Mata aku masih melihat aera yang masuk ke dalam rumah ni .
Maybe dia dah selesa dengan rumah aku , yang dah 11 tahun tidak berpenghuni .
Sweater nya diletakkan di atas kerusi sebelum badannya direbah kan di atas katil milik aku . I mean milik kami .
" Tae ? " Bibirnya menyeru nama aku. Maybe dia pelik kenapa aku tak munculkan diri lagi sedangkan matahari sudah terbenam .
Aku menuju ke arah aera . Badan kecilnya ditolak ke atas katil.
"Kau ingat pasal janji kau kalau aku pulihkan hoseok ?" Wajah dia dibelai oleh aku sambil tersenyum .
Aku dapat rasakan nafas dia berdegup kencang , mungkin takut dengan aku .
Kepalanya di angguk perlahan sebelum tangannya memeluk pinggang milik aku.
" tidur dengan aku malam ni " bibir aku diletakkan di atas leher milik nya .
"Tae , tak boleh ke kalau kita tidur je ?" tanya aera dengan muka innocent nye
" no baby . i want u to ride me tonight "
" i will be ur roller coaster , and make u scream loudly . "
" and the goodness . my room is soundproof sayang."
well , hotel without el is me .
" u deserve for it . "
Baju kemeja milik aku dibuka butang satu persatu sebelum dicampak ke bawah katil .
"Nak anak tak? Nak kembar dua ke tiga ke sepuluh ?"
Aera hanya tersenyum , sebelum tangan nya memegang bahu aku.
" I wanna kiss you so hard , jung aera " senyuman aera dibalas dengan ciuman kasar oleh aku .
" A-ah open your legs wider baby. I want to go deeper. My er really wants to be in your womanhood babe . "
go tae go ! usaha sikit HAHAHHAHA astaghfirullah
────────────────────
YOU ARE READING
wink blood
Fanfiction" wanna sleep with me babygurl ? " Start : 27072021 End : 27032022