code 002

669 55 7
                                    

Now take the form :,

Now take the form :,

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Wink blood♡︎


Badan aku dihempapkan dengan perlahan di sebelahnya .

sebelah tangan aku ligat bermain di sekitar rambutnya manakala sebelah lagi menarik pinggangnya masuk ke dakapan aku .

tanpa sedar aku mula mencium haruman rambutnya . ah take care of ur own taehyung .

cinta tidak akan pernah wujud . bukan kerana dusta tapi ni fakta yang harus dihadam oleh segenap manusia . mata aku mula memerhati badan kecilnya . jujur , dia cantik .

namun hati dia , belum tentu dapat dibaca

" ergh" geliatnya perlahan.

" wanna play wf me babygurl ? " soalku apabila aku mendekatkan mulut pada cuping telinga nya .

Matanya dibuka perlahan sebelum iris chocolate milik nya bertembung dengan aku .

tangannya sedikit menggigil  sebab takut dengan aku .

Don't worry baby, aku tak makan orang . aku bunuh orang je . haha

Macam kau...

"S-siapa" jeritnya perlahan.

Kenapa ni baby? Tersekat suara di kerongkong ke huh?

" Aku suka kau " smirk aku

Tangan nya cuba menolak diri aku. But .

Aku main gym lah. Kau raba aku atau tolak aku aera ?

haih kalau nak raba baik cakap baik baik , aku boleh tolong .

" what do u think huh ? ceroboh rumah aku camni ? just get out or i will make u as a bitch " aku mula menjerkah gadis di hadapan aku .

ah , nafas aku wangi la , aku kisah apa . gelek sikit .

i guess , aku dh cukup baik . selama ni , org yg dtg ke rumah ini pasti akan ku bunuh . tapi gadis ini ? aku tak tahu , apa yang dah dia buat pada aku

bukan aku sombong tidak membantu , ada sebab yang munasabah yang harus aku pertikai .

bukan aku kejam , tapi ada amanah yang perlu dijaga .

" ah " jeritan perlahan dia jelas kedengaran di telinga aku . Ouh, aku tergigit leher dia . watch ur step kim taehyung . tahan nafsu

walaupun kau pro , tapi kalau kau buat , it's mean kau sama dgn lelaki sampah kat luar sana .

mata aku melirik ke arah leher dia yang mempunyai kiss bite aku . cantik .

" w-who re u ? soal gadis itu apabila tangan ku mengelap birai matanya yg mula bertakung .

"haha , what do ur think hmh , till we meet again " smirk aku sebelum beredar dari situ

────────────────────

Mata nya dibuka laju. Tangan nya mengapai jam telefon sebelum dirinya menghembus nafas kasar .

0900 am

Maybe dia pelik, betul ke apa yang jadi semalam

Tangan nya ligat bermain di leher nya.

Ouh, kiss bite aku semalam stay ada kat leher dia

iris matanya yang berwarna hitam mula berlilar di sekeliling sebelum keluar dari rumah itu.

"aku tahu kau akan datang balik untuk aku, Jung aera" bisik aku perlahan.

──────────────────

wink bloodWhere stories live. Discover now