi seketika . masing masing selesa kendiamkan diri.
" friend zone , strict parents . family probl . why does life is cruel ? " tanya dirinya lagi setelah keadaan mula tenang .
"Kenapa ni sayang huh ? Kau nak cerita something ke ?" Tanya aku. dari cara dia spoil , Maybe she need someone to talk .
bodoh taehyung . kan dia dah kata dia nak someone to talk tadi . HAHA takpe buat bengong jap .
" everyone will only realize that your existence is important when u die ."
aku terdiam mendengar kata ii nya.
Jika dihadam, memang betul, dunia ini kejam .
"What's happen my baby girl " rambutnya di sisihkan ke tepi sebelum aku meletakkan kepala ke atas bahunya .
bahu dah ah pendek . sakit leher aku . lantak ah , bau badan dia wangi . HAHA
" ibu ayah benci saya . diorang bunuh diri . dan waktu tu , mereka berhutang sejumlah duit yang sangat besar . awak tau ? am 8 years old waktu tu . hoseok un baru masuk secondary school . both of us tinggal denggan nenek kami , bfr she die . n now ? kami kena tanggung hutan mendiang kami , ye sebab saya dan hoseok dh cukup 18 tahun " wajahnya ditundukkan ke bawah.
oke aku rasa aku faham
Dia datang ke sini mungkin utk larikan diri dari lintah darat tu .
" hidup memang kejam syg . hidup kau , aku dan kita semua pun kejam "
" bila kau sedih , alihkan wajah kau . pandang tempat lain . sebab runtuhnya kecantikan perempuan tu , apabila dia menangis . "
" want to know something ? "
"Aku kena bunuh dengan perempuan pertama yang buat aku jatuh cinta. " Kata aku sambil smirk.
Bayangan perempuan itu terbayang di wajah aku . Aku masih ingat nama dia " bell "
" nama dia bell. Perempuan mata duitan yang sanggup bunuh aku demi rampas harta benda aku."
Aera memandang ke arah aku .
"Aku takut aera.. takut sangat" rayu aku. Air mata aku mula menitis .
" Takut untuk?" Tanya aera dgn wajah yang polos
"Perempuan pertama yang aku cinta bunuh aku . Kau mungkin bukan yg pertama tapi pasti yang terakhir, kau pun akan tinggalkan aku ke ? "
Tanya aku dengan jujur
Ni lah soalan yang aku ingin tanya dari dulu .
" boleh kau kawin ngan aku . dan buang gelang ni ? "
gelang emas di tanganku di hulur kan pada aera
Tangan nya yg halus memegang gelang tu.
"Gelang apa ni ?" Wajahnya dihadapkan pada aku
"Selagi aku tak dapat kasih sayang seorang manusia , aku akan terikat dengan dunia"
mataku menatap wajah aera
" i want u to be mine , babygurl . "
bibir aera diusap perlahan seraya bahunya dicium oleh aku .
Aku merengus perlahan sebelum membaringkan tubuh aku di sebelahnya .
"Tangan aku panjang kan ? Kau nak tumpang baring ?" 74 cm giler tangan aku . kau ada?
siee , takde respon lagi .
belum sempat aku tarik tangan aku aera menghalang .
Kepalanya di letakkan di atas tangan aku .
" terima kasih taehyung " senyum aera.
Aku membalas senyumnya sebelum tangan nya ditarik agar memeluk aku
"Kalau betul kau akan tinggalkan aku, at least nya sepanjang masa yang ada ni , sayang luangkan masa dengan aku la kan?"
Tanya aku sambil melihat bibir nya.
" hmh , selamat malam . " soalan aku tidak dibalas
Dan dia tidur di dalam dakapan aku
──────────────────────
YOU ARE READING
wink blood
Fanfiction" wanna sleep with me babygurl ? " Start : 27072021 End : 27032022